MuscleMeat

Shake bekers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vond die oude shakebekers van B&F (met de draaidop) de beste :p
 
Heb zelf een paar shakebekers van XXL nutrition en van B&F vind ze allebei fijn gebruik ze al paar jaar. Heb ook nog een paar shakebekers van smartshake die makkelijk zijn voor onderweg met opbergruimte onderin de shake.
 
Heb zelf altijd van xxl.. alleen er zijn er al 2 gejat.
Wie jat er nou gebruikte shakebekers.... :S
 
Ik gebruik nu de Shake Beker Pro van B&F en ben dik tevreden! Sluit goed af en ook de drinkdop zit lekker stevig, geen last van lekken zoals bij bij andere bekers wel gehad heb!
 
Ik heb een aantal van die roze gekocht, kleur is niet echt mijn ding maar ik ben dik tevreden over het formaat en het materiaal. Gelijk al m'n oude #$&% shake bekers weg gegeven ;)

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 13:24 ----------

waarom 5?
Te lui om af te wassen:)?

Afwassen doet m'n vaatwasser wel :D
 
Al weggegeven ? Jammer, viezefur zoekt er nog een paar en diegene die ik gejat heb van 'm heb ik verkocht aan de body & fit shop.
 
Die van xxl want die heeft geen irritante hoeken onderaan zodat mijn staafmixer er net in kan. :) Had ik wel bij die bekers die je gratis krijgt bij pre-workouts ed.
 
Ik heb smartshaker bekers.. ook handig formaat, zal wel hetzelfde formaat zijn als die roze b&f bekers.. Vond die grote ook altijd zo lomp, terwijl ik m maar voor 1/5de vol had.

http://www.smartshake.com/

En heb ook n pinkfit beker, dat is 500 ml. Maar die heeft zo'n los dopje wat nogal snel kwijtraakt.
 
ik ben gestopt met shake bekers. te veel gedoe om af te wassen. laat een keer je beker staan en vooral ook met de dop er op en is net alsof er schijt in zit.

ik gebruik voortaan een maatbeker en een garde (of vork) ff roeren en klaar. Bij whey weleens klonten maar cassein werkt perfect.
 
Dan moet je toch ook die maatbeker en garde afwassen?

En lijkt me nogal lastig meenemen.
 
Back
Naar boven