Fitness Seller

20 weken kuur

Bezoekers in dit topic

flip van hout

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2009
Berichten
2.431
Waardering
45
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
Zat gister met een maat van me te brainstormen over een kuur voor hem en dit kwam er uit, voor dat er reacties komen over de doseringen deze gozer heeft al aardig wat kuren gedaan en nooit hooggedoseerd. Meestal waren ze kuurtjes bold winny.
1-20 test 250mg
1-14 bold 500mg
1-10 deca 200mg
11-20 primo 400mg
15-20 turinabol 50mg
2-22 500iu hcg
23-28 20 nolva 20mg
23-24 50 clomid 50mg
 
Een oral aan het eind zie ik nooit het nut van in, droog staan is dan tijdelijke vocht onttrekking en om daarom een leverbelastende oral te pakken? Turinabol zal vast goed over nagedacht zijn maar ik begrijp niet waarom iemand dat zou pakken, zeker als hij al ervaring heeft met winny.

Persoonlijk zou ik 4-5 weken MT only pakken aan het einde (dus test tot ongeveer 15 weken), daar kom je wel droger van te staan en is ook na een lange kuur nog zo sterk dat het echt nog meerwaarde biedt ook al is je lichaam inmiddels gewend aan hogere dosis AAS. Dat beetje oral na 15 weken kuren deed bij mij niks meer behalve last van gewrichten geven.
 
hij heeft zelf goede ervaringen met turina, en het lijkt hem wel leuk om het zo te doen. Tren doet hij nooit meer dat heeft ie wel eens geprobeerd.
 
Lekker dik bloed met EQ en deca samen.. Ziet er ook zo moeilijk uit..

Waarom niet gewoon 20 weken test, jumpstart oral/test P, vanaf week 10 NPP ofzo toevoegen.
 
Juist een soort van switch erin en ff anders dan een standaard kuurtje, dik bloed zal mee vallen op deze doseringen, niet anders dan dat je een gram bold neemt bijvoorbeeld. Dit soort blitz schema's heb ik wel vaker gezien maar nog niemand zien proberem dus ben benieuwt.
 
Lage dosering zijn leuk maar de 3 eerste compounds zetten afzonderlijk op die doseringen geen zoden aan de dijk, ik weet niet of dat gecombineert veranderd. Zou in ieder geval de test verhogen vanaf week 10.
 
Jij en ik vinden misschien dat het geen zoden aan de dijk zet, hij ging al goed op en kuur met 500bold en winny 50mg eod. Dit is voor hem al redelijk hoog, er zit tog 1000mg aan aas in ze lijf. En deca is de eerste keer voor hem. Zoals ik al zei staar je niet blind op de doseringen hij heeft nooit hoog gedoseerd.
 
Is eens wat anders. Primo "maar" 9 weken is misschien wat kort. Omwisselen met Bold? Deca/primo was toch een oldschool-combo?
 
Zogenaamd de "Arnold cycle" met nog dianabol toegevoegd. Wat er van waar is....
 
Turinabol aan het einde van de kuur is heel goed omdat deze oral een hoge androgene receptor affiniteit heeft. Verwijzingen uit de literatuur geven waarden van 50-80% aan t.o.v. testosteron. Deze zijn waarden zijn opmerkelijk omdat bijna geen andere oral deze eigenschap heeft (dianabol en anadrol bijv zijn zwakke binders aan de AR maar hebben metabolieten die wel sterk hechten).

Op het moment dat je stagneert in de progressie wordt er vaak een piek in de androgene waarden bereikt, turinabol of tren is dan geschikt om net over de streep te gaan. Wel zou ik turinabol van week 17-22 gebruiken zodat je aan het einde van je orals direct aan PCT kunt beginnen. Bold, primo en deca zou ik allemaal de eerste 10 weken nemen en de laatste 10 weken iets androgeners zoals hogere dosissen test of tren, halo, dbol, anadrol etc.

Bold op die dosis zou ik in enkel van vet grade gebruiken. Geen ug bold in iedergeval.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 13:48 ----------

Wat me opzich ook een hele nette kuur lijkt is:

week 1-20 600 mg bold (vet grade, ganabol etc.)
week 1-20 600 mg primo
week 18-22 50 mg winstrol inject ED
week 1-22 250 IU HCG ED
 
hij heeft zelf goede ervaringen met turina, en het lijkt hem wel leuk om het zo te doen. Tren doet hij nooit meer dat heeft ie wel eens geprobeerd.

Verbaasd me eigenlijk over Tbol.
Waarom beviel het hem dan? gains gemaakt? geen bijweringen gehad ofzo?

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 15:17 ----------

Turinabol aan het einde van de kuur is heel goed omdat deze oral een hoge androgene receptor affiniteit heeft. Verwijzingen uit de literatuur geven waarden van 50-80% aan t.o.v. testosteron. Deze zijn waarden zijn opmerkelijk omdat bijna geen andere oral deze eigenschap heeft (dianabol en anadrol bijv zijn zwakke binders aan de AR maar hebben metabolieten die wel sterk hechten).

Op het moment dat je stagneert in de progressie wordt er vaak een piek in de androgene waarden bereikt, turinabol of tren is dan geschikt om net over de streep te gaan. Wel zou ik turinabol van week 17-22 gebruiken zodat je aan het einde van je orals direct aan PCT kunt beginnen. Bold, primo en deca zou ik allemaal de eerste 10 weken nemen en de laatste 10 weken iets androgeners zoals hogere dosissen test of tren, halo, dbol, anadrol etc.

Bold op die dosis zou ik in enkel van vet grade gebruiken. Geen ug bold in iedergeval.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 13:48 ----------

Wat me opzich ook een hele nette kuur lijkt is:

week 1-20 600 mg bold (vet grade, ganabol etc.)
week 1-20 600 mg primo
week 18-22 50 mg winstrol inject ED
week 1-22 250 IU HCG ED

geen angst voor libido dip?
 
Nou ik zal maar bij springen...

Het gaat om mij :cool: ik ga deze kuur doen.

Flip mocht me weleens inlichten:D HAHAHAHA

Maar waarom deze kuur en waarom de lage doseringen.
Ik ben van mening dat als je lichaam bepaalde stoffen niet kent het ook geen nut heeft hoog te doseren.
Dat ik met me oh zo geliefde Bold laag blijf is omdat me lichaam er nog steeds goed op reageerd.
Ik luister naar me lichaam wat welke stof doet en ik prik niet zomaar belachelijke hoeveelheden omdat iedereen dat zegt.

Ik laat de winny dit keer achterwege want na 14 weken 2 keer per week prikken er een watergedragen stof 3 keer per week bij prikken zien ik niet zitten daarom de oral Turinabol. Heb zelf met Turinabol top ervaringen.
 
eheh eindelijk weer online nielie, maar goed ik vind het een leuke kuur.
 
Zat gister met een maat van me te brainstormen over een kuur voor hem en dit kwam er uit, voor dat er reacties komen over de doseringen deze gozer heeft al aardig wat kuren gedaan en nooit hooggedoseerd. Meestal waren ze kuurtjes bold winny.
1-20 test 250mg
1-14 bold 500mg
1-10 deca 200mg
11-20 primo 400mg
15-20 turinabol 50mg
2-22 500iu hcg
23-28 20 nolva 20mg
23-24 50 clomid 50mg

Zie trouwens paar foutjes in me schema FLIP!!!!
1-14 bold 500mg
1-9 sust 250mg
1-9 deca 250mg
10-20 test E 250mg
10-20 primo 400mg
15-20 turinabol 50mg
5 - 22 HCG 500iu
etc etc etc.....
 
Hoezo switch je van test ester na 9 weken? Dosering blijft hetzelfde, kan je net zo goed sust of enanthaat vanaf het begin prikken. Daarnaast vind ik 9 weken deca een beetje aan de korte kant. Ik zou in ieder geval je rbc/hematocriet in de gaten houden tijdens bold/deca.
 
Hoezo switch je van test ester na 9 weken? Dosering blijft hetzelfde, kan je net zo goed sust of enanthaat vanaf het begin prikken. Daarnaast vind ik 9 weken deca een beetje aan de korte kant. Ik zou in ieder geval je rbc/hematocriet in de gaten houden tijdens bold/deca.

Omdat in sust korte esthers zitten, en die wil ik alleen gebruiken in het begin van mijn kuur.

Tevens verwacht ik op deze lage doseringen geen problemen met bold&deca gecombineerd.
 
Laatst bewerkt:
De doseringen maken niet uit, zelfs afzonderlijk van elkaar verhogen ze RBC al vrij veel en samen dus nog meer.
 
De doseringen maken niet uit, zelfs afzonderlijk van elkaar verhogen ze RBC al vrij veel en samen dus nog meer.

We gaan het mee maken.......
Bold ken ik goed en Deca is nieuw voor me heb dat altijd expres weg gehouden bij mezelf ;-)
Hou niet echt van teveel vocht maar ook dit verwacht ik niet bij deze doseringen en een goed dieet.
Nou is het laatste geen probleem!

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 21:43 ----------

Gisteren begonnen op me oude honk waar ik 2 jaar weg geweest ben.

Meteen een mooi start moment om ook het gewicht en vet vast te leggen en de progressie bij te houden.

10 december 2012 - 97 kilo en +/- 13%
 
We gaan het mee maken.......
Bold ken ik goed en Deca is nieuw voor me heb dat altijd expres weg gehouden bij mezelf ;-)
Hou niet echt van teveel vocht maar ook dit verwacht ik niet bij deze doseringen en een goed dieet.
Nou is het laatste geen probleem!

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 21:43 ----------

Gisteren begonnen op me oude honk waar ik 2 jaar weg geweest ben.

Meteen een mooi start moment om ook het gewicht en vet vast te leggen en de progressie bij te houden.

10 december 2012 - 97 kilo en +/- 13%

Waarom geen tren ipv deca dan? Is ook steeds een mooie optie.
 
Back
Naar boven