MuscleMeat

J-Wheydoetookmee's lief dagboek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Foto Contest x2
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
11.291
Waardering
6.037
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
Omdat ik in het fototopic af en toe de vraag kreeg hoe mijn trainingsschema/voedingsschema eruit ziet, en omdat ik momenteel erg aan het aankloten ben en het bijhouden hiervan mij ook voordeel kan geven leek het mij leuk om een keer een log bij te gaan houden. Ik hoop dat ik op deze manier wat meer regelmaat in voeding en training krijg, en wie weet steken jullie er nog wat van op of kunnen jullie mij hier en daar op fouten wijzen.

Doel:
Ik wil van de zomer als het kan 85 wegen op 6 a 7 %. Afgelopen zomer zat ik ook op dit vet%, dus dat is niet onmogelijk. Ik denk echter dat zoveel kilo droge massa erbij erg hoog gegrepen is, maar ik zie wel hoe ver ik kom.
Verder wil ik binnen nu en 5 maanden 200 kg deadliften, maar dat gaat sowieso lukken. :D

Info:

Blessures:
Chronische schouderblessure aan beide schouders. Ik doe geen pressoefeningen voor borst, en train mijn schouders in zijn totaal niet.
Knieblessure aan rechterknie; Instabiliteitsklachten. Daarom train ik mn benen om en om en niet tegelijk.
Linker onderarm doet wat pijn na een flinke rug/bicepstraining over de lengte van mn ellepijp.

Trainingschema
Ik heb niet echt een vast trainingsschema. Ik volg grofweg 4x8 maar ik wijk hier zeer geregeld van af.
Ik train 4 a 5 keer per week, maandags-vrijdags,
en train, als ik 5 keer ga
ma: rug biceps
di: borst triceps buik
woe: benen
do: rug biceps
vr: borst triceps (buik) onderarmen

Supplementen:
Whey perfection B&F
Casseine B&F
Noxipro 2a3 trainingen per week
Creatine elke trainingsdag ~5 gr
om de dag Multivitamine

Current shape:
vet% weet ik zo niet, mogen jullie oordelen aan onderstaande fotos. Zal 10a11 zijn denk ik.
Gewicht 83 kg.
Lengte 1m80
16december384kg_zps36b35000.jpg

16december284kg_zpse32bd6f1.jpg

16december184kg_zps9fb91a2a.jpg
 
Laatst bewerkt:
Log maandag 17 december.
Gister wat ziek geweest, hele dag op bed gelegen en weinig gegeten. Vandaag wel wezen sporten en ging best lekker.
Training:
Rug biceps:
Deadlift 60x10; 100x8; 180x3(PR, filmpje onderaan); 120x12; 120x10

Wide grip pullups bodyweightx10;
Hammergrip pullups bw+24kgx6 en 4 reps bw; bw+24kgx4 en 3 reps bw;
WG pullups bw x7 en hammergrip bw x4

Lat Pulldown 54x12 wide grip; 45x12 closegrip; 41x12 very closegrip; 55x8 vc grip

Hanging scapula squize 3 sets van 20 reps

Dumbbel one arm rows 24x10; 30x8; 36x6

One arm machine bicep curl 23x6 + 2 extra reps links; 23x8

One arm concentration curl 10x7; 10x7; 10x7

Voeding:
11:40 - eitje, glas sinaasappelsap, 3 eetlepels olijfolie, 40 gr whey, 60 gr brinta.
16:00 - 40 gr dextro + 35 gr whey
18:10 - 50 gr dextro + 45 gr whey
19:15 - 200 gr gebakken aardappels, 30 gr mayo, 200 gr mager rundvlees
01:00 - liter volle melk, 500 gr magere kwark, 150 gram chocola

kcal 3300-3500 oid. eiwit (alleen dierlijke en hoogwaardige geteld) 200+

-----


http://www.youtube.com/watch?v=jW762vjM7k0
 
Laatst bewerkt:
Flinke deadlift,

Klote van je blessures,

Erg veel whey in je Voedingsschema, ik zou toch voor meer vaste voeding gaan.
 
IN!!

geen groente brah?

die scapula dinges, is dat zoiets als in dit filmpje?
[Link niet meer beschikbaar]
 
Mooi, deze ga ik volgen! Deadlift weer ge-upt zo te zien, wist wel dat er meer in zat! Misschien whey switchen voor vlees of vis? Zo te zien ben jij ook meer van het gemak :) Schema ziet er niet uit alsof het 3500 kcals is, maar met die dextrose erin en chocola gooi je al snel een hoop kcals naar binnen.

Doel heb je vrij hoog ingezet idd, lijkt me niet erg realistisch, maar proberen kan altijd natuurlijk.

Waarom maak je zoveel herhalingen bij bijv dumbbell row?
 
10/8/6

hoe zijn dat veel herhalingen dan?
 
Leuk dat ik al reacties heb guise, welkom :)

Flinke deadlift,

Klote van je blessures,

Erg veel whey in je Voedingsschema, ik zou toch voor meer vaste voeding gaan.
Thanks!
Blessures kan ik prima omheen trainen, en ik denk dat onderarm en knie nog wel overgaan. Schouders zie ik niet zo hoopvol in, maar /care..

En over voeding, klopt. Was eergister nog flink ziek, dus gister even een gemaksdagje. Maar mijn voornamelijkste eiwitbronnen zijn zuivel en whey en savonds vlees. Veel makkelijker goedkoper en hoogwaardiger dan rundvlees, varken vis etc.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 11:15 ----------

IN!!

geen groente brah?

die scapula dinges, is dat zoiets als in dit filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=hcxL5upaIcg

Gister toevallig geen groente, normaal bij het avondeten wel (meestal). Of ik knikker even een appel en twee tomaten naar binnen oid.

En yesh, dat zijn ze, ongeveer. Ik blijf alleen echt languit hangen, en alleen puur je schouderbladen tegen elkaar knijpen, vasthouden, en weer loslaten. Vind dat een fijne oefening voor o.a. onderste deel traps.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 11:18 ----------

Mooi, deze ga ik volgen! Deadlift weer ge-upt zo te zien, wist wel dat er meer in zat! Misschien whey switchen voor vlees of vis? Zo te zien ben jij ook meer van het gemak :) Schema ziet er niet uit alsof het 3500 kcals is, maar met die dextrose erin en chocola gooi je al snel een hoop kcals naar binnen.

Doel heb je vrij hoog ingezet idd, lijkt me niet erg realistisch, maar proberen kan altijd natuurlijk.

Waarom maak je zoveel herhalingen bij bijv dumbbell row?

Haha leuk dat jij ook volgt! Je had gelijk inderdaad. Alleen ik voel mn rug nu wel huilie huilie haha. Volgende week 185 proberen.
Ben inderdaad een beetje van het gemak, ook gedeeltelijk omdat ik merk dat het toch allemaal wel werkt. + goedkoper. Gister was beetje baggerdag ivm ziekzijn, maar die chocola is bijv along 750 kcal, melk 650, dextro 400, etc.

Ik heb het gewicht eerst staan, daarachter het aantal herhalingen. Dus 10,8,6 reps.
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat ik al reacties heb guise, welkom :)


Thanks!
Blessures kan ik prima omheen trainen, en ik denk dat onderarm en knie nog wel overgaan. Schouders zie ik niet zo hoopvol in, maar /care..

En over voeding, klopt. Was eergister nog flink ziek, dus gister even een gemaksdagje. Maar mijn voornamelijkste eiwitbronnen zijn zuivel en whey en savonds vlees. Veel makkelijker goedkoper en hoogwaardiger dan rundvlees, varken vis etc.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 11:15 ----------



Gister toevallig geen groente, normaal bij het avondeten wel (meestal). Of ik knikker even een appel en twee tomaten naar binnen oid.

En yesh, dat zijn ze, ongeveer. Ik blijf alleen echt languit hangen, en alleen puur je schouderbladen tegen elkaar knijpen, vasthouden, en weer loslaten. Vind dat een fijne oefening voor o.a. onderste deel traps.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 11:18 ----------



Haha leuk dat jij ook volgt! Je had gelijk inderdaad. Alleen ik voel mn rug nu wel huilie huilie haha. Volgende week 185 proberen.
Ben inderdaad een beetje van het gemak, ook gedeeltelijk omdat ik merk dat het toch allemaal wel werkt. + goedkoper. Gister was beetje baggerdag ivm ziekzijn, maar die chocola is bijv along 750 kcal, melk 650, dextro 400, etc.

Ik heb het gewicht eerst staan, daarachter het aantal herhalingen. Dus 10,8,6 reps.

Natuurlijk ga ik je volgen, al helemaal met die progressie die jij de laatste tijd boekt. Tijdje geleden stond je op 78 kg bij 8 procent meen ik?
Al helemaal genieten als ik zie wat voor voedingsschema jij hanteert en iedereen fapt op je vetpercentage ;)

Die concentration curl , je pakt ze op 7 kg?
 
Natuurlijk ga ik je volgen, al helemaal met die progressie die jij de laatste tijd boekt. Tijdje geleden stond je op 78 kg bij 8 procent meen ik?
Al helemaal genieten als ik zie wat voor voedingsschema jij hanteert en iedereen fapt op je vetpercentage ;)

Die concentration curl , je pakt ze op 7 kg?

Klopt wel ja, gaat goed vooruit. Komt denk ik ook wel door wat vochtretentie ivm creatine.
Die curls was om t even af te matten, zat helemaal vol! En met rechts lukt t prima, alleen linkeronderarm doet bij bicepstrainingen vervelend, dus ga niet tot het uiterste
 
wil je wu trainingsschema is posten als je wilt ? en hoeveel reps en sets kan hier veel van leren als beginner als ik je gains zie chapeau! zonder AAS??
 
wil je wu trainingsschema is posten als je wilt ? en hoeveel reps en sets kan hier veel van leren als beginner als ik je gains zie chapeau! zonder AAS??

In OP heb ik een en ander uitgelegd over mn manier van trainen. ;)
En zonder hulpmiddelen yesh. Thanks!
 
Steeds schouderellende nog zie ik ? Kl*te is dat. Zelf ook nog last, kan inmiddels wel vol gaan op het gros, maar bench en dumbbell press nog steeds drama.

Ga je volgen man !
 
Steeds schouderellende nog zie ik ? Kl*te is dat. Zelf ook nog last, kan inmiddels wel vol gaan op het gros, maar bench en dumbbell press nog steeds drama.

Ga je volgen man !

Yesh, helaas wel.. mja gaat buiten dat niet verkeerd!
Thanks!
 
Log dinsdag 18 december

Training:
Borst triceps buik
dumbbell flyes 15x10kg; 12x22kg; 9x26kg; 9x26kg; 10x26kg (PR)

one arm cable chest sidepull (geen idee hoe ik hem moet noemen, isoleert borst iig prima!) 8x11.5 kg; 8x13.5kg; 8x13.5kg

cable crossover vanuit onderste stand 12x18kg; 12x27.5kg; 8x32kg; 15x22.5kg

one arm triceps cable pulldown suppinated 10x22.5kg; 5x32kg; 7x27.5kg

one arm triceps cable pushdown 14x22.5kg; 10x27.5kg; 10x27.5kg

kickbacks 15x5kg; 15x5kg; 20x5kg

standing cable crunches 12x50kg; 12x41kg; 12x41kg

hanging leg twists 12 reps; 8 reps

roman chair oblique crunch 12x10kg; 12x10kg


Voeding:
16:00 60gr brinta + 40gr whey
19:10 50 gr dextro + 40gr whey
20:45 80gr ongekookte rijst (ha-ha natuurlijk wel eerst gekookt butyouknowwhatimean) + 200gr rundergehakt + half ui + teen knoflook + 2 tomaten + 150 gr bruine bonen + chilisaus

In de loop van de avond zal ik verder nog een pot magere kwark, liter volle melk, 75 gr extra pure chocola, en nog ergens ong 300 kcal vandaan toveren (schoolkrijtjes marsepijn of speculaas ofzo, wenie wat ik heb liggen.)

Dan kom ik vandaag uit op give or take 3200 kcal en ~170 gr hoogwaardig eiwit.
 
Laatst bewerkt:
Je doet redelijk veel voor je buik, heeft dat nog een speciale reden?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 21:32 ----------

Doe je trouwens aan IF ofzo, dat je pas zo laat eet?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Je doet redelijk veel voor je buik, heeft dat nog een speciale reden?



---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 21:32 ----------

Doe je trouwens aan IF ofzo, dat je pas zo laat eet?

3 sets voor recht, 6 voor schuine. valt best mee toch?
en ik neem het allemaal niet zo nauw met voeding:P denk dat veel moeilijker doen dan nodig is. Je lichaam is geen machine he brah.. als je in the end of the day je zooi binnenhebt zit je wel goed.
 
Haha nee i know. Maar als ik voor twaalven m'n bed uit kom, krijg ik op een gegeven moment wel honger. Ga niet vrijwillig wachten tot 16.00. 9 sets abs, 2x per week vind ik aardig wat. Merk jij verschil in je mid sectie als je abs wel/niet aanpakt?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Back
Naar boven