Fitness Seller

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerlijk gezegd moet je hier op DBB toch niet al te veel hulp verwachten.
Of dat is/was bij mij toch niet het geval.

Volgens mij worden alle mensen met kennis zoveel lastig gevallen met gehaat en AAS enz dat ze de hoop hebben opgegeven.

Ik heb de hoop nog niet opgegeven. Feit is wel ook ik maakte een fout door hoog van de toren te blazen. Dit kwam puur en alleen voort uit onwetendheid. Verder ook bij mij op de gym jongens die eerst mij stonden uit te lachen zo van moet dat het podium op die komen nu advies vragen. Voornamelijk voeding supplementatie, en ja ook AAS terwijl ik ben ook geen expert maar help mensen daar waar ik kan. Uitgelachen word je toch ik wil naar de nederlandse top zolang als ik daar nog niet ben zal ik worden uitgelachen en zodra ik daar ben komt respect vanzelf. Het enige wat ik had gehoopt was dat mensen z'n ogen eens open zouden gaan en ze zouden snappen dat al hun hypocriete idolen die maar roepen natty te zijn dat echt niet zijn. Maar helaas is er in dit wereldje meer respect voor leugens dan voor de waarheid.
 
Ik leef nog steeds in de realiteit en mensen als D77 kennen mijn coach goed dus die kunnen ook beamen dat hij echt wel weet wat hij doet. Plus het feit ik heb hier nog niet 1 kuurvoorstel gezien van iemand die ook daadwerkelijk net als mij onder dokterstoezicht staat. Als je het doet moet je het goed doen en ja dan ben je meer geld kwijt maar ook ik wil het op een zo'n veilig mogelijke manier doen. Mensen die naturel hun doel willen behalen heb ik alle respect voor. Alleen men moet beseffen ik ben 23 en ik ga dus no way tot mijn 30 trainen kijken wat er natty inzit en dan eens aan aas denken. Tegen de tijd dat ik dan meedraai is het bij de masters. En ik snap best de kritiek die ik over me heen krijg maar het is nog steeds zo het is mij niet gegeven ook ik heb zwaar af moeten zien.

Kan ik eigenlijk wel inkomen. Als het echt je doel is om wedstrijden te draaien en daar zo ver mogelijk in te geraken dan is het ergens wel logisch dat je gebruikt.

Persoonlijk wil ik gewoon nooit het podium op, dus dan is naturel trainen en puur voor de gezondheid een veel betere weg imo. Als je veel ambitie hebt moet je er idd wel alles voor willen doen, veel succes nog :).

+ ook gewoon mooi dat je er voor uitkomt, heb ik altijd veel respect voor.
 
rugfoto is wel ziek, 2de pic komt dat door de gyno of is je tepel altijd zo qua structuur? Bij 3de pic is die wel normaal

Alleen links zit een beetje gyno. Rechts zo zit die altijd

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 17:36 ----------

Kan ik eigenlijk wel inkomen. Als het echt je doel is om wedstrijden te draaien en daar zo ver mogelijk in te geraken dan is het ergens wel logisch dat je gebruikt.

Persoonlijk wil ik gewoon nooit het podium op, dus dan is naturel trainen en puur voor de gezondheid een veel betere weg imo. Als je veel ambitie hebt moet je er idd wel alles voor willen doen, veel succes nog :).

Bedankt uiteraard als je traint voor jezelf en voor de lol raad ik ten alle tijde AAS af niet omdat ik hypocriet ben ofzo. Maar mij valt op dat je dan met een andere mentaliteit traint en het is dan vooral zaak dat het echt leuk en betaalbaar blijft.
 
Dit topic gaat de goede kant op!
 

Netjes!

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 19:02 ----------

Je snapt het niet he? Hij heeft pro ambities en is al 24 jaar, wil je dat die tot zn 30e natty traint en dan pas gaat juicen? Daar is hij al te oud voor

Gast. Ik heb hem karma voor die uitspraak gegeven! Ik vind het echt kribs hoe jij je nu opstelt.

Ja, het geeft me een andere kijk op zaken. Iets waar ik anderen graag deelgenoot van maak.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 11:28 ----------



Ik vind dat serieus een waardevol en oprecht antwoord. Ik ga je hier Karma voor geven.

Ook het feit je meer punten gebruikt zodat gangbare zinnen onstaan is erg positief.
 
Train jij ook soms met Klusmier ?

Ik heb geen idee wie dat is. Ik train in Helmond bij Sjaak van der steen en in Den Haag bij kneet's gym

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 19:06 ----------

Mensen bedankt voor de karma. Het laat zien dat ik niet alleen verandert ben in uiterlijk maar ook innerlijk. En het is goede motivatie om door te gaan en nog beter te worden.
 
Goed fysiek kerel! Met name je rug ziet er erg goed uit :D
Blijf jezelf de beste vinden en geloof in je zelf, dat is gewoon nodig om ver te geraken,
maar hou het voor jezelf (met name op een forum waar mensen je niet ril kennen).
Als ik zie waar je vandaan komt (20+ vet), en nu met goede massa en goede vorm zo je wedstrijd draait, dan zie ik een hoop potentie, met name je wilskracht. Normaal train je best inderdaad een aantal jaartjes natural, maar gezien je leeftijd en je plannen, zou ik zeggen: alles of niets, doe wat nodig is, het is jouw droom! ;)
 
Thnks man zo denk ik er ook over ;).
 
Ik weet niet veel van gynecomastia af maar kan dit nog verdwijnen op een natuurlijk beloop? Of zou er chirurgie voor nodig zijn?
 
Rug foto is idd ziek. Ik zou persoonlijk wat meer op je borst richten en je armen wat meer vorm geven. Benen moeten nog flink wat massa hamstrings!!
 
Ik weet niet veel van gynecomastia af maar kan dit nog verdwijnen op een natuurlijk beloop? Of zou er chirurgie voor nodig zijn?
Als er eenmaal borstweefsel is gevormd zeggen ze dat een ingreep het alleen weg kan halen
 
Ik weet niet veel van gynecomastia af maar kan dit nog verdwijnen op een natuurlijk beloop? Of zou er chirurgie voor nodig zijn?

Kan inderdaad alleen nog met een ingreep verholpen worden

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 20:23 ----------

Rug foto is idd ziek. Ik zou persoonlijk wat meer op je borst richten en je armen wat meer vorm geven. Benen moeten nog flink wat massa hamstrings!!

Dat zijn inderdaad de aandacht punten. Rug doen we niet veel meer aan eerst de rest wat optrekken.
 
Goed fysiek. Respect. Met of zonder, je hebt afgezien en dat is te zien!
 
Mooie transformatie, kan zien dat je alles gegeven hebt!!
 
Jesse, een constructieve vraag. Was test alleen niet voldoende geweest? Je leest ook vaak over beginner gaines bij aas gebruik. Ze zeggen dan dat extra juice niet veel uitmaakt en dat tren pas zinvol is bij een latere kuur. Weet niet hoe jij hier over denkt?
 
Jesse, een constructieve vraag. Was test alleen niet voldoende geweest? Je leest ook vaak over beginner gaines bij aas gebruik. Ze zeggen dan dat extra juice niet veel uitmaakt en dat tren pas zinvol is bij een latere kuur. Weet niet hoe jij hier over denkt?

Kijk de meeste gebruiken AAS voor gaines en verder niets tren heeft meerdere voordelen. Het zorgt niet alleen voor droge kwaliteits massa maar helpt ook je vp onder controle te houden. En je kunt meer Calo's kwijt zonder vet te winnen. Het helpt ook je huidige vp te verlagen. En aangezien ik massa moest winnen vp verliezen zou test alleen nooit voldoende zijn. Het heeft ook nadelen denk aan het nachtelijke zweten irritatie maar wat ik belangrijk vind is dat je onthoud dat je er Zelf voor kiest dus niemand mag daar last van hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven