MuscleMeat

Minecraft (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dusky

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2010
Berichten
1.057
Waardering
19
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Speelt iemand van jullie het?

Ik vind het altijd wel leuk om online wat te bouwen. :D Speel het sinds juli 2011 ongeveer.
 
Tijdje Terraria gedaan, vond dat wel tof om samen te doen. Jammer genoeg is de wereld niet echt groot.
 
Even gedaan op server vriend. Was eerst survival wat ik wel lachen vond met zijn allen. Toen het build werd vond ik er niks aan ben toen gestopt.
 
zit lekker aan de halo 4
 
Als iemand nog een leuke server zoekt, join de xboxworld forum server! Het is een Nederlandse server, er is een grote creative wereld, een survival wereld en er is ook een Magic World (allerlei mods). Er wordt wel gewerkt met een greylist systeem: dat betekent dat je de server zo kan joinen en ook survival kan spelen en ook rond kan lopen in de creative wereld, maar als je creative mode wilt gebruiken moet je toegevoegd worden aan de greylist. Als je mij je een PM stuurt met je minecraft username zal ik vragen aan de admin of ie je toevoegt. Ik ben trouwens mod/OP op de server.

Het server adres volgt later, er moet nog ff iets geregeld worden. Of stuur me een PM als je graag wilt spelen.

Zie hier wat screenshots van mijn bouwwerk:

http://www.minecraftforum.net/topic/1524903-the-dusky-kingdom/

Ik had nog allerlei screenshots geupload voor hier maar Imageshack werkt dus niet. En bijlagen zijn niet beschikbaar voor dit forum ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Ik speel Tekkit, dat is een modpack op minecraft.
Komt omdat ik snel uitgekeken was op minecraft en graag complexere dingen wilde bouwen.

Tijd lang op tekkify gespeeld, behoorlijk drukke server. Echter onlangs gereset en met de nieuwe restricties heb ik besloten daar niet meer te gaan spelen en ga ik zelf een klein servertje beginnen.
 
Als iemand nog een leuke server zoekt, join de xboxworld forum server! Het is een Nederlandse server, er is een grote creative wereld, een survival wereld en er is ook een Magic World (allerlei mods). Er wordt wel gewerkt met een greylist systeem: dat betekent dat je de server zo kan joinen en ook survival kan spelen en ook rond kan lopen in de creative wereld, maar als je creative mode wilt gebruiken moet je toegevoegd worden aan de greylist. Als je mij je een PM stuurt met je minecraft username zal ik vragen aan de admin of ie je toevoegt. Ik ben trouwens mod/OP op de server.

Het server adres volgt later, er moet nog ff iets geregeld worden. Of stuur me een PM als je graag wilt spelen.

Zie hier wat screenshots van mijn bouwwerk:

http://www.minecraftforum.net/topic/1524903-the-dusky-kingdom/

Ik had nog allerlei screenshots geupload voor hier maar Imageshack werkt dus niet. En bijlagen zijn niet beschikbaar voor dit forum ofzo.

Ik zal eens even komen kijken als het zo ver is :D
 
De server is al online! Ik heb je een (of 2 :P) PM's gestuurd, als het goed is.
 
Back
Naar boven