Fitness Seller

New Dorian Seminar PARTS 1-4. discusses open early gear use (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eerste cycle was na 18maanden trainen 8 weken primo/var(pre-contest). Als prof gebruikte hij 100$ per week aan aas(o.a 8iu hgh). Op 140kg nam hij bv 1gram test, 500mg bold, 50mg dbol voor 5 week en 3off.

Verder nog wat tips zoals high reps voor quads(15-20) en low reps (6-8) voor hams..
 
Is dat zo? Dorian was toch de eerste die begon met monster hoeveelheden insuline?
 
IK geloof er ook helemaal niets van... hij was 1 van de HGH-IGF-SLIN monsters. Zal eerder $100,-per dag zijn geweest.
 
Eerste cycle was na 18maanden trainen 8 weken primo/var(pre-contest). Als prof gebruikte hij 100$ per week aan aas(o.a 8iu hgh). Op 140kg nam hij bv 1gram test, 500mg bold, 50mg dbol voor 5 week en 3off.

Verder nog wat tips zoals high reps voor quads(15-20) en low reps (6-8) voor hams..

Welk gedeelte is die filmpjes zegt die dat? Heb geen tijd om alles te bekijken:p.

Die pro's liegen allemaal man. 1gram test, 500mg bold en 50mg dbol my ass. Doe dat maar x4 en dan nog flink wat igf en insuline erbij.
 
fact n°1: we zullen nooit 100% zeker zijn wie wat nu slikt/spuit
fact n°2: sommige mensen reageren beter op gear dan andere
fact n°3: ze leven als pro dus alles kan 100% afgestemd worden
 
fact n°1: we zullen nooit 100% zeker zijn wie wat nu slikt/spuit
fact n°2: sommige mensen reageren beter op gear dan andere
fact n°3: ze leven als pro dus alles kan 100% afgestemd worden

Wat moet 100% erop worden afgestemd dan? Dat hij zijn shake en rijst precies om 2 uur in de middag kan eten zeker. Ja hij zal zeker beter reageren op aas dan andere mensen maar feit blijft nog dat er bizarre hoeveelheden gebruikt worden. Ga maar eens naar http://gh15.org/ ;)
 
100% afstemming is voldoende rust, voeding, tijd om te trainen etc ... waar der bij normale mensen
je altijd wel ergens eens iets kan voor hebben. Maaltijd missen, haasten door de training wegens te weinig tijd ofzo
 
100% afstemming is voldoende rust, voeding, tijd om te trainen etc ... waar der bij normale mensen
je altijd wel ergens eens iets kan voor hebben. Maaltijd missen, haasten door de training wegens te weinig tijd ofzo

Oke:roflol:
 
Nee klopt ik weet idd niet hoe t moet:rolleyes:

Heb ik ook niet gezegd ... maar gewoon zeggen dat ze vast meer gear gebruiken omdat andere
die ook veel gebruiken niet zo groot zijn is ook kort door de bocht imo
 
Wat moet 100% erop worden afgestemd dan? Dat hij zijn shake en rijst precies om 2 uur in de middag kan eten zeker. Ja hij zal zeker beter reageren op aas dan andere mensen maar feit blijft nog dat er bizarre hoeveelheden gebruikt worden. Ga maar eens naar http://gh15.org/ ;)

Oma heeft toch net gezegd dat het tijdstip van je gebruik veel kan uitmaken? Staat ergens in het roelly topic
 
Oma heeft toch net gezegd dat het tijdstip van je gebruik veel kan uitmaken? Staat ergens in het roelly topic

En toen haar werd gevraagt waarom gaf ze geen antwoord meer. Niet om haar te bashen want ze zal er meer vanaf weten dan ik ooit zal doen maar dat een tijdstip uitmaakt waarop je het zet is bullshit.
 
zou je nog meevallen denk ik wat sommige pro's gebruiken.
Ken genoeg wedstrijd bodybuilders die minder gebruiken dan sommige hier op dbb en 2-3x zo groot zijn
 
En toen haar werd gevraagt waarom gaf ze geen antwoord meer. Niet om haar te bashen want ze zal er meer vanaf weten dan ik ooit zal doen maar dat een tijdstip uitmaakt waarop je het zet is bullshit.

wel als je herhaaldelijk test suspension moet gebruiken toch ;)
 
wel als je herhaaldelijk test suspension moet gebruiken toch ;)

Ja oke korte esters maakt t verhaal iets anders. Ofja, volgens mij bevat test suspensie niet eens een ester maar iig ik heb t meer over zijn basis stack van aas wat die normaal gesproken gebruikt. Zal gewoon test, deca, tren etc zijn en dan boeien tijden niet.
 
Ja oke korte esters maakt t verhaal iets anders. Ofja, volgens mij bevat test suspensie niet eens een ester maar iig ik heb t meer over zijn basis stack van aas wat die normaal gesproken gebruikt. Zal gewoon test, deca, tren etc zijn en dan boeien tijden niet.

Ik vraag me trouwens wel vaker af of sommige mensen dingen beschikbaar
hebben die de standaard gymrat nog niet eens weet van heeft...
 
Ik vraag me trouwens wel vaker af of sommige mensen dingen beschikbaar
hebben die de standaard gymrat nog niet eens weet van heeft...

Tja geen idee... Kan best idd
 
zou je nog meevallen denk ik wat sommige pro's gebruiken.
Ken genoeg wedstrijd bodybuilders die minder gebruiken dan sommige hier op dbb en 2-3x zo groot zijn

denk ik er ook van , sommigen hier denken dat de grote jongens altijd grote hoeveelheden gebruiken...
ervaring is zeer belangrijk , en dat komt meestal maar na meerdere jaren.
 
Back
Naar boven