XXL Nutrition

Nieuws Johannes overleden

Bezoekers in dit topic

En waarom geven ze een wild dier eigenlijk een naam? Achterlijkheid kent geen grenzen lijkt het. Het is geen huisdier.
 
Topictitel misleid te veel, dacht dat die Fries uit de voice dood is gegaan
 
dacht ik even dat ik een leuke meid had ontmoet, begint ze te zeiken dat het aanspoelen van de walvissen een duidelijk voorteken van het vergaan van de wereld de 21ste.

"want het begint altijd met de dieren"

Dus ze heeft al meerdere werelden met dieren waargenomen die vergaan zijn? K*t kassiersters met dikke tieten.

wat verwacht je dan, niemand KIEST dat beroep:roflol:
 
Who care's, laat ze er maar Omega-3 pillen van Johannes maken
 
Ooit een documentaire gezien op national geograhpic, ging dan over dolfijnen maar dat is bijna hetzelfde. Kwam er iniedergeval op neer dat ze het land op gingen omdat ze iets wilden eten wat in de buurt was en dan lagen ze op het strand spastisch te bewegen om weer terug te komen

Volgens mij zijn dat orcas. Dolfijnen eten vissen, en vissen chillen niet in de zon op het strand. Zeehonden wel.
 
Met een sleeptouw om de steert en dan met een sleepboot van die zandbank aftrekken.


Het kan zo simpel zijn
 
Ik lees dat hij zeker gered had kunnen worden? Nou, daar bloed mijn kookt van.
 
Ik snap echt niet waarom het medelijden van mensen met dieren recht evenredig is aan de grootte van het dier.

Ik zie mensen zielig doen om dolfijnen, walvissen, olifanten,... maar nooit om een kabeljauw, een rat of een kikker.
 
Ik snap echt niet waarom het medelijden van mensen met dieren recht evenredig is aan de grootte van het dier.

Ik zie mensen zielig doen om dolfijnen, walvissen, olifanten,... maar nooit om een kabeljauw, een rat of een kikker.

klopt niet, het is zelfs nog irrationeler. koeien zijn ook aardig grote beesten en om een of andere reden mogen die wel een k*tleven hebben en gewoon massaal afgemaakt worden:roflol:

meestal luidt het excuus: "een zinloze dood", net alsof er geen miljoenen kilo's vlees elke jaar worden weggegooid in de westerse landen:roflol: (en alsof het "moreel gezien" uitmaakt of hun lijden en dood wel of niet functioneel is voor een mens)
 
Daar komt nog bij dat het perfect mogelijk is om vegetarisch te leven. Mensen eten vandaag de dag dus sowieso vlees voor hun plezier, niet omdat het nodig is.

Ikzelf eet vlees omdat ik het lekker vind, niet omdat ik het nodig heb. De dood van een koe is dus puur voor ons genot.
 
En waarom geven ze een wild dier eigenlijk een naam? Achterlijkheid kent geen grenzen lijkt het. Het is geen huisdier.
Om betrokkenheid bij het doel te stimuleren?
 
Het is hypocriet om hierover te klagen, want dagelijks ligt er een (deel van) koe op mijn bord, maar het is toch wel triest hoe hier mee om is gegaan. Ze willen het dier uit zijn lijden verlossen en dan blijkt hij volgende dag nog te leven. Je hebt één simpele taak en dat lukt zelfs niet. Wat een mongool ben je dan. :roflol: Ik zou mijn conclusies trekken en ontslag nemen.
 
Back
Naar boven