AndroidHealthClinic

Pehr - Stronglifts Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Pehr

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 apr 2012
Berichten
331
Waardering
7
Lengte
1m89
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
-
 
Laatst bewerkt:
-

eten20121218.png
 
Laatst bewerkt:
Ik ga je volgen! Eens kijken of we je kunnen transformeren in een beest!

Je eet wel erg weinig volgens mij, maar het lijkt erop dat je ook de recomp benadering aanhoudt waarbij je een tekort creeert op rustdagen en wat meer eet op trainingsdagen (hoewel ik het idee heb dat 1500/2200kcals dan wel weer erg weinig is). Maar probeer het even..het is natuurlijk niet de bedoeling dat je enorme vetgains gaat maken.

Weleens je onderhoud berekend overigens?
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Netjes gedaan man, echt een helehoop vet kwijt! GL

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 10:28 ----------

zou je tegen de 16% gokken trouwens
 
Netjes gedaan man, echt een helehoop vet kwijt! GL

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 10:28 ----------

zou je tegen de 16% gokken trouwens

Thanks man, zat zelf ook aan een procent of 16 te denken.
 
Leuk dat je gaat volgen!

Ik denk inderdaad ook dat ik weinig eet. Half jaar geleden onderhoud berekend, zou toen 2300 moeten zijn. Als ik zie wat sommigen van de gasten hier eten (3000+) denk ik dat ik ook eens wat meer moet eten idd. Ik doe het alweer een half jaartje op deze manier (ongeveer), en zoals je kunt zien ook maar hele magere gains gemaakt. Daar moet verandering in!

Ik zal vanaf januari eens wat meer gaan eten. Denk aan 2000/2500 rust/trainingdagen. Wil ook sterker carb cyclen eigenlijk maar weet niet zo goed waar ik dan de extra eiwitten en vetten vandaan moet halen, zeker omdat het ook een beetje betaalbaar moet blijven. Stuk of 5 eieren op rustdagen misschien?
Helaas is bodybuilding niet goedkoop..en is het lastig goedkope eiwit bronnen te vinden.

Je kunt denken aan magere kwark, tonijn, kipfilet, kalkoenfilet, rosbief, rookvlees, tartaar, panga, tilapia of natuurlijk eieren.

Waarbij kwark, tonijn en eieren zo ongeveer de goedkoopste bronnen zijn..
 
Helaas is bodybuilding niet goedkoop..en is het lastig goedkope eiwit bronnen te vinden.

Je kunt denken aan magere kwark, tonijn, kipfilet, kalkoenfilet, rosbief, rookvlees, tartaar, panga, tilapia of natuurlijk eieren.

Waarbij kwark, tonijn en eieren zo ongeveer de goedkoopste bronnen zijn..

Kwark, tonijn, kipfilet, rundergehakt, tartaar, volle melk en eieren zijn waar ik het nu vooral vandaan haal. Meer eieren zou denk ik best goed zijn. Niet duur en goede vetten, die ik nog best wel mis heb ik t idee.

Net op http://www.giantpt.com/voeding/voeding-algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte nog eens even de boel berekend. Uitgegaan van 16% en activiteitsniveau 3 (ik train 4 dagen in de week, en vanaf januari 3) kom ik uit op een onderhoud van 2784 en een BMR van 1796. Dat zou betekenen dat ik op trainingsdagen alsnog 400 onder onderhoud zit, en op rustdagen zelfs 250 onder BMR!

Dat is dus duidelijk te weinig..
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
14% is het zeker niet. Ik denk ook iets van 16 ja. In ieder geval al wel enorm veel vet eraf :o! Echt nice gedaan.

Veel succes met je log. Ik heb van juli-november ook stronglifts gedaan en het beviel me enorm :).
 
En qua waarde als voeding? :p

Prima eiwitbron, en verzadigd vet is volgens mij niet zo slecht als sommigen het je doen geloven. Wel redelijk wat zout.
 
-
 
Laatst bewerkt:
30kg eraf, diepe buiging man. :thumbs:
Ik ga je volgen.

Heb wel een opmerking over je voeding.
Melk eruit, kaas eruit en gemengde noten erin. 2x handje, 30gr, noten per dag.
Zou ook lijnzaadolie nemen, een eetlepel in je shake per dag.

Top gedaan.:D
 
30kg eraf, diepe buiging man. :thumbs:
Ik ga je volgen.

Heb wel een opmerking over je voeding.
Melk eruit, kaas eruit en gemengde noten erin. 2x handje, 30gr, noten per dag.
Zou ook lijnzaadolie nemen, een eetlepel in je shake per dag.

Top gedaan.:D

Que?
 
Back
Naar boven