Fitness Seller

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
7.709
Waardering
395
Meeste zullen mij ondertussen wel kennen van het forum,facebook,geproken op wedstrijden of allemaal. Leden ontmoeten in het echt is altijd leuk de gezichten achter de post te zien. Dit jaar had ik voor mezelf besloten om een wedstrijd te gaan draaien. Mijn motivatie komt voornamelijk nog van mijn jeugd toen ik veel interesse had in BB maar het niet zag zitten dit ook te doen. Mijn droom was wel ooit wedstrijd BBer worden en mijn grote inspiratie was mijn oma zij zij altijd doe wat je wilt je kunt het. Vorig jaar kwam ze onverwachts te overlijden en mijn laatste belofte was dan ook ik zou mijn dromen achterna gaan. Het was hard werken maar het is me wel gelukt. En dit in slechts 1 jaar trainen.
Mogen het duidelijk zijn voor de jongens die volgend jaar de flex cup willen doen maar zich niet goed genoeg vinden kijk dan naar hoe ik eruit zag in januari en zeg het dan nog eens ;). 1jaar volledige toewijding en wie weet waar jij staat.

vergelijking 3.jpg


vergelijking 2.jpg


vergelijking 1.jpg
 
Respect !

Het is een lange harde weg waar voor je veel moet inleveren.
Het resultaat mag er zijn.

Vooral zo doorgaan !
 
Rescpet man, waarschijnlijk was het niet alleen moeilijk maar ook een eenzaam jaar om zo een verandering te moeten ondergaan !!!
 
Zeker een knappe transformatie. Je moet inderdaad doen waar jij je goed bij voelt ;)
 
Netjes :cool:
Keep it up !
 
Goed gedaan, jochie! Echt wel!
 
Netjes man! Echt super progressie!
 
Meeste zullen mij ondertussen wel kennen van het forum,facebook,geproken op wedstrijden of allemaal. Leden ontmoeten in het echt is altijd leuk de gezichten achter de post te zien. Dit jaar had ik voor mezelf besloten om een wedstrijd te gaan draaien. Mijn motivatie komt voornamelijk nog van mijn jeugd toen ik veel interesse had in BB maar het niet zag zitten dit ook te doen. Mijn droom was wel ooit wedstrijd BBer worden en mijn grote inspiratie was mijn oma zij zij altijd doe wat je wilt je kunt het. Vorig jaar kwam ze onverwachts te overlijden en mijn laatste belofte was dan ook ik zou mijn dromen achterna gaan. Het was hard werken maar het is me wel gelukt. En dit in slechts 1 jaar trainen.
Mogen het duidelijk zijn voor de jongens die volgend jaar de flex cup willen doen maar zich niet goed genoeg vinden kijk dan naar hoe ik eruit zag in januari en zeg het dan nog eens ;). 1jaar volledige toewijding en wie weet waar jij staat.

Zou wel netjes zijn als je aangeeft dat je ook een heel jaar steroïden hebt gebruikt om dit doel te bereiken. Maakt duidelijk dat je wel flink wat moet investeren om dit te bereiken en niet naturel haalbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Zou wel netjes zijn als je aangeeft dat je ook een heel jaar steroïden hebt gebruikt om dit doel te bereiken. Maakt duidelijk dat je wel flink wat moet investeren om dit te bereiken en niet naturel haalbaar is.
Dit meen je niet ,
lekker dat laatste stukje van u´m dan :o

zal ik me post maar weer verwijderen :(
 
Dit meen je niet ,
lekker dat laatste stukje van u´m dan :o

zal ik me post maar weer verwijderen :(
Volgens mij vergeten dat wedstrijd jongens hun kuur niet altijd openlijk geven.Ik weet zeker dat mijn kuur voor sommigen mensen niet goed zal uitpakken indien ze het na doen;).Dus bij deze de waarschuwing probeer het niet zelf.

12 maanden test-500-1000mg
tren-200-600mg
dbol-40-60mg
parabolin-ongveer 500mg
winstrol injects 50mg ed

Welk product hoelang en wanneer daar is deze sectie niet voor maar dit geeft een beeld.Plus ik moest van een hoog vp met minder massa naar lager vp met meer massa.



Hier kun je de discussie volgen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ex-cup-2012-a-298652/index29.html#post7041423
 
geen reclame voor B&F shop?
 
Hmm das inderdaad jammer.
Vooral de slotzin

"1jaar volledige toewijding en wie weet waar jij staat"

1 jaar dikke centen uitgeven aan kuurtjes en kijk waar je staat
 
Hm... jammer vond het al een bijzondere transformatie. Wat het ook wel blijft natuurlijk. Net fysiek.
 
Ik kan je vertellen dat zo'n transformatie met en zonder centen heel zwaar en moeilijk is. Ken er genoeg die gebruiken maar nog lang niet bereikt hebben wat mij is gelukt. En dat in 1 jaar tijd

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 11:52 ----------

Hmm das inderdaad jammer.
Vooral de slotzin

"1jaar volledige toewijding en wie weet waar jij staat"

1 jaar dikke centen uitgeven aan kuurtjes en kijk waar je staat

Het is zeker geen onzin voeding moet goed zijn training moet goed zijn een prikje zetten kan elke mongool maar levert je nog niet dit resultaat op ;)

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 11:53 ----------

Zou wel netjes zijn als je aangeeft dat je ook een heel jaar steroïden hebt gebruikt om dit doel te bereiken. Maakt duidelijk dat je wel flink wat moet investeren om dit te bereiken en niet naturel haalbaar is.

Of dit wel of niet naturel haalbaar is valt over te praten. Ik weet wel dat ook met het niet makkelijk is om te doen ;)
 
Tuurlijk geef je ook zeker toe dat alleen spuitjes zetten je niet dit resultaat oplevert.. (wat inderdaad heel wat pannenkoeken denken..)

Je voeding en training bij een kuur moet ook goed zijn anders bereik je nog niks.. Maar vond gewoon je slotzin dan jammer. Vond het echt een hele goede progressie voor een Jaar. Niet wetende dat je gekuurd had. Als je dit dan laterna hoort is dat inderdaad jammer.

Neemt niet weg dat je inderdaad evengoed een goede progressie gemaakt hebt!
 
Niet wetende dat je gekuurd had. Als je dit dan laterna hoort is dat inderdaad jammer.

No disrespect mate, maar denk je nu echt dat er mensen rondlopen die dit natural kunnen halen?
Misschien dat het kan hoor, maar 99% van de mensen lukt dat niet. En die 1% die het lukt
heeft helemaal geen intresse in bodybuilding
 
No disrespect mate, maar denk je nu echt dat er mensen rondlopen die dit natural kunnen halen?
Misschien dat het kan hoor, maar 99% van de mensen lukt dat niet. En die 1% die het lukt
heeft helemaal geen intresse in bodybuilding

Sowieso niet op een jaartje tijd ;)
 
No disrespect mate, maar denk je nu echt dat er mensen rondlopen die dit natural kunnen halen?
Misschien dat het kan hoor, maar 99% van de mensen lukt dat niet. En die 1% die het lukt
heeft helemaal geen intresse in bodybuilding

Het zal inderdaad naturel moeilijk te halen zijn. Ik snap zijn gedachte misschien dat ik iets te veel de illusie heb gewekt dat dit voor iedereen te halen valt, zolang voeding en training maar goed zijn. Het enige wat ik ermee wilde laten zien is dat het niet onmogelijk is zoals sommige zeggen. Kijk er zijn veel jongens die graag de flex cup willen doen maar zich niet goed genoeg voelen nou die hoopte ik te helpen om de keuze te maken er gewoon voor te gaan.
 
Het zal inderdaad naturel moeilijk te halen zijn. Ik snap zijn gedachte misschien dat ik iets te veel de illusie heb gewekt dat dit voor iedereen te halen valt, zolang voeding en training maar goed zijn. Het enige wat ik ermee wilde laten zien is dat het niet onmogelijk is zoals sommige zeggen. Kijk er zijn veel jongens die graag de flex cup willen doen maar zich niet goed genoeg voelen nou die hoopte ik te helpen om de keuze te maken er gewoon voor te gaan.

Een jaartje non stop kuren is anders ook niet het goede voorbeeld geven ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven