MuscleMeat

Mijn vriendin is 15 en bankdrukt 50 kg

Bezoekers in dit topic

Met die foto's daar krijg je al een heel ander beeld ja. Nu klinken de stats al iets geloofwaardiger ;) Waarom je je huidige avatar hebt gekozen ipv 1 van de andere foto's is me een raadsel though.


ik heb al een andere foto gedaan.
 
Waarom staan hier nog geen foto's?

Van dat mokkel uiteraard

Oh wacht staat in de vrouwen sectie :roflol:

Maar goed, ben wel benieuwd naar pics :o
 
Waarom staan hier nog geen foto's?

Van dat mokkel uiteraard

Oh wacht staat in de vrouwen sectie :roflol:

Maar goed, ben wel benieuwd naar pics :o


zet je bril, ik zet net een foto er op.
 
zet je bril, ik zet net een foto er op.

Van een arm.. Daar kan een doutze aan zitten maar ook een monster + lastig vergelijken t.o.v. rest van lichaam.

Maar goed, bewijst ieder geval wel dat gewicht niet per definitie iets zegt over massa.

Volgende x filmpje maken van jouw 80 kilo en haar 50 :o
 
Waarom gaat ze niet loggen?
Stats van andere oefeningen?
Biceppic zegt toch niks over hoeveel ze kan drukken ;)..
 
Waarom gaat ze niet loggen?
Stats van andere oefeningen?
Biceppic zegt toch niks over hoeveel ze kan drukken ;)..

ze niet hier mee bezig wil zijn. Ik mocht absoluut geen foto van der plaatsten. Dus heb me best gedaan om deze te mogen plaatsen. filmpje van mij komt er aan. Van haar denk ik niet. Omdat ze niet wil dat ze op internet komt. Ze is heel erg onzekker over der lichaam.
 
ze niet hier mee bezig wil zijn. Ik mocht absoluut geen foto van der plaatsten. Dus heb me best gedaan om deze te mogen plaatsen. filmpje van mij komt er aan. Van haar denk ik niet. Omdat ze niet wil dat ze op internet komt. Ze is heel erg onzekker over der lichaam.

Hmm oke.

Je moet je niet zo op laten jagen met die pics. :p

Laat der lekker met je door trainen en haar eigen ding doen, ze is pas 15 en met de tijd word ze vast zekerder over haar lichaam.
 
Schiet is op met dat filmpje man, en een goed filmpje dus gewoon 4x8x80. ( zoals je zelf zij )
 
Schiet is op met dat filmpje man, en een goed filmpje dus gewoon 4x8x80. ( zoals je zelf zij )


ik heb nu twee weken vakantie die kuan maandag wel een filmpje maken.
Maar eerst vragen jullie om pics en dan post ik ze, hoor ik er geen commentaar over ?
 
Wat moeten ze met een onduidelijke pic van een arm dan voor commentaar geven? Daarbij is het nou niet echt een bicep waarvan je zegt: wow:eek:

Sorry hoor maar je doet net alsof je vriendin een fitness wonder is.
 
Wat moeten ze met een onduidelijke pic van een arm dan voor commentaar geven? Daarbij is het nou niet echt een bicep waarvan je zegt: wow:eek:

Sorry hoor maar je doet net alsof je vriendin een fitness wonder is.


Nou dat is niet de bedoeling. ik wou gewoon weten hoeveel andere vrouwen bankdrukte. Omdat ik totaal geen verstand heb van vrouwen fitnes. Toen vroegen jullie om pics. dan probeer ik dat. allen mag ik niet meer dan der biceps er op zetten.
 
mensen die een benchpress op reps met 80 kg ongeloofwaardig vinden :rolleyes: toen ik net enkele weekjes trainde drukte ik ook 1x100kg met de fysiek van een skinnyfat mislukkeling.
 
Goed bezig, blijven knallen.
 
Nou dat is niet de bedoeling. ik wou gewoon weten hoeveel andere vrouwen bankdrukte. Omdat ik totaal geen verstand heb van vrouwen fitnes. Toen vroegen jullie om pics. dan probeer ik dat. allen mag ik niet meer dan der biceps er op zetten.

Die mannen vragen niet om pics van je vriendin met het doel wat jij denkt..
Just saying
 
Ben benieuwd zeg. 80 kilo bench.
Dat maak je toch niet vaak mee.
 
Ik vind het toch een geile arm :)
 
Back
Naar boven