Fitness Seller

How far will some Australian men go to achieve the perfect body? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Laatst bewerkt:
Alsof je er zo verlept uit wil zien :roflol:

Toen ik hem in het filmpje voor het eerst zag, op straat, dacht ik dat hij naturel was. Blijkt dus dat hij van alles en nog wat gebruikt.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wut... die buik is toch een dead giveaway

Mja en nee. Voor een AAS (en andere 'stuff') gebruiker vind ik zijn fysiek niet bepaald groot, voor een naturel wel. Maar blijkbaar pakt HGH verkeerd uit en heeft hij een zo'n lelijke grote buik. Zijn fysiek ziet er zoals eerder gezegd verlept uit en had daarom niet verwacht dat hij wat heeft gebruikt ook doordat hij niet echt groot oogt voor een gebruiker, en had zijn flinke buik (en zie ook zijn hoofd) aan zijn vetpercentage toegeschreven.
 
Laatst bewerkt:
Typical Zyzzz fan. 'Yeah I'm a freak, I'm sick'. Met 1/3e van het werk kan die gast er 5x beter uit zien.
 
zn benen zijn massief, maar zijn bovenlichaam is zo breed dat zijn benen toch weer klein lijken in proportie. wut?
 
LOL rond een min of 13-14 komt er een anabolic user aan het woord xD kijk wat een skinny fagg xD
 
LOL rond een min of 13-14 komt er een anabolic user aan het woord xD kijk wat een skinny fagg xD

Misschien neemt hij AAS, maar traint niet...? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lol en die gast op het einde xD vragen ze of hij roids zou nemen .. obvious dat hij allang bezig is
 
Inderdaad, jammer dat die asian reporter tegen 't einde blijkbaar nog totaal geen kennis had opgedaan van wel/niet aas. Anders had ze de vraag wel anders gesteld.
 
Inderdaad, jammer dat die asian reporter tegen 't einde blijkbaar nog totaal geen kennis had opgedaan van wel/niet aas. Anders had ze de vraag wel anders gesteld.

ik dacht dat ze al haar gekochte potjes zou gaan laten testen... beetje jammer
 
lol en die gast op het einde xD vragen ze of hij roids zou nemen .. obvious dat hij allang bezig is

16 jaar en al aan de roids ..

Would hit de reporter :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Would hit de reporter :D

Just once..
Lijkt me een verschrikkelijk irritant wijf om bij te zijn.

Overigens wel sneu voor die moeder, heeft geen idee. Of ze speelt het en zit zelf achter de spuit in der zoon, kan ook nog. :roflol:
 
Ik las ergens dat ze zelfs hun benen choppen op Facebookfotos om aandacht te krijgen..
 
Ik las ergens dat ze zelfs hun benen choppen op Facebookfotos om aandacht te krijgen..

:roflol: DBB at it's best.

OT: Is deze docu het kijken waard? Of is het puur om je irritatie op te wekken
 
Back
Naar boven