XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil dat best doen maar niet dat mensen het nadoen

Weet ook wel niet of dat zo verstandig is. Je weet nooit wie mee leest. En
gezien je pics post + wedstrijden doet is je naam al snel gevonden ;)

Just for what it's worth: beetje voorzichtig zijn ook ;)
 
Ja daarom mensen die iets willen weten doe maar gokken haha. Of zoek een goede begeleider die helpt je wel.
 
Enige minpunt is dat je nu nog donkerder bent :P
 
Ja ben nu wat donkerder inderdaad met tanning haha.
 
Jesse geen probleem. Idd met wedstrijden en je naam en alles is het niet zo verstandig.. Wil ik echt meer details of info hebben doe ik wel PB.

Succes alvast voor 2013!
 
Tof dat je dit na je oma haar overlijden hebt gedaan kerel. Mooi resultaat, juice of niet.
 
Goed gedaan! Dit is pas toewijding!! Respect kerel, op naar de volgende cup!
 
Ik vind het nou niet echt iets om trots op te zijn dat je zelfs in je beginfase al AAS gaat gebruiken. Al zeker niet gezien de extreme kuur van een jaar lang. Nouja, je bewijst in ieder geval mooi wat er te bereiken valt met AAS. Ik wil graag de vergelijking aangaan met eender wie hier op het forum die één jaar lang dedicated traint als natural. Daar heb ik veel meer respect voor dan iemand die een heel jaar lang kuurt en eindeloos veel supps gebruikt.

Dan moet je echt niet gaan zeiken dat het komt door je toewijding, door je trainingsschema of door eender wat dan ook. Zonder AAS zou je binnen 10 jaar nog niet aan de flex cup kunnen meedoen, of toch niet met die fysiek. Zo simpel is het.
 
Ik vind het nou niet echt iets om trots op te zijn dat je zelfs in je beginfase al AAS gaat gebruiken. Al zeker niet gezien de extreme kuur van een jaar lang. Nouja, je bewijst in ieder geval mooi wat er te bereiken valt met AAS. Ik wil graag de vergelijking aangaan met eender wie hier op het forum die één jaar lang dedicated traint als natural. Daar heb ik veel meer respect voor dan iemand die een heel jaar lang kuurt en eindeloos veel supps gebruikt.

Dan moet je echt niet gaan zeiken dat het komt door je toewijding, door je trainingsschema of door eender wat dan ook. Zonder AAS zou je binnen 10 jaar nog niet aan de flex cup kunnen meedoen, of toch niet met die fysiek. Zo simpel is het.

Heel simpel zonder toewijding goed trainingsschema kom je er inderdaad nooit te staan. Of je staat er voor gek. Dus ik mag zeker wel trots zijn op wat behaald is. Ik heb er alleen spijt van dat mensen de achtergrond denken te kennen. Want blijkbaar worden mensen als jij liever voor de gek gehouden door iemand die veel verandert en dan zegt dat ie naturel is terwijl iedereen beter weet daar is wel waardering voor maar iemand die eerlijk is niet. Maakt mij verder ook niet uit misschien dat ik aan de mods vraag om dit topic te verwijderen. Dan is deze onzin ook klaar want blijkbaar zijn er nog gekken die denken dat je met aas makkelijker wat bereikt
 
Heel simpel zonder toewijding goed trainingsschema kom je er inderdaad nooit te staan. Of je staat er voor gek. Dus ik mag zeker wel trots zijn op wat behaald is. Ik heb er alleen spijt van dat mensen de achtergrond denken te kennen. Want blijkbaar worden mensen als jij liever voor de gek gehouden door iemand die veel verandert en dan zegt dat ie naturel is terwijl iedereen beter weet daar is wel waardering voor maar iemand die eerlijk is niet. Maakt mij verder ook niet uit misschien dat ik aan de mods vraag om dit topic te verwijderen. Dan is deze onzin ook klaar want blijkbaar zijn er nog gekken die denken dat je met aas makkelijker wat bereikt

+1!! Natuurlijk is dit zonder AAS niet mogelijk.. Maar diegene die nog nooit gekuurd hebben denken dat AAS een garantie geeft voor keiharde VVM, zij die in een sprookje geloven zullen dan ook onrespectvol reageren. Intussen quoten zij die in een sprookje geloven wel graag de uitspraken van Arnold en hebben zij Arnold boven hun sprookjesbed hangen...
 
Heel simpel zonder toewijding goed trainingsschema kom je er inderdaad nooit te staan. Of je staat er voor gek. Dus ik mag zeker wel trots zijn op wat behaald is. Ik heb er alleen spijt van dat mensen de achtergrond denken te kennen. Want blijkbaar worden mensen als jij liever voor de gek gehouden door iemand die veel verandert en dan zegt dat ie naturel is terwijl iedereen beter weet daar is wel waardering voor maar iemand die eerlijk is niet. Maakt mij verder ook niet uit misschien dat ik aan de mods vraag om dit topic te verwijderen. Dan is deze onzin ook klaar want blijkbaar zijn er nog gekken die denken dat je met aas makkelijker wat bereikt

Nou nou, ik snap dat je met niet trainen + aas niks bereikt, maar om te zeggen dat het niet makkelijker is met aas..

Ieder zn ding overigens, dat wat je hebt behaald is netjes!
 
+1!! Natuurlijk is dit zonder AAS niet mogelijk.. Maar diegene die nog nooit gekuurd hebben denken dat AAS een garantie geeft voor keiharde VVM, zij die in een sprookje geloven zullen dan ook onrespectvol reageren. Intussen quoten zij die in een sprookje geloven wel graag de uitspraken van Arnold en hebben zij Arnold boven hun sprookjesbed hangen...

Klopt helemaal dat soort mensen kan beter een abbo op de efteling pakken ;).
 
Nou nou, ik snap dat je met niet trainen + aas niks bereikt, maar om te zeggen dat het niet makkelijker is met aas..

tuurlijk is het makkelijker, het maakt dingen die voor een naturel onmogelijk zijn, mogelijk! neemt niet weg dat je nog harder en nog beter moet eten! Wil je nou zeggen dat als je ON bent dat het resultaat niet telt? Alle gasten aan de top zijn ON.... en alsnog is er hevige concurrentie? Is niet voor niks hè..
 
Nou nou, ik snap dat je met niet trainen + aas niks bereikt, maar om te zeggen dat het niet makkelijker is met aas..

Het maakt het niet makkelijker nee. Denk je dat de zin in leuke dingen verdwijnt ofzo , denk je dat niet liever opstap gaat dan optijd slapen omdat het moet, het helpt je ook niet om nee te zeggen tegen lekkere dingen terwijl iedereen je alles aanbied. Het enige wat het doet is zorgen dat je het maximale uit je plan kan halen. Ga een op wedstrijd dieet en zeg dan maar eens met aas is het makkelijker. Die cardio moet in de ochtend avond eten afslaan doorgaan terwijl je alleen nog wil slapen, vriendelijk blijven terwijl alles dom op je overkomt, probeer maar eens helder te denken als je honger hebt en je bent zo leeg als een ballon met een gat erin.
 
Respect voor wat je heb bereikt en dat je toegeef zolang te kuren.

Alleen het feit dat je op een d wedstrijd zelfs al niet meer kan winnen na een jaar on te zijn geweest is voor mij een teken dat de bodybuildingsport heel hard achteruit gaat.
 
Aas helpt je zeker er sneller te komen.. Kijk maar wat he bereikt in 1 jaar. Neemt naturlik niet weg dat je evengoed goed moet eten, trainen en rusten. Denk dat niemand je dat ook aanrekent. Mij ging het er persoonlijk om hoe jij je openingspost opsteld.. Zo komt het over of je alles naturel gedaan hebt.. Zou vreemd zij zon goede progressie maar het kan wel.. Had je mischien beter kunnen zeggen dat het goede toewijding is in combi met goed eten en aas.. Daarbij neemt het nogmaals niet weg dst je super resultaat geboekt hebt in 1 jaar. En het laat zien waar goede toewijding en aas tot in staat zijn. Verder ook goed dat je er laterna open en eerlijk over praat! Nogmaals nette fysiek maar verwoord het volgense x beter..;)
 
Het maakt het niet makkelijker nee.
Nee idd zonder bereik je dit fysiek namelijk ook, binnen 1 jaar gegarandeerd.
Roids gebruik je om... ja gewoon omdat het het niet makkelijker maakt, ja. :cool:

Oh wacht, nee het is alleen maar moeilijker met roids want dan moet je harder werken. Dat was het, bijna vergeten.
 
Nou nou, ik snap dat je met niet trainen + aas niks bereikt, maar om te zeggen dat het niet makkelijker is met aas..

Ieder zn ding overigens, dat wat je hebt behaald is netjes!

Is onderzoek naar gebeurd, jaren geleden. Daaruit bleek dat iemand die NIET traint en een BASIC AAS kuurtje van alleen testo doet, sneller vooruit gaat dan iemand die hard traint en op z'n voeding let. Als je goed zoekt zul je het zeker wel vinden.

Mensen die gaan ontkennen dat roids een groot effect hebben op je spiergroei hebben zware problemen. Dat lijkt me wel duidelijk. Ongetwijfeld weten die mensen wat het doet met je lichaam, ze merken zelf ook dat ze veel sneller vooruit gaan. Toch geloof ik dat er echt mensen zijn die zo ver zitten dat ze werkelijk geloven dat roids er amper iets mee te maken hebben. Maar het merendeel wil het natuurlijk gewoon niet toegeven aan de rest en zegt dat roids 'het laatste duwtje in de rug is', terwijl ze zelf verdomd goed weten dat ze nergens zouden staan zonder.

Ik vind het persoonlijk heel erg spijtig dat AAS bestaan. Ze hebben al voor duizenden misvattingen in de sport gezorgd. Iemand die zichzelf volspuit mag nog trainen zoals een mongool, hij zal toch VEEL sneller vooruitgaan dan iemand die wel goed traint, maar natural is. Vaak worden die juicemonkeys dan geloofd, wat ze ook zeggen.

Ik wil daarmee niet zeggen dat iedereen die kuurt alles bereikt heeft door de AAS, integendeel. Ik heb eindeloos veel respect voor mensen die op het podium staan, maar dat respect smelt als sneeuw voor de zon wanneer mensen zo'n idiote uitspraken gaan doen als Jesse.
 
Laatst bewerkt:
Respect voor je openheid in AAS, alleen als ik het goed begrijp train je nu een jaar en ben je meteen begonnen met juicen? Not cool. Vraag me wel af hoe je dan zo snel kennis hebt opgedaan van voeding/ trainen/ AAS?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven