MuscleMeat

8-7% vet en geen sixpack ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niewbie

Novice
Lid geworden
18 dec 2012
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Beste lezer,

Ik zit eigenlijk al heel lang met dit probleem, een laag vetpercentage maar geen sixpack. Op de sportschool werd gezegd, ( iedereen heeft een andere bouw bij andere liggen ze erop en bij andere zitten ze wat dieper) Ook werd er gezegd door een ex-bodybuilder die ook begeleider is, het kan zijn dat bij jou het meeste vet op je buik zit. Hij zegt dat ik nog verder moet dalen in mijn percentage, door middel van 3x per week cardio van 45 min. Dit 2 maanden aanhouden en dan zouden ze er moeten zitten.

Mijn vraag; Klopt dit verhaal, ik vind het raar dat ik nog geen abs heb.
de oefeningen die ik geprobeerd heb ( 8min abs work-out)
Vanalles eigenlijk al.

Hmm,, core-stabilitie wil ik eigenlijk volgende week mee beginnen kijken of dit helpt. (Planken-croses plank/linkerhand na rechtervoet en schuin ( eleboog op de grond 1 been liften, voor de zijkanten )

Wat raden jullie mij aan ?
 
Pics ?
zal wel 17% zijn of zo......
 
Gast ik train al 4 jaar ik heb vorige week een meeting gehad met een tang, ik sta helemaal droog, ik laat wel even een foto zien hoe moet da?
 
Gast ik train al 4 jaar ik heb vorige week een meeting gehad met een tang, ik sta helemaal droog, ik laat wel even een foto zien hoe moet da?

Je selecteert een foto die je wil posten, drukt dan op "verwijder mijn profiel", ga dan naar prompt en kies voor format C, liefst met de opgeslagen wachtwoorden er bij. Pak je PC, doe die ongeveer een uurtje in de oven op minimaal 220 graden. JE zult zien, je foto komt dan het beste uit.
 
sorry dak zo reageerde maar het is echt 7-8 %

P8130365.jpg
 
meer benen trainen, komt die buik vanzelf.
 
uw abs zitten vooraan, dat weet je toch ? :p
 
Plaatje voeg je toe via Uitgebreide Editor -> Plaatje toevoegen

Edit: Al gelukt zie ik
 
pics van voorkant is wel handiger
 
ik ga er ff een maken ;) brb, en indd ik train me benen meestal ligt ik voetbal ook en het is niet fijn als je een goede work-out hebt gedaan, wat meestal veel spierpijn opleverd, de volgende dag te trainen met die zware benen,
 
kdenk idd dat je vrij droog staat. pics van front zijn welkom tough
 
camera leeg nou goed ze komen er zo op, ze zijn in het ligt wel licht zichtbaar, maar ik wil graag de hardere look bereiken. ik zal zo even maken, maar tips?

Meer benen .??
Andere work-out ?
 
camera leeg nou goed ze komen er zo op, ze zijn in het ligt wel licht zichtbaar, maar ik wil graag de hardere look bereiken. ik zal zo even maken, maar tips?

Meer benen .??
Andere work-out ?

meer massa op abs en/of nog droger staan
 
voorkant
 
voorkant

IMG_0640.jpg
 
Lijkt mij geen 7-8%. Maar is ook geen volledige foto
 
voorkant en achterkant lijken twee verchillende personen :p
 
Back
Naar boven