XXL Nutrition

Arimidex of Nolvadex?

Bezoekers in dit topic

JeroenEgbers

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
137
Waardering
3
Ik wil dus met een Deca/Test E./Dianabol kuurtje starten na mijn gyno-operatie volgende maand.

Maar wil niet dat de gyno terugkomt.

Wat is nou precies het verschil in werking tussen Arimidex en Nolvadex tijdens de cycle. Op wiki wordt het me niet helemaal duidelijk.

Nolvadex voorkomt dat de gyno doorgroeit door op de receptor te zitten maar wat doet de Arimidex nou precies. En wat is het verschil tussen een aromataseremmer en een aromataseblokker of oestrogeenblokker.

Heb eerder met Test E./Dianabol (zonder Deca) gekuurd en toen had ik helemaal geen last van gyno.

Hoe klein is de kans op gyno met deze kuur als ik een aromataseblokker erbij laat lopen?

En wat kan ik het beste mee laten draaien met de kuur?

Alvast bedankt voor de reacties.
 
Wellicht beter om de deca eruit te laten?
 
Jesus gast wat een onzin lul jij, arimidex is een anti-a net als aromasin. In arofixen zit aromasin.

Ontopic: ga voor test dbol zonder DK en kijk of je dit kan handelen kwa oestrogeen.
 
Doe arimidex, hier zit zowel Nolvadex als Arofixen in. is veel beter om de gyno zoveel mogelijk te beperken.

Jij bent nog te jong, en wat je zegt klopt voor geen meter, lees aub komende jaren lekker mee maar post nog maar even niks in deze sectie.



Hey gozer als ik jou was zou ik geen deca nemen, is veel te oestrogeen,
als je een operatie ondergaat kun je er wel vanuit gaan dat je er gevoelig voor bent. En dbol test deca is toch wel een ticket voor gyno als je er gevoelig voor bent... Zou zoals flip al zei zonder deca doen en houd nolva bij de hand als je gyno symptomen begint te krijgen gelijk actie ondernemen

wil je per se deca gebruiken gebruik dan geen nolva, dit verergerd de progesterone bijwerkingen van de deca en zal gyno die hierdoor veroorzaakt worden verergeren
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven