Fitness Seller

Woonwagenbewoners krijgen 1miljoen om te verhuizen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jullie hebben weer een hoop zigeuners toch?

Valt over het algemeen wel mee denk ik. Alhoewel, in Gent zouden er de laatste jaren circa 10.000 Roma zigeuners uit Oost-Europa zijn toegestroomd.

:o
 
Valt over het algemeen wel mee denk ik. Alhoewel, in Gent zouden er de laatste jaren circa 10.000 Roma zigeuners uit Oost-Europa zijn toegestroomd.

:o

haha, gelukkig moeten ze eerst door Belgie voordat ze Nederland bereiken;)
 
Mooi meegenomen, ik zie geen bewijs of aangeven van oplichting. Had de gemeente maar beter moeten kijken naar de kosten.(€270.000)

3 wooneenheden verplaatsen €90.000
3x nieuwe installatie van verwarming 60x3= €180.000
 
Laatst bewerkt:
Drugs pushen is inderdaad hard werken, loop je nu te trollen of wat? Meeste kampers zijn gewoon asociaal, face it...


ik ben opgegroeid in een berucht West-Brabants dorpje,

met te mooie huizen en auto's in vergelijking met het

gemiddeld opleidingsniveau :rolleyes: maar of ik me daar voor

moet schamen ? de grootste criminelen lopen nog altijd

in een net pak en wonen in Wassenaar e.o :eyebrow:
 
Woonwagen Maastricht dicht om drugs
Een woonwagen in Maastricht is door burgemeester Onno Hoes op slot gedaan omdat er drugs zijn gevonden.

Dat twittert een wijkagent van woonwagenkamp De Karosseer, het voormalige Vinkenslag. De bewoners mogen de komende zes maanden hun woonwagen niet in.

De afgelopen vijf jaar zijn er regelmatig panden waar drugs worden gebruikt of verhandeld gesloten door de gemeente. Sinds november 2007 heeft de burgemeester die bevoegdheid.

Bron: http://www.l1.nl/nieuws/199922-woonwagen-maastricht-dicht-om-drugs#.UMj2eXfn-ms
 
Mooi meegenomen, ik zie geen bewijs of aangeven van oplichting. Had de gemeente maar beter moeten kijken naar de kosten.(€270.000)

3 wooneenheden verplaatsen €90.000
3x nieuwe installatie van verwarming 60x3= €180.000

De aannemer heeft de gemeente van te voren ingelicht wat betreft de mogelijke kosten.
 
Back
Naar boven