XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed aas fysiek nough said.

Trouwens als je aas als ondersteuning ziet, ben je al te ver heen.
In mijn visie zijn supplementen een ondersteuning. Als je aas neemt van de dag dat je begint met bb, verdien je het respect niet van de community omdat je nooit hebt afgezien voor iedere gram spier die aan je lijf hangt + dat je het geduld niet hebt om het ver te schoppen nattie.
 
Goed aas fysiek nough said.

Trouwens als je aas als ondersteuning ziet, ben je al te ver heen.
In mijn visie zijn supplementen een ondersteuning. Als je aas neemt van de dag dat je begint met bb, verdien je het respect niet van de community omdat je nooit hebt afgezien voor iedere gram spier die aan je lijf hangt + dat je het geduld niet hebt om het ver te schoppen nattie.

Nou dan hoop ik dat je geen dan bent van mensen als flex weerler en Kevin levrone die begonnen op hun 18 al. Wat denk je dat de pro"s hun naturelle max ooit bereikt hebben nee natuurlijk niet
 
Nou dan hoop ik dat je geen dan bent van mensen als flex weerler en Kevin levrone die begonnen op hun 18 al. Wat denk je dat de pro"s hun naturelle max ooit bereikt hebben nee natuurlijk niet

Maar ze zullen ook niet sneller dan jij begonnen zijn, integendeel (sneller kan ook bijna niet).

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 20:13 ----------

Hoe ik dat weet lichaamsbouw en afgelopen jaar heeft dat bewezen. Aas verandert je genetische aanleg niet daarom pakt de een meer massa dan een ander met dezelfde kuur

Veel mensen om te vergelijken zul jij niet hebben. Ik ken er maar weinigen die zo gek zijn om al zo veel AAS te gebruiken in hun eerste trainingsjaar.
 
  • Like
Waarderingen: SBB
Nou dan hoop ik dat je geen dan bent van mensen als flex weerler en Kevin levrone die begonnen op hun 18 al. Wat denk je dat de pro"s hun naturelle max ooit bereikt hebben nee natuurlijk niet

Dus omdat zij het doen moet je het ook maar doen? Wat een kindermentaliteit gast.. Ik denk dat jij enkel de positieve dingen van aas inziet, vergeet aub de negatieve dingen niet.
Je gaat me niet vertellen dat je na z'n monster kuur niets van nadelen hebt ervaren.

En ik ben nattie, dus mijn streefdoelen zijn ook nattie.
 
Dat de pro meteen gingen juicen is 9/10 echt niet zo. De meeste begonnen op hun 13e met trainen en gingen rond hun 20e met de middelen aan de gang. Kort na je pubertijd heb je een flinke natuurlijke test productie. Zonde om dat niet te benutten.

Jesse kan eindeloos proberen goed te praten wat hij heeft gedaan. Diep van binnen weet hij ook wel hoe het zit. Daar hoeven we hem niet van te overtuigen.
 
Laatst bewerkt:
Hoe ik dat weet lichaamsbouw en afgelopen jaar heeft dat bewezen. Aas verandert je genetische aanleg niet daarom pakt de een meer massa dan een ander met dezelfde kuur

Veel vergelijkingscijfers zijn echter niet te vinden. Weinig kuurlogs van mensen met vergelijkbare stats en kuurschema.
 
Laatst bewerkt:
Wat een zeik topic :roflol:

Als ik J was kwam ik hier niet meer haha.
 
Dat de pro meteen gingen juicen is 9/10 echt niet zo. De meeste begonnen op hun 13e met trainen en gingen rond hun 20e met de middelen aan de gang. Kort na je pubertijd heb je een flinke natuurlijke test productie.

Wie post wat pics van Jay ed op hun 18e? Kijken hoe natty ze waren.
 
Mooi resultaat, Natty of niet. Verder idd wel nogal raar om gewoon in je eerste jaar de spuit erin te knallen. Maar ieder zijn manier, het is nog altijd je eigen lichaam en gezondheid.
 
Goed aas fysiek nough said.

Trouwens als je aas als ondersteuning ziet, ben je al te ver heen.
In mijn visie zijn supplementen een ondersteuning. Als je aas neemt van de dag dat je begint met bb, verdien je het respect niet van de community omdat je nooit hebt afgezien voor iedere gram spier die aan je lijf hangt + dat je het geduld niet hebt om het ver te schoppen nattie.

Huh, jesse heeft tijdens een jaar lang wedstrijdvoorbereiding nooit afgezien?

:rolleyes:
 
Huh, jesse heeft tijdens een jaar lang wedstrijdvoorbereiding nooit afgezien?

:rolleyes:

+1, jesse heeft alsnog keihard gewerkt en gedieet vorig jaar. Grotendeels harder dan 90% van de zeikerds hier, nuff said
 
Wat een zeik topic :roflol:

Als ik J was kwam ik hier niet meer haha.

Als ik J was zou ik wel blijven posten op DBB.
Zeikerds zullen altijd zeiken om hun gelijk te halen;)
 
Goed aas fysiek nough said.

Trouwens als je aas als ondersteuning ziet, ben je al te ver heen.
In mijn visie zijn supplementen een ondersteuning. Als je aas neemt van de dag dat je begint met bb, verdien je het respect niet van de community omdat je nooit hebt afgezien voor iedere gram spier die aan je lijf hangt + dat je het geduld niet hebt om het ver te schoppen nattie.

Jij zult idd al flink wat jaren hebben afgezien met je 76kg en 16% :thumb:
Beetje meer respect is wel op zijn plaats. Je mag het er gerust niet mee eens zijn, maar ga niet iemand proberen de grond in te boren nadat hij maanden lang gedieet heeft.
 
Jesse heeft zich van de natural realiteit gedistantieerd en probeert zich vanuit deze alternatieve realiteit een beeld te vormen van de gebeurtenissen om hem heen. Dit zal helaas een vertekend beeld zijn. Feit blijft echter dat iedereen alles anders waarneemt. Dit haalt de voorgaande hypothese weer onderuit.

lololol, jij gaat wel lekker los met je psycho-analyses he? :P
 
Ik leef nog steeds in de realiteit en mensen als D77 kennen mijn coach goed dus die kunnen ook beamen dat hij echt wel weet wat hij doet. Plus het feit ik heb hier nog niet 1 kuurvoorstel gezien van iemand die ook daadwerkelijk net als mij onder dokterstoezicht staat. Als je het doet moet je het goed doen en ja dan ben je meer geld kwijt maar ook ik wil het op een zo'n veilig mogelijke manier doen. Mensen die naturel hun doel willen behalen heb ik alle respect voor. Alleen men moet beseffen ik ben 23 en ik ga dus no way tot mijn 30 trainen kijken wat er natty inzit en dan eens aan aas denken. Tegen de tijd dat ik dan meedraai is het bij de masters. En ik snap best de kritiek die ik over me heen krijg maar het is nog steeds zo het is mij niet gegeven ook ik heb zwaar af moeten zien.
 
  • Like
Waarderingen: SBB
Vind persoonlijk wel dat je gelijk hebt. Je bent 23 om toch nog een beetje mee te kunnen draaien, moet je wel wat hulp middeltjes gebruiken.

Ik zou nu wel volgend jaar in mijn opinie geen wetsrijd doen? Weet niet wat je planning is? Mooie kwaliteits massa en verhoudingen opbouwen.

Succes je komt er wel!

Leer trouwens iets subtieler je sponser (?) promoten, dat geforceerd gedoe komt niet echt goed over. Killy heeft dat ook afgeleerd :D
 
lololol, jij gaat wel lekker los met je psycho-analyses he? :P

Ja, het geeft me een andere kijk op zaken. Iets waar ik anderen graag deelgenoot van maak.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 11:28 ----------

Ik leef nog steeds in de realiteit en mensen als D77 kennen mijn coach goed dus die kunnen ook beamen dat hij echt wel weet wat hij doet. Plus het feit ik heb hier nog niet 1 kuurvoorstel gezien van iemand die ook daadwerkelijk net als mij onder dokterstoezicht staat. Als je het doet moet je het goed doen en ja dan ben je meer geld kwijt maar ook ik wil het op een zo'n veilig mogelijke manier doen. Mensen die naturel hun doel willen behalen heb ik alle respect voor. Alleen men moet beseffen ik ben 23 en ik ga dus no way tot mijn 30 trainen kijken wat er natty inzit en dan eens aan aas denken. Tegen de tijd dat ik dan meedraai is het bij de masters. En ik snap best de kritiek die ik over me heen krijg maar het is nog steeds zo het is mij niet gegeven ook ik heb zwaar af moeten zien.

Ik vind dat serieus een waardevol en oprecht antwoord. Ik ga je hier Karma voor geven.

Ook het feit je meer punten gebruikt zodat gangbare zinnen onstaan is erg positief.
 
Laatst bewerkt:
Ik noem dat niet afzien terwijl je groeit als kool.

Jah want met aas moet je natuurlijk niet meer keihard dieeten om op wedstrijdvp en knetterhard te staan
 
Ik noem dat niet afzien terwijl je groeit als kool.

Ik denk dat jij nog niet helemaal weet hoe een wedstrijdvoorbereiding eruit ziet. Wat je ook gebruikt het blijft afzien is niet leuk en zwaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven