MuscleMeat

Mijn transformatie. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kijk ! Heel veel respect man:thumb:

Ben je nu tevreden of wil je nog meer massa pakken?
 
wat meten je biceps opgespannen? Btw, mooi fysiek
zou ik eens moeten meten hoor. Dit weet ik niet :p

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 14:29 ----------

Kijk ! Heel veel respect man:thumb:

Ben je nu tevreden of wil je nog meer massa pakken?
ik wil nog meer massa pakken hoor nu ben ik terug aan het bulken.
 
Nette vooruitgang mag je trots op zijn!

Heb je al een volgend doel voor ogen?
 
Nette vooruitgang mag je trots op zijn!

Heb je al een volgend doel voor ogen?
nog meer massa en vetpercentage laag houden en zo gewoon verder werken. Ik zie wel. ik ben al zeer tevreden tot nu toe.
 
hoe staat je rug ervoor? Waars als ik ga cutten tot 10% kom ik op hetzelfde gewicht als jij neer
 
Ben je ook een gezichtstransformatie ondergaan, was het niet om aan te gluren op de eerste foto?

Voor mij een inspiratie bron, goed bezig man!
 
Op het eerste zicht lijkt het of je vooral borst en biceps hebt getraint? Is dit ook zo?

Maar wel goed fysiek, hoop gewoon dat je rug, triceps en benen er even goed uitzien!
 
Op het eerste zicht lijkt het of je vooral borst en biceps hebt getraint? Is dit ook zo?

Maar wel goed fysiek, hoop gewoon dat je rug, triceps en benen er even goed uitzien!
Tuurlijk man ik train alle spiergroepen 1x in de week ;)
 
Mooi resultaat! Toch wel beetje streef voor mij :)
 
Top figuur. Ben wel erg benieuwd naar meer foto's in andere poses (voorkant relaxed, rug relaxed, rug aangespannen etc) Denk je dat die er komen gaan?
 
Top figuur. Ben wel erg benieuwd naar meer foto's in andere poses (voorkant relaxed, rug relaxed, rug aangespannen etc) Denk je dat die er komen gaan?

Ik zal die wel eens nemen als ik tijd heb :)
 
Beach boy

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 00:37 ----------

Hoi,

2 jaar geleden ben ik beginnen trainen omdat ik nogal veel de opmerking kreeg dat ik zeer mager was. Op een bepaald ogenblik was me dit teveel. Toen ben ik in de fitness gestapt en ik ben er nooit meer uitgeweest. Het waren heftige jaren met zeer juist eten en trainen. Dit is mijn resultaat. Zelf ben ik wel een beetje trots met wat ik al bereikt hebt. Wat vinden jullie ervan?

Grtz

Wat is je lengte gewicht en stats?
Benen pictures of train je die niet?

Erg onvolledig topic imo..
 
hoe staan je benen ervoor? want ik schat je zwaarder
 
Beach boy

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 00:37 ----------



Wat is je lengte gewicht en stats?
Benen pictures of train je die niet?

Erg onvolledig topic imo..
Begin jij maar met het topic volledig door te lezen, had je al 3 antwoorden gehad beach girl
 
hoe staan je benen ervoor? want ik schat je zwaarder

Mijn benen zouden wel wat nog wat massa kunnen gebruiken die mogen wel nog wat groeien. Deze spiergroep groeit niet zo goed bij mij.
 
hoe staan je benen ervoor? want ik schat je zwaarder
Dat dacht ik dus ook. 1.85m, 78kg en dan zo er uit zien.
Goed werk verricht!

Ben benieuwd waar ik dan ben met mijn 1.87m en 90kg nu als ik nog meer vet kwijt raak (denk nu rond de 14%).
 
Dit zie ik als goede genen voor borst, awesome :)
Ziet er nice uit
 
Begin jij maar met het topic volledig door te lezen, had je al 3 antwoorden gehad beach girl

Waarom zou ik een heel topic doorlezen als het een kleine moeite is om het in de OP te zetten.
 
Back
Naar boven