XXL Nutrition

Breaking News WIN een Body en Fitshop kerstpakket!!! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
27.140
Waardering
704
Win een Body en Fitshop kerstcadeau!


Hoofdprijs

Raad je welke producten van BodyenFitshop.nl er in het kerstpakket zitten? De eerste die exact raad wat er in het kerstcadeau zit, die wint het! Je mag elke dag 1 keer raden.
Dit moet je raden van alle 6 de producten: MERK + NAAM van het product + de SMAAK.

Eerste tip: 6 producten
1. Merk: ................................. Product: ................................. Smaak: .................................
2. Merk: ................................. Product: ................................. Smaak: .................................
3. Merk: ................................. Product: ................................. Smaak: .................................
4. Merk: ................................. Product: ................................. Smaak: .................................
5. Merk: ................................. Product: ................................. Smaak: .................................
6. Merk: ................................. Product: ................................. Smaak: .................................

Tweede tip: 5 B&F Merkproducten + 1 Amerikaans merk

Derde tip: 3 producten zijn smaakloos

Hint 4:
Alle producten die hierin zitten zijn producten die spieropbouwend of herstellend zijn. Het hoeft niet direct een aanleiding voor te zijn maar heb je wel nodig in het gehele proces.

Hint 5:
De totale weegwaarde (incl pot) van twee producten is 1737 gram. De rest van het pakket (producten incl. verpakking): 4440 gram. Oftwel 4.44KG.

Hint 6: Het is een product wat een ingrediënt bevat wat we eigenlijk wel het meest omstreden kunnen noemen. Het is volgens mij wetenschappelijk het meest onderzochte supplement en heeft elke bodybuilder wel in zijn kast staan.

Hint 7: Heel veel producten kun je in combi of bulk voordeel bij ons kopen. Er zit minstens 1 product bij die we in bulk voordeel hebben. Welke is/zijn het?

Hint 8: Vind je hier. Te uitgebreid (oh oh!) om hier te plaatsen.

Hint 9: Het extra product is van Optinum Nutrition en bevat een smaak.

Hint 10:
Dit zijn de categorieën. Achter elke categorie moet je dus een product plaatsen uit die groep. Remember, 5 huismerkproducten ééntje van Optimum Nutrition!
Creatine:
Eiwitproduct:
Repen:
Koolhydraten:
Koolhydraten:
Aminozuren:



Deze wedstrijd loop vanaf 17/12 t.e.m. 25/12. Elke dag zal B&F een tip geven over de inhoud van het kerstpakket.

Extra info in spoiler :)


(Indien een product geen verschillende smaken heeft, dan hoef je die natuurlijk ook niet te raden ;))

- Deze wedstrijd loopt vanaf 17/12/'12 t.e.m. 25/12/'12. De winnaar wordt 26/12/'12 bekend gemaakt.
- De winnaar is degene die die de producten (Merk + naam + smaak) volledig correct raad, zonder foute producten. Indien niemand correct raad dan wint degene die er het dichtst bij zit. Bv de eerste die slechts 1 smaak fout heeft.
- De winnaar krijgt te kans om, indien gewenst, andere smaken te kiezen voor de producten die hij wint. Zo krijg je zeker een smaak die je leuk zou vinden!:)

Win elke dag een waardebon van 10€!

Iedereen die deelneemt aan de kerstwedstrijd wordt automatisch ook ingeschreven voor de dagelijkse prijs!
De winnaar wordt steeds de volgende dag aangekondigd.

Dag 1
: Tieme
Dag 2: Appied
Dag 3: Woekkes
Dag 4: Metalfreack
Dag 5: Baryy

Troostprijs

Raad je als eerste welke producten er in het kerstpakket zitten (exclusief de smaken)? Dan win je een waardebon van 20€!
Deze prijs wordt samen met de hoofdprijs aangekondigd.

Ik wens iedereen veel succes en een goede kerst! :)

2cffrk2.gif


Extra info en voorwaarden in de spoiler :)
Regels:
1. Ieder lid van dutchbodybuilding.com mag deelnemen indien hij al lid was VOOR december 2012 en minstens 50 posts heeft. (om fraude tegen te gaan) Uitzonderingen op de 50 posts regel zijn mogelijk.
2. Iedere deelnemer mag ELKE DAG 1 X raden. Hierbij worden de deelnemers ook automatisch ingeschreven voor de dagelijks te winnen korting bon. Indien meerdere deelnames op 1 dag dan telt enkel de eerste deelname.
3. Het gebruik van kloontjes is verboden. Dit is bovendien in strijd met de forumregels. De administrators zullen toezien op inbreuken op deze regel. Overtredingen op deze regel leiden tot onmiddellijke en onherroepelijke diskwalificatie + elke actie die de administrators van dit forum nodig achten.

winnaar zei:
De uitslag!!

Na 7 spannende dagen, veel tips en allemaal gokken en maar liefst 400 deelnames hebben we dan eindelijk een winnaar. De zes producten die geraden moesten worden zijn onderhand wel bekend volgens mij. Het is eigenlijk probleemloos verholpen en we hebben heel veel leuke reacties gehad. 6 dagwinnaars, winnaar een een troostprijs voor Eomer.

Het is zeker een succes en wie weet kunnen we volgend jaar met kerst iets soortgelijks opzetten.;)

De overall winnaar is:

*trommel trommel*

ButchMcDick. Jij hebt de volgende producten uit het kerstpakket gewonnen. Gefeliciteerd! Je mag ook gerust een andere smaak doorgeven, dan stuur ik je die op. Graag je PM met je naam en adresgegevens en dan sturen we het direct op!

Het antwoord is:
Body & Fit Creapure (smaakloos)
Body & Fit Perfect Protein (Raspberry Smoothie)
Body & Fit Perfection Bar (White Chocolate Sensation)
Body & Fit Ultra Fine Oats (smaakloos)
Body & Fit Waxy Maize Starch (smaakloos)
Optimum Nutrition Amino Energy (Fruit Fusion)

Bij deze wil ik iedereen nogmaals bedanken voor de deelname en het is enorm goed verlopen zonder mensen die vals spelen of iets wat erop lijkt. Top gedaan allemaal :thumbs:

Ralf
 
Laatst bewerkt:
Ik volg.. Kom maar op met die eerste hint!!!! :D
 
Ik doe ook mee!!!

Ik kijk vanmiddag wel even wat de hint is...

Gr Ries.
 
Indien een product geen verschillende smaken heeft, dan hoef je die natuurlijk ook niet te raden

^^ lololol, leuke actie trouwens ;)
 
Hoeveel producten (supps) gaan er in het Kerstpakket ??
 
Het zijn zes producten... Gokken maar :D
 
Ik doe mee:D, is het de bedoeling dat je in dit topic gokt?
 
Ripped Body en Fitshop?
 
Laatst bewerkt:
Vindt niet altijd duidelijk wat nou precies merk is en wat de product
 
super leuke actie van B&F!
 
De hint voor vandaag is dat het zes producten zijn. Wie durft er als eerste de juiste zes hier neer te zetten? (merk + product + maat + smaak)
 
Body en fit - Whey Perfection - 2270 g - Banana milkshake

Zoiets moet het eruit zien bijvoorbeeld:scratch:
Merk is toch altijd Body en Fit?
 
Back
Naar boven