MuscleMeat

Killy's way to 105kg clean

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je gaat goed man, op de flex stond je er ook gewoon top bij. Dit jaar even wat meer kilo's aan massa pakken en dan komt het helemaal goed! :thumb:

Thnx, mijn doel was ook echt om ripped op het podium te staan.
Massa knal je er niet op in een korte tijd, dus voor een wedstrijd is het nutteloos daar op te focussen.

Belangrijk vond ik aangezien ik geen massa monster ben om goede shape neer te zetten. Ik heb super veel geleerd over hoe mijn lichaam werkt en dat kan ik volgende keer gebruiken om mij extra kg's te behouden in de prep.
 
je foto's zien er goed uit bro, ga je volgen
 
zoo, jou ga ik ook eens in de gaten houden.
 
Welke camera had je vader destijds bij de flexcup bij zich?
 
Hoe gaat de bulk eruit zien?

Of kan ik dat beter aan d77 vragen:p?
 
Het enige wat ik over zijn bulk kan vertellen is dat hij veel, heel veel gaat eten :D
 
Daarom wil ik hier geen discussies over of ik gebruik, wanneer ik eventueel moet gaan gebruiken en of wat ik moet gaan gebruiken.

Amen :P

Inderdaad.

Je hebt overigens al vaak genoeg aangegeven dat je natty bent en blijft. En daar mogen mensen eens genoegen mee nemen. Laten we het bij deze laten:

Ik ga Natty zo groot worden als ronny
 
Inderdaad.

Je hebt overigens al vaak genoeg aangegeven dat je natty bent en blijft. En daar mogen mensen eens genoegen mee nemen. Laten we het bij deze laten:

af gezien van het feit of iemand natty is of niet, als mensen nou eens nadenken voor ze beginnen te schreeuwen.

Ik heb zo'n bloedhekel aan die achterlijke die wanneer er een goede atleet op een forum verschijnt gelijk beginnen te schreeuwen over aas.
AAS is doping en doping is bij de 'normen en waarde' van de normale mensen slecht, dus waarom zou iemand op het internet openlijk gaan praten over dit aspect?

Kijk als je totale anonimiteit geniet kan het nog, maar als mensen willen leren van atleten... moeten ze maar beginnen met het niet weg jagen er van door prive zaken te gaan bombarderen.
 
Zo proberen we allemaal ons gedrag te rationaliseren. Al moeten we niet vergeten dat het afhankelijk is van je referentiekader. Echter kan daartussen een onaangename spanning ontstaan en moeten we deze verschillende cognities weer verenigen middels cognitieve dissonantie. Bij de één helpt het geloof de ander vind op een andere manier mentale vrede.
 
Laatst bewerkt:
Zo proberen we allemaal ons gedrag te rationaliseren. Al moeten we niet vergeten dat het afhankelijk is van je referentiekader. Echter kan daartussen een onaangename spanning ontstaan en moeten we deze verschillende cognities weer verenigen middels cognitieve dissonantie. Bij de één helpt het geloof de ander vindt op een andere manier mentale vrede.

in de naam van het ijzer, squats en deadlifts, AMEN
 
sowieso is het altijd dat gezeik over aas hetzelfde.

En wie zijn diegene die zeuren? Juist;)
 
sowieso is het altijd dat gezeik over aas hetzelfde.

En wie zijn diegene die zeuren? Juist;)

Freud noemde dit 'overdracht'.

Sorry Killy. Nu weer On Topic.

Al ben je ook bezig met mentale power, toch?
 
Killy is nederlands opkomende sportpsycholoog!
 
Abbo, suc6 Killy!
 
Killy is nederlands opkomende sportpsycholoog!

Met jou hulp gaat individualistisch narcisme plaatsmaken voor sociale empathie!
 
Ik volg je ook:p maar ff een vraagje sinds wanneer ben je niet meer natty? Succes iig
 
Ik volg je ook:p maar ff een vraagje sinds wanneer ben je niet meer natty? Succes iig

Dit is reeds besproken.

Zo proberen we allemaal ons gedrag te rationaliseren. Al moeten we niet vergeten dat het afhankelijk is van je referentiekader. Echter kan daartussen een onaangename spanning ontstaan en moeten we deze verschillende cognities weer verenigen middels cognitieve dissonantie. Bij de één helpt het geloof de ander vind op een andere manier mentale vrede.
 
je traint toch al wel weer?

waar blijven die vids?:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven