Fitness Seller

Marktplaats miskoop! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TS is waarschijnlijk zelf zo'n achterlijke mongool geweest om het geld zomaar aan een wildvreemde over te maken, en geeft nu zijn vriendin de schuld.

Alhoewel aan het nivo waarop TS typt vraag ik mij af of hij zelf wel geld over kan maken en of dat wel mag zonder toestemming van zijn begeleider.

Jonge achter een wildvreemde pc zo groot praten schiet je niks mee op serieus .
Je word er geen held mee als je nou zulke ballen hebt kom je voor me gezicht over mijn NİVEAU praten.
 
Jonge achter een wildvreemde pc zo groot praten schiet je niks mee op serieus .
Je word er geen held mee als je nou zulke ballen hebt kom je voor me gezicht over mijn NİVEAU praten.

Nou, zal spannend worden. 130 kilo tegenover...?
 
Jonge achter een wildvreemde pc zo groot praten schiet je niks mee op serieus .
Je word er geen held mee als je nou zulke ballen hebt kom je voor me gezicht over mijn NİVEAU praten.

Mijn pc is niet wildvreemd hoor, die is gewoon van mijzelf. (heb wel een bedrijf gevonden die levert waar ik voor betaal)

En het is vrij makkelijk te achterhalen wie ik ben, dus jij bent diegene die anoniem een grote bek heeft.
 
Nu nog die "I wreck you m8" quote en we zijn compleet.
 
Mijn pc is niet wildvreemd hoor, die is gewoon van mijzelf. (heb wel een bedrijf gevonden die levert waar ik voor betaal)

En het is vrij makkelijk te achterhalen wie ik ben, dus jij bent diegene die anoniem een grote bek heeft.

Let op je woorden. Niemand die jou red wanneer ik je pak geen een ijzer die je tot nu toe hebt gehijst die je zal redden vriend. Je bent geen hulk door om een paarkeer wat in te spuiten in je kont. Benje knikkermaat niet . En nu moven van me topic.
 
Topic van hoog niveau dit.
 
wut
ze heeft via marktplaats dus zonder dat je het weet iets duurs van jouw geld gekocht.. als ik jou was zou ik snel je geschiedenis controleren ;)
 
Heeft er nog iemand wat popcorn ? de mijne is net op en ben in bulkmodus.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Let op je woorden. Niemand die jou red wanneer ik je pak geen een ijzer die je tot nu toe hebt gehijst die je zal redden vriend. Je bent geen hulk door om een paarkeer wat in te spuiten in je kont. Benje knikkermaat niet . En nu moven van me topic.

Heb je geen spellingscontrole op je webbrowser?
 
Denk dat je pech hebt.

Aangiften doen... melding maken bij mp meer kun je niet doen..

Hallo MissNuke,

Ik zie hier jouw avatar en jij lijkt mij wel wat om mee te daten enzo. Ik wil voor de rest niet opscheppen ofzo maar ik heb 2324 karma punten (dat heb je natuurlijk niet zo maar ). Dus ik kan me wel voorstellen dat jij mij ook erg aantrekkelijk vindt.

Nu snap ik natuurlijk dat je verlegen bent om me aan te spreken zo openbaar hier op dbb. Voor mij is het geen enkel probleem als je eens een prive bericht stuurt, je bent natuurlijk wat terughoudend omdat je van die 2324 punten erg onder de indruk bent en "hard to get" wilt spelen. Ik vertel je alvast bij mij werkt dat totaal niet dus je kan beter gelijk je gevoelens uiten voor mij.

Mocht je me een keer willen verassen, vind ik het altijd erg leuk om een foto of filmpje van Cristiano Ronaldo te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Beau ter Ham
 
Back
Naar boven