AndroidHealthClinic

Woonwagenbewoners krijgen 1miljoen om te verhuizen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heel vervelend natuurlijk maargoed dat had ook net zo goed pietje geweest kunnen zijn uit vilawijk ;)
betekend niet meteen dat ze allemaal zo zijn. om dan meteen je zo te uiten vind ik een beetje overdreven.
hou er zo niet van om iedereen maar over 1 kam te scheren...

Ik hou er ook niet zo van. Maar ik heb al genoeg ervaring met die mensen om te weten dat ze juist allemaal hetzelfde zijn en ik ze allemaal over een kam kan scheren.

Zodra ze iets overkomt kruipen ze perfect in de slachtofferrol. Wij worden altijd gediscrimineerd, iedereen denkt altijd dat wij hetzelfde zijn. Maar dat is ook gewoon zo. Ze werken niet, ze voegen niets toe aan de samenleving. Parasieten die op andermans centen leven. Gewoon uitschot wat zich onder mekaar vermenigvuldigt.
 
Ik hou er ook niet zo van. Maar ik heb al genoeg ervaring met die mensen om te weten dat ze juist allemaal hetzelfde zijn en ik ze allemaal over een kam kan scheren.

Zodra ze iets overkomt kruipen ze perfect in de slachtofferrol. Wij worden altijd gediscrimineerd, iedereen denkt altijd dat wij hetzelfde zijn. Maar dat is ook gewoon zo. Ze werken niet, ze voegen niets toe aan de samenleving. Parasieten die op andermans centen leven. Gewoon uitschot wat zich onder mekaar vermenigvuldigt.

Jammer dat je er zo over denkt...
Ik ken er heel wat en dat zijn gewoon hard werkende mensen;)
 
Jammer dat je er zo over denkt...
Ik ken er heel wat en dat zijn gewoon hard werkende mensen;)

Drugs pushen is inderdaad hard werken, loop je nu te trollen of wat? Meeste kampers zijn gewoon asociaal, face it...
 
Jammer dat je er zo over denkt...
Ik ken er heel wat en dat zijn gewoon hard werkende mensen;)
Ik ken ook een paar normale Marokkanen, dat verandert niets aan het feit dat minstens 95% uitschot is, waarbij de normen en waarden ver te zoeken zijn.
 
99% van de kampers verpest het gewoon voor de rest, dus je moet ze niet allemaal over 1 kam(p) scheren.

Zonder dollen: Zelf weinig slechte ervaringen mee. Als je gewoon normaal met ze omgaat geen probleem.
 
Hier dit is een kampbewoner aan het woord:

“Het lijkt wel alsof we in een concentratiekamp wonen. We kunnen niks zelf bepalen, alles wordt bestraft door de overheid. Hierdoor komen we keer op keer slecht in het nieuws en daar zijn onze kinderen de dupe van. De kinderen betekenen alles voor ons. Maar door het slechte imago van woonwagenkampen worden ze gepest op school. Als het zo doorgaat gaan al onze kinderen van school af.” Een van de moeders uit het kamp ziet het nut er niet van in om de kinderen naar school te laten gaan. “Als onze kinderen gaan solliciteren worden ze toch afgewezen. Werkgevers nemen mensen met onze afkomst niet aan.

Slachtoffer rol.....

Gaat over de Amstelveens woonwagenkamp waar nu ook eindelijk gewoon de wet wordt gehandhaafd en daar heeft men moeite mee en ik snap waarom..

Resultaat zijn namelijk onbetaalde belastingen, wietplantage en ik vermoed uit het controleren voortkomende intimidatie van ambtenaren.
 
Er zit een hoop geld in ijzer.

billoreilly-port.jpg
 
Waarom verbaast het mij niet dat ik nu niks van Geert hoor :D
 
Komt dat zo vaak voor die woonwagenkampen in Nederland? In Vlaanderen hebben we die cultuur niet.
 
Ik denk veel meer hoor. Bijna elke gemeente heeft er een.
 
Back
Naar boven