MuscleMeat

Mijn vriendin is 15 en bankdrukt 50 kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik weet nog van die psychopaat die dacht dat hij 160 kg kon squatten, totdat hij een film had gepost.
 
Nou dat is niet de bedoeling. ik wou gewoon weten hoeveel andere vrouwen bankdrukte. Omdat ik totaal geen verstand heb van vrouwen fitnes. Toen vroegen jullie om pics. dan probeer ik dat. allen mag ik niet meer dan der biceps er op zetten.

als je in de logsectie (vrouwen) kijkt zie je dat er best veel vrouwen zijn die bankdrukken. En er zijn er ook een flink aantal die meer dan 50kg drukken. Maar minstens evenveel die dat niet halen.
15jaar, vrouw, en 50kg bankdrukken is best veel. Mag ze echt een beetje trots op zijn.
Ik ben wel nieuwsgierig wat ze nog meer doet, squat, deadlift....
Bij de logjes in de vrouwensectie wordt er niet zoveel getrolt, wij steunen en supporteren elkaar meer. Dus als ze het zou aandurven is ze van harte welkom. Maar.... het loggen is niet het belangrijkste. Dat ze geniet van haar training, haar oefeningen correct uitvoert , zodat ze niet te veel kans loopt op blessures. Daar gaat het om.
Foto's ....moet je echt niet doen als je er zelf niet klaar voor bent, of het niet aandurft of wil. Al vragen ze er nog 100.000 keer om.

Wat jou zelf betreft.... zou ik ook aanraden een logje bij te houden. Je bent goed bezig, en die foto's zien er al netjes uit. Maar ook voor jou geld dat een goede uitvoering heel belangrijk is, Een filmpje in je logje, kan je opbouwende kritiek krijgen.
Als jij in jouw logje niet alleen je benchpress aangeeft, maar al je oefeningen, en een en ander is een beetje in evenwicht is de kans groot de het ongeloof een stuk kleiner is. Ik zie niet in waarom het niet mogelijk zou zijn dat jij 80 kg bencht... of je uitvoering correct is is een heel andere vraag.... je ziet heeeeeeeeel vaak slecht uitgevoerde benchpresses in de sportschool (en geloof me, ik zeg er ook nooit wat van)
Maar jouw logje hoort natuurlijk niet thuis in de vrouwen sectie ;)

zo.... dat was mijn lap tekst ;)
 
hey mijn vriendin is ook 15 :eyebrow:
 
ik ga een logje beginnen onder welk topic moet ik het zetten?
 
:)
 
Laatst bewerkt:
Kerel, ga gewoon lekker door met trainen en wat je vriendin betreft als het met redelijke uitvoering is dan is het toch prima? De personen die sterk twijfelen aan je verhaal, of erger, hebben zelf amper ervaring denk ik. Kan niet anders lijkt me als je denkt dat 80kg of 50kg zo bijzonder is dat er allerlei bewijzen nodig zijn.

ik snap de reden van twijfel wel.. 63kg en dan 4 setjes van 8x80kg ;)?

Ik bedoel dit niet als kritiek, en als je het kan vind ik dat knap hoor ik geef alleen de reden waarom mensen twijfelen.
 
:)
 
Laatst bewerkt:
Zie niet echt een spierbal op de foto van je vriendin eigenlijk...
 
Misschien weegt zijn vriendin wel 100kg. Weten jullie veel ;) 4x50kg voor een 15 jarig meisje is sowieso heel erg netjes.
 
Back
Naar boven