AndroidHealthClinic

Sticky Waar luister je nu naar?

Bezoekers in dit topic

zo te zien een kenner? eywaaaaaaaaa:cool: thnx :D

vroeger was disco dasco altijd in creamm maar ik vermoed dat het nu een concept is dat je kan kopen en organiseren in je eigen discotheek of feest. beetje zoals groovy tunes wat ook echt goed is. waarover ik spreek zijn jaren van 2005 tot 2010. alhoewel ik denk dat het dan in 2005 nog vooral creamm beach was enzo ;) ken er wel iets van ja :) wie draait daar tegenwoordig nog allemaal ?

ter uwer informatie : disco dasco begon in 2007. zeker deze set eens opzoeken
Dj_Mousa_Creamm_29-02-08__1_year_disco_dasco_. deze begin track alleen al man man man. feestneus op en keel niet droog laten komen !
 
vroeger was disco dasco altijd in creamm maar ik vermoed dat het nu een concept is dat je kan kopen en organiseren in je eigen discotheek of feest. beetje zoals groovy tunes wat ook echt goed is. waarover ik spreek zijn jaren van 2005 tot 2010. alhoewel ik denk dat het dan in 2005 nog vooral creamm beach was enzo ;) ken er wel iets van ja :) wie draait daar tegenwoordig nog allemaal ?

ter uwer informatie : disco dasco begon in 2007. zeker deze set eens opzoeken
Dj_Mousa_Creamm_29-02-08__1_year_disco_dasco_. deze begin track alleen al man man man. feestneus op en keel niet droog laten komen !

Nu is het concept beetje overal Noxx (cafeina) ,La Rocca,Riva,La gomera overaalts nog in oude complex (Kings of club)

dj's iedreen is er nog en een paar nieuwe maar Samir en mousa blijven sterk :p

http://www.youtube.com/watch?v=IEMHcMkamTU
 
Dit heb ik altijd al een mooitje gevonden:

 

Toen Guns N' Roses nog awesome was ^^. Jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt.
 
Back
Naar boven