AndroidHealthClinic

Breaking News 27 doden bij Schietpartij op Amerikaanse school

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
NEWTOWN -
VIDEO Bij een schietpartij op de basisschool Sandy Hook in het Amerikaanse Newtown zijn meer dan 27 mensen om het leven gekomen. Onder de dodelijke slachtoffers zijn zeker 18 kinderen.

Dat meldt de Amerikaanse omroep CBS. Het lot van een hele klas kinderen is nog onbekend.
Er zijn meerdere mensen gewond geraakt. De ernst van de verwondingen is nog niet bekend. Dat meldt de plaatselijke krant Hartford Courant. Drie gewonden zijn naar het ziekenhuis gebracht.
De dader, een gewapende man, is dood, zo meldt tv-station ABC op gezag van de autoriteiten. Hij had twee wapens bij zich. Het is nog niet duidelijk of de politie de man heeft omgebracht of dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd. Er zijn onbevestigde berichten over een tweede dader.
Volgens politie drong om 9.40 plaatselijke tijd een man binnen in een kleuterklas en begon om zich heen te schieten. Korte tijd later kwamen groepen huilende scholieren naar buiten. Zij worden naar de vuurtoren geleid.
Alle scholen in de stad zijn uit voorzorg direct gesloten.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21158432/___Schietpartij_op_school_VS___.html

:(
 
zag het net , triest weer :(
 
Wat een bloedige chaos, wat bezielt zo'n gek
 
ht_newton_bee_school_shooting_nt_121214_wg.jpg
 
Mijn God zeg !
R.I.P !!!
 
Volgens mij is dit nu de schiet partij op een school met de meeste dodelijke slachtoffers?

Snap niet wat zo iemand bezielt, onschuldige kinderen dood schieten
 
ik lig er niet wakker van, ze willen toch zo graag die vrije wapenwet hebben. En het dan wel raar vinden zoveel vuurwapen gerelateerde incidenten te hebben. Er zijn overal op de wereld evenveel gekken, hier in nederland net zo goed. Maar maak het ze dan niet zo makkelijk dat ze in de supermarkt om de hoek een wapen kunnen halen.
 
Nietmeer iets waar ik vandaag de dag wakker van lig jammer genoeg..
 
Lekker voor ze, ze zijn altijd o zo trotst dat ze het recht hebben om met wapens rond te lopen. Another fail in the American system.
 
Ziekelijk.


Deze kan zo in het rijtje met onder andere Columbine High school.


Ach gelukkig brengt Amerika overal in de wereld 'beschaving' terwijl het land zelf ziek en arm is...
 
Stom volk die amerikanen. Hebben niet eens door dat ze met hun wapenbezit grotendeels verantwoordelijk zijn voor zulke schietpartijen. Natuurlijk kan je een gek niet altijd tegen houden maar ze maken het ze daar wel erg gemakkelijk!
 
Back
Naar boven