XXL Nutrition

Homegym of toch maar niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

baws

Cool Novice
Lid geworden
16 dec 2012
Berichten
169
Waardering
7
Hey jongens, ik ben nieuw hier op dit forum maar trainde al wel een tijdje.
Kwam redelijk wat spiermassa kwijt en af en toe ging er een schijf extra op de stang. Alles goed.

Maar ik moest toch even stoppen met sporten
ging een appartement huren wat mijn budget voor eten al wat zou doen krimpen, maar 2 dagen nadat ik het huurcontract tekende reed ik mijn auto total los. Moest een nieuwe kopen en toen was ff alles te duur. Het jeukt onzettend en als ik aan het eind van dit jaar wat geld terug krijg van de belasting en wat xtra geld met kerst kan ik dus weer beginnen
Nu wil ik graag een homegym starten alleen ik weet niet of dat wel praktisch is. Ik woon dus in een appartement op de 2e verdieping, en ik heb een zolder die groot genoeg is. Maar ik wil niet dat iedereen in het complex de gewichten door het gebouw hoort galmen als die laatste rep deadlift op de grond laat vallen.

Dus mijn vraag is: kom ik ermee weg als ik een paar matrassen of zo op de grond leg, of kan het toch beter houden op die sportschool een paar straten verder?

Alvast bedankt voor het advies.
 
nog vergeten te vermelden, het appartement is helemaal nieuwbouw dus isolatie is helemaal volgens de nieuwste standaarden, ik weet niet of dat veel uitmaakt dus zeg het maar even
 
Als je gewoon rubberen schijven koopt en rubberen tegels op de grond legt maak je niet zoveel geluid hoor!
 
  • Like
Waarderingen: baws
Als je gewoon rubberen schijven koopt en rubberen tegels op de grond legt maak je niet zoveel geluid hoor!

rubber schijven, **** helemaal nie aan gedacht. Ja dat moet wel werken. Thnx
 
Dat heb ik ook. Daar hoor je erg weinig van. Je bent wel ongeveer 2000 euro voor de basis kwijt.
 
Dat heb ik ook. Daar hoor je erg weinig van. Je bent wel ongeveer 2000 euro voor de basis kwijt.

2000:eek:
Srsly? Ik heb tijdje terug op marktplaats gekeken. Ik dacht dat ik met een squatrack, barbell, bankje en wat schijven wel klaar was om te beginnnen. En dat ik dan aan 600 euro wel genoeg zou hebben.
 
2000 euro is wat overdreven...zou wel voor powerrack gaan ipv squatrack
valt allemaal te zien wat je er voor wilt geven, 600 euro is 2dehands zeker te vinden
 
  • Like
Waarderingen: baws
Misschien is het slimmer om weer te beginnen in een sportschool en dan evt later een homegym aan te leggen als je wat minder krap bij kas zit

Sent from my Radar C110e using Board Express
 
2000 euro is wat overdreven...zou wel voor powerrack gaan ipv squatrack
valt allemaal te zien wat je er voor wilt geven, 600 euro is 2dehands zeker te vinden

heb het nog maar eens berekend en het moet idd wel lukken met mijn budget

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 14:38 ----------

Misschien is het slimmer om weer te beginnen in een sportschool en dan evt later een homegym aan te leggen als je wat minder krap bij kas zit

Sent from my Radar C110e using Board Express

Nej toch maar nie, dan moet ik contact maken met andere mensen en instructeurs :huilen:
 
ik zou in het begin naar de sportschool om de hoek gaan, en af en toe een dumbbell in je sporttas duwen. krijg je de homegym vanzelf bij elkaar :D ;)
 
Als je budget al niet te ruim is zou ik gewoon alles proberen 2'de hands te kopen. Hier het forum in de gaten houden en andere sites afzoeken. Geheid dat je leuk spul tegenkomt voor een mooi prijsje.

Een beetje homegym nieuw (rack, barbell, verstelbaar bankje, etc.) moet je toch al gauw op 1000+ euries rekenen.
 
  • Like
Waarderingen: baws
Nej toch maar nie, dan moet ik contact maken met andere mensen en instructeurs :huilen:

wat is er mis met in contact komen met andere mensen dan? ik vind het altijd wel leuk om met gasten te praten die ook serieus bezig zijn. die instructeurs komen toch niet met je praten als je oortjes in hebt of zichtbaar hard aan het knallen bent.
 
wat is er mis met in contact komen met andere mensen dan? ik vind het altijd wel leuk om met gasten te praten die ook serieus bezig zijn. die instructeurs komen toch niet met je praten als je oortjes in hebt of zichtbaar hard aan het knallen bent.

de sportschool bij mij in de buurt is wel goed, veel materiaal, duizenden kilo's aan schijven. Maar ik woon in Helmond en ik geef toe dat Helmonders gewoon k*tvolk zijn. Ze hebben het daar allemaal uitgevonden en als je ze vriendelijk zegt dat je het liever op je eigen manier doet springen ze uit hun vel.
Daarbij werk ik zeer onregelmatig.

Als die homegym uitendelijk te duur blijft ga ik daar wel na terug maar liever niet.
 
Back
Naar boven