MuscleMeat

Woonwagenbewoners krijgen 1miljoen om te verhuizen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

apfelstrudel

Enormous Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
39.949
Waardering
52.872
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
25%
Miljoen voor verhuizing woonwagenbewoners

MAASTRICHT - Een vader en zijn twee zonen op woonwagenkamp de Karosseer (het vroegere Vinkenslag) in Maastricht hebben van de gemeente een miljoen euro aan verhuiskosten gekregen.

m1nx52wan5e2_sqr256.jpg
Foto: ANP
Met het geld konden drie enorme chalets verhuisd worden. De werkelijke verhuiskosten bedroegen echter slechts ruim 90.000 euro, plus drie keer 60.000 euro voor fundering en verwarming.
Dat zegt het Maastrichtse gemeenteraadslid Roxanne van Wunnik naar aanleiding van berichtgeving van het tv-programma Nieuwsuur, dat in het bezit is van contracten. De verplaatsing gebeurde binnen de grenzen van de Karosseer.

http://www.nu.nl/binnenland/2979034/miljoen-verhuizing-woonwagenbewoners.html



Het moet toch gvd niet gekker worden. Hoe de **** kunnen ze dit verantwoorden?
 
Het kan wel gekker, denk aan de zigeunerfamilie Nicolich in Utrecht.

De gemeente Utrecht heeft de Romafamilie Nicolich de afgelopen dertig jaar minimaal vier huizen, twee hotelovernachtingen en zeven keer een bungalow of staplaats op een camping aangeboden. De woningen van de familie werden zeker vijf keer ontruimd “wegens overlast of huurachterstand.”

De familie, bestaande uit twee gezinnen, werd landelijk bekend toen ze in 2010 van de gemeente Utrecht bijna kosteloos een vervallen landhuis aan de A2 in De Meern kreeg toegewezen.


En dan krijgen we van Sire te horen dat we......toleranter moeten zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=o74mjUU8HnE
 
Kan toch niet waar zijn? Ik geloof het eigenlijk niet.
 
kan dit ook niet gelovern, hier ind e buurt word wss een weg verbreed waardoor verschillende mensen hun huis verliezen. die krijgen wss 70% van de waarde als ze dat alr krijgen dus dit lijkt me erg sterk. beter steken ze gewoon die caravans in de fik ben je gelijk van dat tuig af...
 
Die artikelen op nu worden steeds waardelozer geschreven. "De werkelijke verhuiskosten bedroegen echter slechts ruim 90.000 euro." Bitch please.

OT:
Wat een k*tland.
 
kan dit ook niet gelovern, hier ind e buurt word wss een weg verbreed waardoor verschillende mensen hun huis verliezen. die krijgen wss 70% van de waarde als ze dat alr krijgen dus dit lijkt me erg sterk. beter steken ze gewoon die caravans in de fik ben je gelijk van dat tuig af...

Wait. Wut? Hoe is dat uberhaupt mogelijk..

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 18:29 ----------

Die artikelen op nu worden steeds waardelozer geschreven. "De werkelijke verhuiskosten bedroegen echter slechts ruim 90.000 euro." Bitch please.

OT:
Wat een k*tland.

Misschien 'slechts' om aan te geven dat het weinig is in vergelijking met gekregen bedrag. Toch is het wat meer dan 90.000 euro en dus 'ruim' 90.000 euro. :trollface:
 
Blijft één van de minst esthetische zinnen ooit. @ Muskel

De familie, bestaande uit twee gezinnen, werd landelijk bekend toen ze in 2010 van de gemeente Utrecht bijna kosteloos een vervallen landhuis aan de A2 in De Meern kreeg toegewezen.

Daar was inderdaad ook grote ophef over. Is die familie inmiddels het land uitgezet?
 
Wait. Wut? Hoe is dat uberhaupt mogelijk..

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 18:29 ----------


:trollface:

geen idee, zover ik weet is het nog steeds niet uitgevoerd wegens protest. was nog in tijd dat goed ging en hier veel industrie is gebouwd dus zal wel weer geen geld voor izjn
 
De werkelijke verhuiskosten bedroegen echter slechts ruim 90.000 euro

Ik sta eigenlijk al te kijken van deze achterlijkheid. Hoe kom je in godsnaam op 90.000 euro om drie chalets te verhuizen. Al gingen ze naar Australie verhuizen ben je nog niet zo veel geld kwijt.

En dan komen we bij het volgende 1.000.000 euro:eek:

Ach ja met een grote bek in dit land krijg je alles voor elkaar.
Hoeveel rolators voor ouderen kunnen er wel niet vergoed worden voor een miljoen.
 
Gaat nergens over dit.
 
Kampers zijn nog erger dan Marokkanen. Dat vind ik nog groter uitschot. Werken niet, geen belasting willen betalen, iedereen zit in de drugshandel EN DAN ALSNOG KLAGEN.
Nu krijgen die ratten ook nog een miljoen euro toegeschoven. Die kregen een miljoen euro als ze zelf maar dat rotte huisje op wielen gingen trekken met z'n drieën. Maar allicht zijn ze daar zelfs te lui voor.
 
  • Like
Waarderingen: CoD
Onbegrijpelijk inderdaad maar dit is wat je krijgt als je een bende onbekwame bureaucraten met andermans geld laat spelen.
 
Kampers zijn nog erger dan Marokkanen. Dat vind ik nog groter uitschot. Werken niet, geen belasting willen betalen, iedereen zit in de drugshandel EN DAN ALSNOG KLAGEN.

De meeste werken wel gewoon hoor, alleen niet voor een baas. Verder moet iedere kamper die ik ken wel gewoon belasting betalen hoor. En dat ze allemaal in de drugshandel zitten is ook onzin.

Drugs kopen? :roflol:
 
Weet ik in ieder geval waar me geld heen gaat.
 
Kampers zijn nog erger dan Marokkanen. Dat vind ik nog groter uitschot. Werken niet, geen belasting willen betalen, iedereen zit in de drugshandel EN DAN ALSNOG KLAGEN.
Nu krijgen die ratten ook nog een miljoen euro toegeschoven. Die kregen een miljoen euro als ze zelf maar dat rotte huisje op wielen gingen trekken met z'n drieën. Maar allicht zijn ze daar zelfs te lui voor.

Hahahahah geweldig toch weer.... je hoeft hiervoor echt geen "kamper" te zijn hoor..
In elke cultuur zitten rotten appels..
Jij hebt wel een heel verkeerd beeld in je hoofd zitten...
Jammer
 
Ben wel eens geholpen door een kamper die hielp mijn auto los te duwen uit de modder. Prima kerel maar verder geen ervaring met deze mensen. Wel weer diep triest natuurlijk om zoveel geld te geven. Werden ze soms afgeperst ofzo?
 
Kampers moet je behandelen zoals ze jou behandelen, dan is er niets aan de hand.
 
Back
Naar boven