Fitness Seller

Mijn transformatie.

Bezoekers in dit topic

spizzyBe

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2010
Berichten
140
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
7%
Hoi,

2 jaar geleden ben ik beginnen trainen omdat ik nogal veel de opmerking kreeg dat ik zeer mager was. Op een bepaald ogenblik was me dit teveel. Toen ben ik in de fitness gestapt en ik ben er nooit meer uitgeweest. Het waren heftige jaren met zeer juist eten en trainen. Dit is mijn resultaat. Zelf ben ik wel een beetje trots met wat ik al bereikt hebt. Wat vinden jullie ervan?

Grtz

nieuw begin.jpg
 
Mooie progressie, borst en traps zien er goed uit!
 
Daar mag je gerust erg trots op zijn!
 
Mijn streef als je wat meer V-lines had ;P
 
Very Nice , blijven doorgaan nu
 
Respect man. Jammer dat je deze zo weinig ziet. Vaak na 6 maanden of zelfs minder. Mooi dat je echt jaren bent bezig geweest. Is ook mijn doelstelling hoe jij er op het eind uitziet. Mag ik misschien gewicht? Stats? Hoeveel kilo gem. per maand aangekomen? Welk trainingsschema? En misschien iets over je voeding. Echt een heerlijk fysiek om zo te lopen. Heb je trouwens creatine gebruikt?
 
Respect man. Jammer dat je deze zo weinig ziet. Vaak na 6 maanden of zelfs minder. Mooi dat je echt jaren bent bezig geweest. Is ook mijn doelstelling hoe jij er op het eind uitziet. Mag ik misschien gewicht? Stats? Hoeveel kilo gem. per maand aangekomen? Welk trainingsschema? En misschien iets over je voeding. Echt een heerlijk fysiek om zo te lopen. Heb je trouwens creatine gebruikt?
ik ben begonnen met een 63 kg denk ik. Ik ben dan hard beginnen bulken met een voedingsschemavan een 4000 - 4500 kcal omdat ik echt niet bijkwam. ik trainde 3-4 x in de week met een split schema, full body heb ik nooit echt gedaan. Veel varieren in reps in sets en ik hou van dropsets. Ik nam mass gainers, proteïne shakes, creatine (van creatine weet ik niet of dit veel effect heeft). In het begin heb ik veel overgegeven omdat ik het eten gewoon zeer veel was voor mij maar na een tijd begin je maag daar aan te wennnen. Nu weeg ik 78 kg. Ik moet er ook bij vermelden dat ik naast bodybuilding ook nog voetbal waarbij ik mijn cardio ook wel heb. Belangrijk is gewoon "discipline" je moet gewoon volhouden anders lukt het echt niet. Je zal ups en downs hebben. Aan bodybuilding vind ik niet het lastigt de trainingen maar gewoon het volhouden om constant juist te eten. Voeding is echt een belangrijkste van de bodybuilding vind ik. Veel succes!! grtz
 
Netjes, knap gedaan! Volhouden is de sleutel en dat heb je gedaan..daar kunnen anderen een vb aan nemen;)
 
echt een mooi voorbeeld voor iederen!! doe zo voort!
 
:)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er trots op! Leuk ook te lezen dat je eerlijk kan toegeven dat het wel wat inzet kost qua voeding etc. Top!
 
Hier mag je idd trots op zijn, goeie progressie!
 
vooruitgang is nice. Maar waarom sta je krom? ergens voor aan het bukken?
 
Dus je bent nu 78kg, wat is je lengte en vp? Net fysiek man!
 
wat meten je biceps opgespannen? Btw, mooi fysiek
 
Back
Naar boven