Fitness Seller

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen die mentale problemen hebben in zo'n sterke mate als Jesse die heeft, willen graag slim overkomen om erkenning te krijgen, dus gaan ze zulke dingen zeggen. Merk je toch ook overduidelijk aan het feit dat hij in elk topic zijn "wijsheid" probeert te verspreiden?

Ik denk maar dat is wat ik denk als je mij in real life zou kennen zou je een heek ander beeld van me krijgen. En waarschijnlijk zou je ook nog je vragen stellen. En ik verdien mijn geld niet met begeleiden van top jongens maar juist van jongens die graag over een dood punt willen kome

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 17:05 ----------

En om het topic leuk te houden laten we proberen om niet steeds domme uitspraken te doen er zijn ook mensen met serieuze vragen die ik zo misschien over het hoofd zie
 
Ik kan dit niet op 1 jaar dus wie ben ik om te zeggen niet goed gedaan?

Dus Jesse, goed gedaan.

Ik moet zeggen dat het spijtig is dat in de hele BB wereld niet openlijker over AAS kan worden gesproken...het maakt er (duidelijk) deel van uit en moet bespreek baar worden (LEES: bespreekbaar, niet aangemoedigd!!!).

Maar tegelijkertijd heb ik het er ook moeilijk mee dat Jesse onder het mom van B&F allerhande producten gaat promoten maar zijn progressie duidelijk aan iets anders te danken heeft... Dit geeft geen goed beeld naar beginners en de buitenwereld toe imo...
 
Maar tegelijkertijd heb ik het er ook moeilijk mee dat Jesse onder het mom van B&F allerhande producten gaat promoten maar zijn progressie duidelijk aan iets anders te danken heeft... Dit geeft geen goed beeld naar beginners en de buitenwereld toe imo...

Zo gaat dat met alle BB gerelateerde producten....
 
...
 
Laatst bewerkt:
Quote je nou jezelf om te laten zien hoe ontzettend eens je het met jezelf bent?
 
Quote je nou jezelf om te laten zien hoe ontzettend eens je het met jezelf bent?

Nee, dit is slechts reflectie. En een moment om te consolideren.
 
Nee, dit is slechts reflectie. En een moment om te consolideren.

Doe dat maar ergens anders dan. Maak een eigen topic en ga daar lekker je gang. Post maar een link als die aangemaakt is en dan hebben we geen last meer van je.
 
  • Like
Waarderingen: SBB
Update mijn gewicht is weer aan stijgen weeg nu rond de 105kg doel is om de flex cup nogmaals te doen alleen nu rond de 110kg dus 10kg zwaarder
 
Doe dat maar ergens anders dan. Maak een eigen topic en ga daar lekker je gang. Post maar een link als die aangemaakt is en dan hebben we geen last meer van je.

Ik heb ze leeggemaakt.
 
Update mijn gewicht is weer aan stijgen weeg nu rond de 105kg doel is om de flex cup nogmaals te doen alleen nu rond de 110kg dus 10kg zwaarder

Zet em op! De flex cup van volgend jaar 2013?

Moet lukken man!
 
Inderdaad twijfel nog of ik eerst de NAC mr. Holland doe weet nog niet zeker
 
roep nou eens niet wat je allemaal wel en niet gaat doen.

Ga trainen en gaande weg kijk je wel waar je staat en verkondig je dat vooral niet op dbb.

Dan heb je ook al deze BS niet op je bordje..
 
Update mijn gewicht is weer aan stijgen weeg nu rond de 105kg doel is om de flex cup nogmaals te doen alleen nu rond de 110kg dus 10kg zwaarder

Met alle repect Jesse, maar ik zou mijn doelen toch iets realistischer houden. Als je dit jaar met 100kg op de flexcup stond sta je er volgend jaar echt niet 10kg zwaarder.
Dit jaar stond je sowieso al verre van keihard...echt in shape zouden er al een aantal kilo's meer vanaf zijn gegaan. Als je er volgend jaar staat met 100-105kg maar dan in een echt keiharde shape dan heb je het heel goed gedaan.

Iig succes, je bent goed bezig maar schreeuw niet teveel van de daken hoe goed je wel niet bent.
 
Ik doe mijn ding en houd ervan om mijn doelen hoog te leggen. Zoals je al zij ik zal zeker een stuk harder moeten komen en 105 kg lijkt mij in dat opzicht ook realistischer
 
hoe kun je dat nu zeggen?

Als je echt knetter hard wat gekomen had je misschien met de hakken over de sloot de 90 aangetikt. En dan roep je nu dat 105 haalbaar is.. Dat is het niet. Ik weet niet met wie jij allemaal praat over dit soort dingen, maar ze houden je voor de gek. Je kan je kuur nog zolang door trekken als je wil, maar je lichaam heeft een limiet.. ook op aas overdrive. Meer grammen zegt niks over mee spiergroei. Langer doorgaan ook niet.

krijg eerst nu eens je lichaam weer op orde... voor je straks in de moeilijkheden komt waar niemand je mee verder kan helpen.

srsly, ik zit je niet te dissen, wees verstandig.
 
  • Like
Waarderingen: SBB
hoe kun je dat nu zeggen?

Als je echt knetter hard wat gekomen had je misschien met de hakken over de sloot de 90 aangetikt. En dan roep je nu dat 105 haalbaar is.. Dat is het niet. Ik weet niet met wie jij allemaal praat over dit soort dingen, maar ze houden je voor de gek. Je kan je kuur nog zolang door trekken als je wil, maar je lichaam heeft een limiet.. ook op aas overdrive. Meer grammen zegt niks over mee spiergroei. Langer doorgaan ook niet.

krijg eerst nu eens je lichaam weer op orde... voor je straks in de moeilijkheden komt waar niemand je mee verder kan helpen.

srsly, ik zit je niet te dissen, wees verstandig.

Jou signature heerst:
"A Aragon: Bodybuilders in general are psychologically traumatized individuals. But this is true with most great athletes regardless of sport. On a subconscious level, they’re trying to overcompensate in order to rectify some sort of trauma or perceived inadequacy."

Sorry wou ik ff kwijt. Iedereen nu weer OT. Whatever the topic may be..
 
Jesse netjes progressie als er geen een BB AAS zou gebruiken zou jij het ook denk ik niet doen want hoe ga je in godsnaam van iemand die AAS gebruikt winnen en de meeste BB'ers die naar de Flexcup komen Kuren als de gek. Maar ik zal zelf nooit compete ik weet gewoon dat die gasten dood aan de AAS zitten. Naturel is denk ik het best als je niet gaat compete. Je fysiek zou er beter uitzien zonder AAS IMO.(no offense)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven