XXL Nutrition

Breaking News 27 doden bij Schietpartij op Amerikaanse school (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beetje onpasselijke reacties hier. Ziek verhaal... sterkte voor die mensen en kinderen.
 
Ben trouwens benieuwd of dit een effect gaat hebben op de wapenwetgeving daar, moet haast wel toch. Een elementary school!?
 
Werd net op tv gezegd dat om binnen te komen aangebeld moet worden..

Zal dus ongetwijfeld een bekende zijn geweest
 
ik lig er niet wakker van, ze willen toch zo graag die vrije wapenwet hebben. En het dan wel raar vinden zoveel vuurwapen gerelateerde incidenten te hebben. Er zijn overal op de wereld evenveel gekken, hier in nederland net zo goed. Maar maak het ze dan niet zo makkelijk dat ze in de supermarkt om de hoek een wapen kunnen halen.

Maakt niet uit. Als je echt een vuurwapen wilt hebben dan kom je daar ook aan. Ongeacht in welk land je ook woont.
 
Werd net op tv gezegd dat om binnen te komen aangebeld moet worden..

Zal dus ongetwijfeld een bekende zijn geweest


Wat ik hoorde (tv) was het een vader die een discussie aanging met een leraar/leidinggevende. Toen is het loos gegaan......
 
Volgens mij is dit nu de schiet partij op een school met de meeste dodelijke slachtoffers?

Snap niet wat zo iemand bezielt, onschuldige kinderen dood schieten

Dat niet alleen, maar hoe denk je dat de overlevenden getekend zijn... diep triest dit.
 
Maakt niet uit. Als je echt een vuurwapen wilt hebben dan kom je daar ook aan. Ongeacht in welk land je ook woont.


Micheal Moore - Bowling for Columbine weleens gezien ?

Kogels kocht je bij je avondeten en een geweer kreeg je bij het openen van een bankrekening.
 
Trieste zaak dit.. vraag me af uit welke overtuiging de daders dit doen. Hier zit toch totaal geen reden achter? En zo'n impact heeft dit op alle betrokkenen.
 
Maakt niet uit. Als je echt een vuurwapen wilt hebben dan kom je daar ook aan. Ongeacht in welk land je ook woont.

En op die manier raak je al een hele hoop "mogelijk dodelijk psychopaten " kwijt omdat de drempel om een wapen te krijgen veel hoger is in een land waar ze niet onder elke straatsteen, in elk huis en in elke brievenbus liggen.

Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen ? Hoeveel schietpartijen op scholen zijn er in landen in west europa waar er een veel strengere wapenvetgeving is ? Ja ook als je in verhouding tot de hoeveelheid mensen gaat kijken loopt amerika achterlijk ver voor kwa doden door vuurwapens simpelweg omdat ze overal grijpklaar liggen
 
Wat ik hoorde (tv) was het een vader die een discussie aanging met een leraar/leidinggevende. Toen is het loos gegaan......

Hmm, werd wel gezegd dat hij een masker op had. Daarnaast neem je niet 2 of meer wapens mee als je ff wilt praten met een leraar.
 
Hoeveel doden zijn er nou gevallen? op nu.nl staat 27 maar op cnn 20, heel veel onduidelijke informatie nog.
 
En op die manier raak je al een hele hoop "mogelijk dodelijk psychopaten " kwijt omdat de drempel om een wapen te krijgen veel hoger is in een land waar ze niet onder elke straatsteen, in elk huis en in elke brievenbus liggen.

Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen ? Hoeveel schietpartijen op scholen zijn er in landen in west europa waar er een veel strengere wapenvetgeving is ? Ja ook als je in verhouding tot de hoeveelheid mensen gaat kijken loopt amerika achterlijk ver voor kwa doden door vuurwapens simpelweg omdat ze overal grijpklaar liggen

In Duitsland zijn er nog best vaak dit soort incidenten.

Overigens is het in Amerika net zo moeilijk als in Nederland. Enige is dat je hier een jaartje moet wachten (lees: lid zijn van schietvereniging) omdat wapenvaardigheid een vereiste is.
 
Ben trouwens benieuwd of dit een effect gaat hebben op de wapenwetgeving daar, moet haast wel toch. Een elementary school!?

Don't mess with the second amendment!


OT: Ongelooflijk. Wat gaat er door een mens heen om zoiets te doen...
 
En op die manier raak je al een hele hoop "mogelijk dodelijk psychopaten " kwijt omdat de drempel om een wapen te krijgen veel hoger is in een land waar ze niet onder elke straatsteen, in elk huis en in elke brievenbus liggen.

Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen ? Hoeveel schietpartijen op scholen zijn er in landen in west europa waar er een veel strengere wapenvetgeving is ? Ja ook als je in verhouding tot de hoeveelheid mensen gaat kijken loopt amerika achterlijk ver voor kwa doden door vuurwapens simpelweg omdat ze overal grijpklaar liggen

Goede mening maar toch blijf ik bij de mijne als je het niet erg vindt;)
 
Hmm, werd wel gezegd dat hij een masker op had. Daarnaast neem je niet 2 of meer wapens mee als je ff wilt praten met een leraar.

Weet niet wat voor gast het was die ging schieten. Als je een of andere leip bent en je denkt ik ga lekker leip doen als ik me zin niet krijg.

MAAR logischerswijs niet nee.



Wat ik trouwens ook ziek vind is dat op CNN een 8 jarig meisje dat daar naar schoolgaat wordt gevraagd wat er allemaal is gebeurd vanuit haar perspectief....iets met sensatie boven alles...
 
Goede mening maar toch blijf ik bij de mijne als je het niet erg vindt;)

Wat als Karst T. die op Koninginnedag voor zijn Suzuki als wapen koos ook een vuurwapen thuis had liggen, zou hij die dan niet eerder hebben meegenomen?
 
Geachte I Xyzyx I,

Gelieve dit topic niet te kapen.

Groetjes Ray
 
Back
Naar boven