Fitness Seller

6x eten per dag

Bezoekers in dit topic

Gast 111303

Novice
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
65kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Ik heb me een beetje ingelezen over de voedingschema's en supplementen.
En ik lees vrijwel overal terug dat als je meer wilt groeien/massa wilt kweken,
6x op een dag moet eten. Maar overal staat verschillend wat je dan zou moeten eten. De 1 zegt veel rijst, kip, vis. De ander zegt veel brood en kwark.

S'ochtends en s'avonds is het geen probleem om warm eten te maken. Alleen op me werk is het bijna onmogelijk om dit toe te passen. Ik werk in de gehandicaptenzorg vandaar.. Hebben jullie nog tips qua makkelijk bereidbaar eten wat toch goed helpt met massa vergroten.

Mvg,

DeLezz
 
6x per dag is bullshit, en je kan vreten wat je wil als je macros maar kloppen. GL /thread
 
Is bullshit of vind jij bullshit. Jouw mening is geen feit.

Laat ik het anders verwoorden: vaker eten staat niet garant voor meer gains of beter herstel of meer vetverlies. Aangezien OP waarschijnlijk een van deze doelen op het oog heeft durf ik te zeggen dat het bullshit is, en dat ik het bullshit vind.
 
Doe wat waar jij ej goed bij voelt, al is dat in 3 maaltijden 3000 kcal binnen krijgen of in 6 of in 20, maakt niet uit.

Zolang jij je er goed bij voelt.

Maar JW heeft wel gelijk, je dagbalans moet kloppen
 
Probeer de juiste verhouding marcros te vinden.
Meeste gebruiken 40/40/20 P/C/F
6maaltijden is een fabel, zorg ervoor dat je aan je kcal behoefte voldoet.
 
Voldoende eiwitten en calorieën!!!
De rest is veel minder belangrijk. Maak het niet te moeilijk zou ik zeggen!
Trainen en eten :D
 
Haha ahzo! Bedankt voor al jullie reactie's, ik ga me nu meer verdiepen in de marcro's en voedingschema's. Weer een beetje wijzer geworden!
 
Brood is wss gewoon voor het gemak, volkorenbrood met kippefilet is bv heel erg goed en handig. Kwark eten meeste voor de slow releasing casein eiwitten net voor het slapen.
Rijst en kip is gewoon goed voor hoofdmaaltijden. Als je 6 keer per dag eet heof je ook geen 6 warme maaltijden te eten, daar moet je zowat een balans in vinden voor jezelf
 
Het gaat erom als je in je bed gaat liggen je calorieen binnen heb die je nodig hebt dat jay cutler ens nog in die fabeltje gelooft

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 21:42 ----------

Is bullshit of vind jij bullshit. Jouw mening is geen feit.

Wat hij zei is een feit ga jij maar 24 maaltijden elke uur eten je stofwisseling gaat supersnel vet verbranden
 
het komt er inderdaad op neer dat je aan het eind van de dag je cal/ eiw/v/kh binnen moet hebben.

sommige mensen voelen zich prettig bij 2/3 GROTE maaltijden op een dag en gaan daarvoor te vuur en te zwaard hun mening verdedigen
anderen voelen zich veel prettiger bij 6 kleinere maaltijden op een dag... en gaan dit weer verdedigen.
Waar het op neer komt is dat jij je schema zo invult dat het voor jou het makkelijkst vol te houden is. En er is geen enkele reden om panisch te worden als er eens een uur meer of minder tussen 2 maaltijden zit.
 
Hoe meer maaltijden, hoe sneller je metabolisme zal gaan..
 
Het gaat erom als je in je bed gaat liggen je calorieen binnen heb die je nodig hebt dat jay cutler ens nog in die fabeltje gelooft

Probeer het nog eens.. en nu in het nederlands aub:rolleyes:
 
En ik maar denken dat die iphone zo gebruikersvriendelijk was
 
Back
Naar boven