Fitness Seller

Gepakt met uitschuifbare knuppel door politie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja maar zo ben ik totaal niet, en die andere jongens met wie ik was ook niet. Ik ken mensen die zo snel op hun pik zijn getrapt dat ze gelijk willen matten. Tegen mij mag je alles zeggen:o zal er niet van wakker liggen, of je me nou een homo of lelijk vind, of dat je m'n familie uitscheld, lekker boeiend allemaal, als hun daar blij van worden:p

/daarentegen is dat echt een van de weinige keren dat ik ruzie had, verder heb ik nooit problemen ofzo met Marokkanen of wat dan ook, maar als je dan ook die school ziet waar die gasten van dat grensrechterincident op school zaten dan, wat een pauperbende, zo'n school moet je gewoon opsplitsen zodat ze niet met 40 van die teringlijertjes in de klas zitten die elkaar opstoken waar de leraren niks tegen durven te doen, daar krijgen ze echt wel dat gevoel van dat mensen snel over zich heen laten lopen als ze zich met meerdere tegen zo'n persoon opstellen, en dat gaan die kneusjes dan ook in de praktijk toepassen(op straat dus..)

Eens, ik ga ook niet uit m'n dak als men scheldwoorden naar mij roept ofzo, maar in tegen stelling tot jij ga ik wel uit m'n dak als men begint over m'n familie.
 
Eens, ik ga ook niet uit m'n dak als men scheldwoorden naar mij roept ofzo, maar in tegen stelling tot jij ga ik wel uit m'n dak als men begint over m'n familie.

Of je negeert t gewoon en laat zien dat je er boven staat. De enige reden dat ze het grappig vinden is omdat jij je er druk over loopt te maken.
 
Sommige mensen moeten leren dan ze niet overal mee weg kunnen komen.
 
Sommige mensen moeten leren dan ze niet overal mee weg kunnen komen.

Maar slaan is hoge pakkans, flikker dan gewoon een pot afbijt over hun auto heen :roflol:

Zeker mocro's draaien dan helemaal door
 
Help me herinneren jou niet boos te maken Xyzyx :D
 
Benieuwd wat dat voorwerp inhoud dat door de politie word toegelaten. Pics?

In sommige landen gebruiken politie agenten die, in nederland niet. mijne is helemaal matzwart, en die goedkope prullen zijn meestal zwart rubber grip en dat wat uitschuift is verchroomd.
 
In sommige landen gebruiken politie agenten die, in nederland niet. mijne is helemaal matzwart, en die goedkope prullen zijn meestal zwart rubber grip en dat wat uitschuift is verchroomd.

Is het een telescopische matrak?
 
In sommige landen gebruiken politie agenten die, in nederland niet. mijne is helemaal matzwart, en die goedkope prullen zijn meestal zwart rubber grip en dat wat uitschuift is verchroomd.

VQ4cp.jpg
 
Zo iets is het ja!
In duitsland kun je ze dacht ik ook halen, tasers ,pepperspray en traangas ook toch?
Tsjechie verkopen ze ze ook in ieder geval, boksbeugels enzo, leuk spul.
 
Zo iets is het ja!
In duitsland kun je ze dacht ik ook halen, tasers ,pepperspray en traangas ook toch?
Tsjechie verkopen ze ze ook in ieder geval, boksbeugels enzo, leuk spul.

Ben je belg of nl?
 
Zo iets is het ja!
In duitsland kun je ze dacht ik ook halen, tasers ,pepperspray en traangas ook toch?
Tsjechie verkopen ze ze ook in ieder geval, boksbeugels enzo, leuk spul.

Een tazergun mag je in duitsland niet meer kopen.

Stungun wel..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Duitsland mag je ook 9mm knalpatronen pistolen kopen, zou ik eerder daar voor gaan. Zeker in combinatie met peper patronen zeer effectief.
 
Mijn oom had een paar jaartjes terug een caffetaria in een redelijk crimineel buurtje in Zeist en hij had altijd een gesneden tomaat liggen met een groot mes ernaast waarmee hij hem had gesneden, als hij dan een overvaller zou neersteken dan zou hij vrijuit gaan volgens hem omdat het op dat moment een indirect wapen was ofsow?
En wat nou als je een inbreker verrot slaat met een bar van je latpulley? Ik heb die iig altijd los liggen en het is ook niet direct een wapen.

Klein beetje offtopic maar ik was hier wel benieuwd naar.
 
Eens, ik ga ook niet uit m'n dak als men scheldwoorden naar mij roept ofzo, maar in tegen stelling tot jij ga ik wel uit m'n dak als men begint over m'n familie.

dat snap ik dus niet, mensen die helemaal frenzy gaan als men kritiek uit op mensen die deze waarschijnlijk nooit in hun hele leven hebben ontmoet, vb een fictionele moeder die in de prostitutie zou zitten of met overgewicht kampt.

Das wel het minste waar een mens van wakker moet liggen.
 
Ik heb natuurlijk muziek die ik als wapen kan gebruiken he. Als ik ergens loop zie ik overal wel van die stakkers staan in kleine groepjes. Die elkaar bro noemen enzo. Witte petjes op met bijpassende niekee schoenen. Andere mensen uitschelden voor loser en kneus enzo. En dat is de schoonheid van nihilisme he, dat we allemaal er niet toe doen. Ze zijn zinloos, net als ik.

In het leven geroepen door een ras met een stinkende wond tussen de benen. En daar moet je als man dan naar verlangen... Als ik die walgelijke organen van ze zie heb ik alleen maar de neiging om er een paal in te steken. Een houten paal wel te verstaan en oh ze zullen zo nat zijn dat ze eraan sterven. :)
.
 
Ik heb natuurlijk muziek die ik als wapen kan gebruiken he. Als ik ergens loop zie ik overal wel van die stakkers staan in kleine groepjes. Die elkaar bro noemen enzo. Witte petjes op met bijpassende niekee schoenen. Andere mensen uitschelden voor loser en kneus enzo. En dat is de schoonheid van nihilisme he, dat we allemaal er niet toe doen. Ze zijn zinloos, net als ik.

In het leven geroepen door een ras met een stinkende wond tussen de benen. En daar moet je als man dan naar verlangen... Als ik die walgelijke organen van ze zie heb ik alleen maar de neiging om er een paal in te steken. Een houten paal wel te verstaan en oh ze zullen zo nat zijn dat ze eraan sterven. :)
.

haha kerel
 
En wat nou als je een inbreker verrot slaat met een bar van je latpulley? Ik heb die iig altijd los liggen en het is ook niet direct een wapen.

Klein beetje offtopic maar ik was hier wel benieuwd naar.

dat wordt wel gedoogd denk ik. als je daar wat tikken mee uitdeelt heb je iig geen voorbedachte raden voglens justitie.

zit er bij de kop van zo een knuppel trouwens een veer ofzo dat het wat flexibeler is ofzo.
 
Mijn oom had een paar jaartjes terug een caffetaria in een redelijk crimineel buurtje in Zeist en hij had altijd een gesneden tomaat liggen met een groot mes ernaast waarmee hij hem had gesneden, als hij dan een overvaller zou neersteken dan zou hij vrijuit gaan volgens hem omdat het op dat moment een indirect wapen was ofsow?
En wat nou als je een inbreker verrot slaat met een bar van je latpulley? Ik heb die iig altijd los liggen en het is ook niet direct een wapen.

Klein beetje offtopic maar ik was hier wel benieuwd naar.

Ligt er aan..

Je mag hem wel slaan als hij een bedreiging is maar als hij op de grond ligt en jij blijft door slaan is het excessief geweld.
 
Ik heb natuurlijk muziek die ik als wapen kan gebruiken he. Als ik ergens loop zie ik overal wel van die stakkers staan in kleine groepjes. Die elkaar bro noemen enzo. Witte petjes op met bijpassende niekee schoenen. Andere mensen uitschelden voor loser en kneus enzo. En dat is de schoonheid van nihilisme he, dat we allemaal er niet toe doen. Ze zijn zinloos, net als ik.

In het leven geroepen door een ras met een stinkende wond tussen de benen. En daar moet je als man dan naar verlangen... Als ik die walgelijke organen van ze zie heb ik alleen maar de neiging om er een paal in te steken. Een houten paal wel te verstaan en oh ze zullen zo nat zijn dat ze eraan sterven. :)
.

So hardcore.
 
Back
Naar boven