XXL Nutrition

Gepakt met uitschuifbare knuppel door politie

Bezoekers in dit topic

het zou me niks verbazen als jij ooit een keer echt overvallen wordt xyxyxxxx, lekker slim als je zoveel geld zou hebben en er mee te koop loopt op het internet.....


....


...

Ik loop niet bepaald met kilo's goud over straat..

Daarnaast zou ik een overvaller alleen maar kunnen verblijden met 1 (of als ik met de auto ben 2) iPhone(s) en een hand vol kleingeld.

Oja, en mijn auto sleutels, maar goed, die is op afstand te vergrendelen en motor uit te zetten dus is misschien wel handig om mee te geven en te zeggen waar auto staat.
 
Laatst bewerkt:
THUGE LIFE!
je bent nu een Ekte Ekte H4rdKo0r !
 
Je bent dan ook een idioot als je verboden in je wagen hebt, om jezelf mee te verdedigen..
Betalen doe je zowiezo, ook al zeg je dat het niet van jouw is.. JIJ en enkel jij alleen bent verantwoordelijk voor wat in je auto gebeurt!

Als je dan toch een voorwerp wilt om jezelf mee te verdedigen, zoek dan iets wat een andere functie maar ook als een wapen kan gebruikt worden. IK heb bijvoorbeeld dit slot in men auto liggen maar ik gebruik dit zo goed als nooit tenzij ik eens men wagen een paar dagen ergens moet pareren, ben er trouwens zeker van dat mijn ''legaal wapen'' meer schade aanricht dan jouw ploertending:
autolok-handbrake-lock.jpg


Kon geen grote afbeelding vinden.. Ding kan worden uitgeschoven, waarna je het kan vastzetten waardoor het het 40cm lang is. Ideaal dus.


Alternatief die ik vroeger gebruikte is een honkbal knuppel + tennisbal + een foto van 'een' hond die ik had genomen met men gsm. Zeggen ze ook niets van.
 
Gewoon je auto volladen met stukken hout.. en zeggen dat het voor de open haard is, werkte ook bij een maatje van me.:roflol:
 
Mijn vader rijd rond met een honkbalknuppel met een mooie strek er om en zo'n bal erbij ook in verpakking :p cadeautje

Overigens eens klem gezet geweest door een bestelwagen waar er 4 gozers uitstapten met hamers/ijzeren staven, dat mag dan wel zeker :D
 
Mag de politie zonder toestemming jouw auto doorzoeken tijdens een verkeerscontrole dan?
 
De beste reden is een reden waarvoor je hem werkelijk kan gebruiken. Helaas is dit niet als schroevendraaier of als trainingmateriaal (Is het hiervoor te gebruiken???) te gebruiken. Als je er een plausibel verhaal van kan maken dat je in de file regelmatig oefeningen doet om niet stijf te worden met dat ding zal je heel misschien gelooft worden, dan is je intentie in ieder geval niet slecht.
 
Bang te water te raken met je auto, en je gebruikt m als noodhamer?

Beter nog dat je zegt dat je dacht dat t een noodhamer was :D
 
Ik ken jouw specifieke rechtzaak niet maar wat dit soort dingen betreft weet ik wel hoe ze redeneren.

Maar als je mijn advies opvolgt Jeffrey, zeg hen dan het volgende:

Hmm ik denk dat ze dat niet echt kunnen waarderen...:p

Bang te water te raken met je auto, en je gebruikt m als noodhamer?

Beter nog dat je zegt dat je dacht dat t een noodhamer was :D

Dat is wel een goeie, denk dat ik deze ga gebruiken:p
 
verkapt ik lag te fappen in de auto topic
 
Zeg gewoon dat je van een homo parkeerplaats kwam en dat je die knuppel gebruikt om andere mannen te plezieren :D
 
Back
Naar boven