Fitness Seller

19J (1Jaar trainen)

Bezoekers in dit topic

jezzstyled

Novice
Lid geworden
7 apr 2012
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
87kg
Hey, gisteren mijn vriendin gevraagd wat foto's te maken.
Bij deze heb ik wat poses gedaan om later mee te kunnen vergelijken. Momenteel train ik ongeveer één jaar na me verdiept te hebben in training en voeding. Mijn huidige stats: 1.86m / 87kg (begonnen
onder 80 kilo weet niet precies hoeveel) dus in een jaartje tijd toch wel mooi bijgekomen. Ik weet mijn vetpercentage niet precies, maar zal wss wel wat de hoogte in gegaan zijn sinds ik ben begonnen. Ik ben beginnen trainen aan 16 jaar, toch reken ik de eerste 2j niet mee
aangezien mijn voeding en training op nx leek.

Zodus hier enkele pics, upload deze omdat ik wel nieuwsgierig ben naar reactie, positief of negatief, ook graag wat ik zou moeten bijschaven natuurlijk, alle hulp word geapprecieerd !

bedankt om post te checken alvast.!

pic1.jpg


pic2.jpg


pic3.jpg


pic4.jpg


pic5.jpg


pic6.jpg


pic7.jpg


pic8.jpg


pic9.jpg
 
Zeker mooi resultaat, zijn er ook before pics? ben benieuwd
 
je hebt in die 2 jaar aankloten toch super veel gepresteerd lijkt me of je hebt de meest zieke genen ooit, ik zou gewoon 3 jaar trainen rekenen ;)
Als je vetpercentage omhoog is gegaan wel je trouwens behoorlijke anorexia.
Anyways ziet er goed uit ;)
 
je rekent de 1e 2 jaar niet mee, ben je een idioot ofzo? brb ik ga 10 jaar kuren en 10 jaar trainen en zeggen dat ik 1 kuurtjes heb gedaan en 1 jaar train rest zal toch niet veel uitmaken
 
je rekent de 1e 2 jaar niet mee, ben je een idioot ofzo? brb ik ga 10 jaar kuren en 10 jaar trainen en zeggen dat ik 1 kuurtjes heb gedaan en 1 jaar train rest zal toch niet veel uitmaken

Ben met je eens, maar die vergelijking van jou is ook wel extreem zeg:D
 
Zeker mooi resultaat, zijn er ook before pics? ben benieuwd
Hmm, heb ik niet nee, misschien kan ik wel een shirtless foto vinden ergens maar zal zonder pose zijn, want ik ben niet te gast die shirtless op de fotos gaat normaal :p

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 01:35 ----------

je rekent de 1e 2 jaar niet mee, ben je een idioot ofzo? brb ik ga 10 jaar kuren en 10 jaar trainen en zeggen dat ik 1 kuurtjes heb gedaan en 1 jaar train rest zal toch niet veel uitmaken
wel ik vind persoonlijk dat je trainen / & trainen hebt..
maar eerst, neen GEEN drugs, zo buff zie ik er niet uit om dat te denken ook..
en daarbij 7 kilo in een jaar? moeten dan wel drugs van de aldi zijn, niet?

toen ik 16 was ging ik 1 a 2 maal fitnessen wanneer het me uit kwam in de week,dit 2 maanden lang, 4 maanden niet meer omdat ik het niet meer leuk vond enzovoort, ook at ik waar ik zin in had, dusja als je dit onder training wilt rekenen, mij best, dan train ik de volle 3 jaar!
 
Goede shape, goed droog. Bovenkant borst en traps zijn een aandachtspuntje.


Succes! :D
 
Goed begin, nu massa erop.

Btw, ik vind persoonlijk dat je niet verkeerd kan trainen. Of je nu split traint, of ub/lb of je doet gewoon maar wat in de gym, je zal sowieso wel wat spiermassa kweken. En of je nu 1 jaar hierover hebt gedaan of 3 jaar, wat maakt het uit? BB doe je niet om, om ter snelste een bepaalde fysiek te bereiken. Je doet het gewoon voor jezelf.

Dus who cares of het nu 1 of 3 of 10 jaar is. Gewoon trainen en je ziet wel waar je komt.
 
je rekent de 1e 2 jaar niet mee, ben je een idioot ofzo? brb ik ga 10 jaar kuren en 10 jaar trainen en zeggen dat ik 1 kuurtjes heb gedaan en 1 jaar train rest zal toch niet veel uitmaken

Heel goed droog qua bouw lijk je een beetje op mij. Maar wat little daddy bedoeld denk ik. Je hebt in die 2 jaar toch echt wel wat gegained aan spier, ervaring opgedaan hoe je het best je oefeningen kan doen etc. Dat is trainen, trainen kost tijd om te leren. Maar goed succes iig
 
Zo kan iedereen het, veel gains maken in '1' jaar. :o

Verder goed fysiek!
 
Ziet er erg netjes uit, of je er nu 1 of 3 jaar over hebt gedaan :thumb: traps mogen wel wat meer aandacht, kuiten misschien ook.
 
Ziet er goed uit,

Wat is je voedingsschema?
 
3 jaar of 1 jaar wat maakt het uit, ziet er goed uit!
Hoe oud ben je nu?
 
BB genetics
 
19 staat er toch. Maar eigenlijk is het 22 jaar maar telt de eerste 3 jaar niet mee omdat hij toen niet veel levenservaring heeft opgedaan.

Karma :roflol:
 
Gast wordt gelijk weer gebashed hier... Goed fysiek hoor voor 1 jaar trainen en 2 jaar aankloten!

Heb vergelijkbare lengte en gewicht dus altijd leuk om te zien dit! Om constructief te zijn: denk dat je traps werk kunnen hebben. Lats eventueel ook. En een kleine cut tegen de zomer kan geen kwaad.

Succes!

Edit: En met traps bedoel ik descendens ( transversalis komt er wel mooi uit). Shrugs erin flikkeren dus!
 
Back
Naar boven