XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 874K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Aside all the bullshit advertising and what not here is something i need to get off my chest (no pun intended)

:D lacht hij even zelf met zijn sponsors :D
 
The Bold and The Retarded.
 
Maar die Sharky is wel echt een doodenge vent, die beter opgesloten kan zitten..

Bekijk zijn twitter eens, staat vol met thaise hoertjes die hij fotografeert terwijl ze in hun blote k*t staan, voorzien van teksten als: Dit wijf heb ik lekker gedoet net, ze was wel oud maar wel strak..

Wat een idioot.
 
wtf die sharky :roflol:
 
Maar die Sharky is wel echt een doodenge vent, die beter opgesloten kan zitten..

Bekijk zijn twitter eens, staat vol met thaise hoertjes die hij fotografeert terwijl ze in hun blote k*t staan, voorzien van teksten als: Dit wijf heb ik lekker gedoet net, ze was wel oud maar wel strak..

Wat een idioot.

Diep van binnen ben je wel jelly.
 
Sharky is echt ziek hoor. Rijd Lambo's, een Ferrari, een SLK, vieze oplichter.

Vertelde in n intervieuw dat ie ook wel een paar ''pedofielen'' in Thailand omgebracht had. Hypocriet :roflol:
 
zal me nix verbazen als hij zyzz vermoord heeft
 
http://twitter.com/timsharky

Hij gaat heel ziek

Me and my little **** boy Chest Brah.. Stand still little Chest Brah.. Im giving you some Shark Juice.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Eerste keer dat ik twitter gebruik :eek:

:gay:
 
Ik vraag mij in feite af of Zyzz wel gelukkig was. Zie eig geen foto's op google waar hij er echt gelukkig uitziet. Misschien heeft het leven hem dus wel een plezier gedaan door hem te laten sterven, wou hij gewoon sterven... Snap anders niet waarom hij zo vroeg is gestorven.
 
Ik vraag mij in feite af of Zyzz wel gelukkig was. Zie eig geen foto's op google waar hij er echt gelukkig uitziet. Misschien heeft het leven hem dus wel een plezier gedaan door hem te laten sterven, wou hij gewoon sterven... Snap anders niet waarom hij zo vroeg is gestorven.

Waar ziet ie er niet gelukkig uit dan?
 
tumblr_maj47f2nBE1qzvb12o1_400.gif
 
wtff die sharky hahah. Wat een ouwe gek joh. Hele foute vent.
 
Ik vraag mij in feite af of Zyzz wel gelukkig was. Zie eig geen foto's op google waar hij er echt gelukkig uitziet. Misschien heeft het leven hem dus wel een plezier gedaan door hem te laten sterven, wou hij gewoon sterven... Snap anders niet waarom hij zo vroeg is gestorven.

Zyzz was een filosoof in hart en nieren. Helaas hebben de randdebielen op bodybuilding.com/misc hem nooit intellectuele stimulatie geboden en reageerden ze enkel op zijn tats en aesthetics. Nadat hij doorhad nooit herinnerd te worden om zijn gedachten maar om zijn uiterlijk, is hij in het nihilisme afgedwaald en versmolten met de dionysische, extatische levenswijze wat heeft geresulteerd in zijn einde.
 
Tim Sharky
‏@timsharky
Lionel Messi has scored 86 goals in a calendar year.. Pfft.. I have destroyed over 300 Vagina's.. Where's my ****ing award..



:roflol:
 
Waar ziet ie er niet gelukkig uit dan?

Hij kijkt op veel foto's zo serieus..

zyzz-lift-meme.jpg


Mss was hij (zijn lichaam en zo) het gewoon echt beu:dunno:

Zyzz was een filosoof in hart en nieren. Helaas hebben de randdebielen op bodybuilding.com/misc hem nooit intellectuele stimulatie geboden en reageerden ze enkel op zijn tats en aesthetics. Nadat hij doorhad nooit herinnerd te worden om zijn gedachten maar om zijn uiterlijk, is hij in het nihilisme afgedwaald en versmolten met de dionysische, extatische levenswijze wat heeft geresulteerd in zijn einde.



Nice:roflol::roflol:
 
Ik vraag mij in feite af of Zyzz wel gelukkig was. Zie eig geen foto's op google waar hij er echt gelukkig uitziet. Misschien heeft het leven hem dus wel een plezier gedaan door hem te laten sterven, wou hij gewoon sterven... Snap anders niet waarom hij zo vroeg is gestorven.

Hoezo snap je niet waarom hij zo vroeg is gestorven? Als je zag hoe hij leefde, kon je al wel voorspellen dat hij niet lang zou leven. Kerel nam drugs, kuurde, had een hart aandoening en gaat met die combinatie in een sauna zitten.

Voor de rest deed hij wat hij wou, gaf om niet(s) veel, had hij niet in die sauna gestorven dan was het wel vroeg of laat door iets anders. Het ging hoe dan ook iets heel belachelijk zijn waaraan hij zou sterven en ben er zeker van dat hij nooit oud was geworden en niet door het kuren of drugs nemen maar gewoon door de manier van leven.

Vroeg of laat zal er wel één of andere jaloerse nerd iets ondernomen hebben die niet kon verdragen dat zyzz zoveel succes had.
 
Back
Naar boven