Fitness Seller

Mijn vriendin is 15 en bankdrukt 50 kg

Bezoekers in dit topic

heey
Mij vriendin is 15jaar ze traint al 7 maanden met mij mee.
Ze eet goed, volgens een schema .
ze is vrij sterk want ik, 16, kan het gewicht niet aan waarmee zei traint.

wat zijn stats van vrouwen? (ik heb totaal geen idee)

ze bankdrukt 4 x 50 kg

Fixed.
 
volgensmij drukken jullie gewoon pounds i.p.v kg's.
dan zou er wat meer logica in je verhaal zitten.
heb nog nooit iemand van 63 kg 8x80 zien doen
 
volgensmij drukken jullie gewoon pounds i.p.v kg's.
dan zou er wat meer logica in je verhaal zitten.
heb nog nooit iemand van 63 kg 8x80 zien doen
Het kan prima. Zat rond die BW ook ongeveer op dat gewicht. Zegt natuurlijk niets over TS, zeg enkel dat het mogelijk is.
 
Ik doe 8x80 soms 4setjes

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 21:30 ----------

Ik zal morgen vragen of ze een logje wil bijhouden maar ben bang van niet en kan morgen wel een foto posten.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 21:34 ----------



Ow sorry had het verkeerd gelezen, ja wel een beetje eng nog15 kilo er bij en ik ga de lucht in.

Als jouw stats kloppen druk jij helemaal geen 4x8x80 eppo.
 
Als jouw stats kloppen druk jij helemaal geen 4x8x80 eppo.

Het is zeer goed mogelijk dat iemand van 63 kilo 8 x 80 bencht maar in dit geval niet :P
 
1m73
63kg
4x8x80 bench

maar dan wel z'n vriendin erachter deadliften :)
 
Als jij dat op je avatar bent dan geloof ik niet dat jij 4x8x80 bencht me een volledige rom. Aangezien jij het je vriendin leert, doet ze het ook niet goed. Laat maar eens een filmpje zien van die 8x80, met 2x80 neem ik ook al genoegen.

Mocht het je lukken, e-fame will be achieved, zo niet dan krijg je feedback over je techniek. In beide gevallen zal je er niet slechter van worden.
 
Nu ben ik wel heel benieuwd naar die vriendin van je , hopelijk komt er snel een filmpje :D
 
Ik doe 3 sets 15 reps BP met mijn vrouw als gewicht. Eat that stupid ! (met kneuter ingebracht that is)
 
Ik doe 3 sets 15 reps BP met mijn vrouw als gewicht. Eat that stupid ! (met kneuter ingebracht that is)

Das nog niks ik doe 4 sets 20 reps en dan gebruik ik 2 van mn vrouwen zoals bij dumbenchpress, voor elke hand 1 ! Pussy's
 
net weer getraind met mijn vriendin, we doen nu net het ub/lb schema
dus net weer gebankdrukt. Alleen hadden we nog spierpijn van maandag.Zei heeft 3x8 40 kg gedaan. Ik 8x 60 8x 70 6x70. filmpjes heb ik niet. omdat ik niemand weet die kan filmen, maar ik ga wel even zoeken voor iemand
 
van 80x8 naar 70x8
lolwut
 
net weer getraind met mijn vriendin, we doen nu net het ub/lb schema
dus net weer gebankdrukt. Alleen hadden we nog spierpijn van maandag.Zei heeft 3x8 40 kg gedaan. Ik 8x 60 8x 70 6x70. filmpjes heb ik niet. omdat ik niemand weet die kan filmen, maar ik ga wel even zoeken voor iemand

Je traint toch met je vriendin?? laat haar filmen, en vraag een willekeurig persoon om te spotten? Of laat een willekeurig persoon filmen en je vriendin spotten.

Filmen kan met je telefoon.
 
Back
Naar boven