AndroidHealthClinic

Voor de ink-lovers... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HerrPNut

Novice
Lid geworden
10 jul 2011
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
67kg
Nieuwe website gelanceerd:

[Link niet meer beschikbaar] is a brand new website where you can submit your ink, browse the archive, search tattoo artists and come up with ideas for a new tattoo-design. Wouldn't it be awesome to share your decorated body with other tattoo lovers and maybe help them decide what their next ink will look like?

Beside our tattoo archive, we also have a list of artists. So if you're looking for the right person to work your skin, go and check the artists section


Enjoy!
 
fank u very mush i fink i wil get tettoe
 
tenk joe men i will get tettoe toe.
 
Het archief is nu ook niet om achterover te vallen, heb vast meer designs op mijn pc staan :o
 
fank u very mush i fink i wil get tettoe
De titel luidt: Voor de ink-lovers... , als het je niet interesseert, reageer dan ook niet.

Het archief is nu ook niet om achterover te vallen, heb vast meer designs op mijn pc staan :o

Hoe kan je nu verwachten dat een archief al duizenden foto's heeft als de website nog geen week online staat. Het is de bedoeling dat de input van bezoekers komt...
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan je nu verwachten dat een archief al duizenden foto's heeft als de website nog geen week online staat. Het is de bedoeling dat de input van bezoekers komt...
Zo ver was ik idd al. Had gewoon verwacht dat er van de 'artists' wel meer werk op zou staan.
 
Zo ver was ik idd al. Had gewoon verwacht dat er van de 'artists' wel meer werk op zou staan.

Daar ben ik idd nog mee bezig. Slorpt vele tijd op ;)
 
als je met beter, meer foto's bedoelt... dan wel ja
 
is dit spam?
 
Back
Naar boven