Fitness Seller

Mijn vriendin is 15 en bankdrukt 50 kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewicht zegt ook geen ****. Leuk voor powerlifters.

Als bodybuilder is de spiercontractie en uitvoering toch belangrijker. Daarna komt het gewicht wel.
 
Ik snap niet waarom mensen het niet geloven als ik iets zeg, en over dat ik 80 kilo kan benchen, het lukt echt mischien doe ik het wel fout, maar altijd zitten er wel wat mannen om heen te kijken, en nooit zeggen ze wat er van. Dus ik zou niet weten wat ik verkeerd doe. Ik vindt het jammer dat jullie allemaal doen of ik lieg. wie hou ik dan voor de gek? En sorry ik weet het ik kan niet schrijven.

jammer van de negativiteit die ik hierom kreeg, ik was ook alleen maar trots en wou het vertellen.

mijnstats zijn trouwens wel wat anders, weeg 66 kg denk 10-12% vet
ik ben ook nogal sceptisch over je krachtstats... hoe groot is de ROM die je maakt? raak je je borst aan met de stang bij elke rep?
 
Maak gwn een vid? is toch niet zo moeilijk?:p
 
Zijn camera is gisteren toevallig kapot gegaan, dus dit word onmogelijk.
 
Gewicht zegt ook geen ****. Leuk voor powerlifters.

Als bodybuilder is de spiercontractie en uitvoering toch belangrijker. Daarna komt het gewicht wel.
Ik hoop voor je dat de forum-elites je niet horen, want dan krijg je me toch een lap tekst over hoe gewicht wel wat betekent.
 
Ik hoop voor je dat de forum-elites je niet horen, want dan krijg je me toch een lap tekst over hoe gewicht wel wat betekent.

Even serieus, dat heel dit topic volstaat met dat gewicht (bijna) niet belangrijk is geeft toch wel een fout beeld imo. Uiteindelijk moet het gewicht altijd omhoog.
 
Forum elites? Scary...

Haha, wist dat men erop ging reageren. Zo grappig

Natuurlijk moet gewicht omhoog uiteindelijk als het goed uitgevoerd kan worden.
Maar je kan beter focussen op de vorm van de oefening en die goed doen dan veel gewicht pakken en veel te snel bewegen en gooien ermee. Hoe vaak zie je dat in gyms, en hoor je lui zeggen " ik pak wel zoveel kilo!"
Tot je de uitvoering ziet en ze verteld het iets langzamer te doen in de correcte uitvoering.
Toch wel erg zwaar ineens.
Ik neem aan dat de meeste hier voornamelijk traint voor een mooi fysiek ipv gewoon "sterk" zijn.

Dan nog is 50kilo voor een meisje van 15 wel veel.
Zie mijn vriendin dat niet doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren mijn moeder meegenomen naar de sportschool, ze bankdrukte gelijk 60kg :D
 
@super1996

Laat de rest maar lullen. Gewoon even iemand een aanspreken en vragen of ze even willen filmen, geheid dat ze dat voor je doen.
Dan post je het filmpje in je topic en bewijs je tegenover iedereen dat jij wel 8x80kg kan benchen. Ook kunnen wij dan gelijk even meekijken of je techniek wel in orde is.

Kortom: win / win situatie !
Dus maken dat filmpje !

image.png
 
Oke, lets move on :)
 
Hier een foto van mij vriendin der bicep

Haar doel nu is om droog te worden voor de zommer.

InstaCam_2012-12-20_10-04-55-.jpg
 
met die kippen armpjes druk jij geen 80kg met volle rom hoor vriend
anyways zou wel wat werken aan je biceps
 
Mijn hond drukte 90 kg de vorige week, hij heeft nog nooit gekuurd.

True story

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 22:17 ----------

met die kippen armpjes druk jij geen 80kg met volle rom hoor vriend
anyways zou wel wat werken aan je biceps

Biceps van zijn vriendin staat er.
 
lolwut, dan neem ik mn woorden terug (ik dacht van hem) :o
 
Back
Naar boven