AndroidHealthClinic

Log Roderick (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nog meer benchen = grotere borst = kleinere rom :p

Diaephi doet volgens mij close grip omdat hij daarmee meer drukt dan wide.

nja maar ik ben close grip echt ****ing veel sterker... buiten dat doe ik close grip om zo een betere log te krijgen aangezien ik dat nu belangrijker doel vind als sterke bench press..

maar ik ben wel een beetje een jostie
 
Hopelijk heeft tymen een goede uitleg:D
 
Zoals Ziyed zegt, weet je wel zeker dat de ringen op 81 cm zitten bij jouw halter?
 
Zoals Ziyed zegt, weet je wel zeker dat de ringen op 81 cm zitten bij jouw halter?

ik heb het niet opgemeten maar lijkt me wel toch?

Bart weet het vast wel, die traint daar ook.

de stang is 220 cm lang en weegt 20KG dat weet ik wel maar de ringen nooit gemeten man.

Maar dan nog. maakt het uit of ik wat smaller ga drukken voor mijn potentieel?

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 21:52 ----------

Toen ik spotte gisteren zag ik ook andere minder breed drukken dan ik. die ook ongeveer mijn lengte hadden
 
in commerciele gym waar ik tot voor een halfjaar geleden trainde stonden ringen ook niet op 81cm, maar op 91 komt best vaak voor hoor, is omdat ringen op gewichthefstangen op 91cm zitten. Best eens nameten dus.
 
in commerciele gym waar ik tot voor een halfjaar geleden trainde stonden ringen ook niet op 81cm, maar op 91 komt best vaak voor hoor, is omdat ringen op gewichthefstangen op 91cm zitten. Best eens nameten dus.

als dat zo is druk ik altijd veelte breed idd.... dat ik hier niet eerder mee kwam..

thanks jeroen
 
als dat zo is druk ik altijd veelte breed idd.... dat ik hier niet eerder mee kwam..

thanks jeroen

heb het ook gehad hoor, kreeg toen van ziyed de tip om zo wijd als je mag te drukken dus wijsvingers op 81cm, maar had pas veel te laat dan eens de moeite genomen om op te meten en was dus al maand bezig met wijsvingers op 91 cm :D

Daarna overgestapt naar pink op de ringen daar en dat komt op een PL-bar ongeveer overeen met middelvinger op de ringen, zo druk ik momenteel nog steeds.
 
Misschien dat ik iets doms zeg maar kun je wel afgaan op die ringen? Iedereen is verschillend van lengte dus ook verschillende lengte armen?
 
Daarom moet je ook voor jezelf bepalen wat best aanvoelt uiteraard...
Die ringen zitten er zodat je dat punt op elke bar meteen terugvind ;)
 
Misschien dat ik iets doms zeg maar kun je wel afgaan op die ringen? Iedereen is verschillend van lengte dus ook verschillende lengte armen?

Wijsvinger op 81 cm ringen is maximum toegestane gripwijdte.
 
heb het ook gehad hoor, kreeg toen van ziyed de tip om zo wijd als je mag te drukken dus wijsvingers op 81cm, maar had pas veel te laat dan eens de moeite genomen om op te meten en was dus al maand bezig met wijsvingers op 91 cm :D

Daarna overgestapt naar pink op de ringen daar en dat komt op een PL-bar ongeveer overeen met middelvinger op de ringen, zo druk ik momenteel nog steeds.

Ik zit zelfs met duim op de ring. dat mocht hoorde ik.

Heb net de meetlint gepakt en me armen gedaan zoals ik zou banken. die stang is zekers 91CM breed van ring tot ring.

Afgelopen weken 4x per week gebankt ik kan het wel dromen.
Misschien heb ik hierom ook last van me schouder gekregen wat ik bij me vorige gym nooit had.

ik moet dus smaller gaan drukken. baal echt dat ik er nu pas achterkom
 
Meet nou eerst de halter zelf maar eens op, want dit is nattevingerwerk natuurlijk
 
Ik heb 91 cm gemeten op de bar. Dit verklaard een hoop. Zou hierdoor ook me schouder zo maar doen?
 
Wees blij dat je er nu al achterkomt en niet na een paar weken/maanden als je een blessure hebt ;)
 
OK, ik ga de bar bij ons ook eens nameten, als er zoveel gewichthefstangen aanwezig zijn overal zal ik het ook eens checken.
 
Dit wist ik ook niet, ga dalijk ook maar eens nameten, wat een stel leken zijn we toxh

Gelukkig coacht tymen ons
 
Nu moet ik ineens smaller banken. Dat gaat wel anders voelen eventies. Ach het went wel. Ben blij dat ik erachter ben gekomen alvorens spieren te vernken.
 
Vandaag rustig aan deload gedaan en stangen gemeten.

Sommige waren 91 cm andere 86 en 83 cm had nooit verwacht dat er zoveel verschil in fe ring afstand zat.

Nu moet ik nog kijken welke weg ik in sla kwa schema's smolov werkte enorm goed maar een 2de cycle erachter aan is geen goed idee denk ik.

Kent iemand een leuk schema met hoog volume op bank?
 
Vandaag rustig aan deload gedaan en stangen gemeten.

Sommige waren 91 cm andere 86 en 83 cm had nooit verwacht dat er zoveel verschil in fe ring afstand zat.

Nu moet ik nog kijken welke weg ik in sla kwa schema's smolov werkte enorm goed maar een 2de cycle erachter aan is geen goed idee denk ik.

Kent iemand een leuk schema met hoog volume op bank?

Pak een week deload, en kijk na die week hoe het voelt en ga dan misschien gewoon nog een cycle doen. Hangt gewoon heel erg af van je herstel en hoe het schema voelt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven