AndroidHealthClinic

Ik wil bodyduilding worden.Maar hoeveel euro's per week kost mij dat aan...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangenaam. Ik ben Bobby Duilding.
 
Ik denk dat jij jaycutler de 2de wordt! ......p.s :ik rag zo voor 125€ perweek aan voedsel naarbinnen. Succes bodydildo!!!!
 
Ik doe aan Bobby Building Bobby Valentino a.k.a. Bobby V. a.k.a V-tino!
 
Ik denk dat jij jaycutler de 2de wordt! ......p.s :ik rag zo voor 125€ perweek aan voedsel naarbinnen. Succes bodydildo!!!!

Yeah right, haal je zeker alles bij de keurslager ofzo:rolleyes: Of ga je binnenkort aan de olympia meedoen..
125 euro is echt ver overdreven.. dan zou niemand het volhouden..500euro in de maand..grappig:rolleyes:
 
Ik denk dat jij jaycutler de 2de wordt! ......p.s :ik rag zo voor 125€ perweek aan voedsel naarbinnen. Succes bodydildo!!!!

Pff en jij noemt jezelf bodyduilding? Ik kom makkelijk aan de 126 euro
 
Aangenaam. Ik ben Bobby Duilding.
2dadnk0.png
''Babby Duilding, pleased to meet you.''
 
de prijs van een gym abo + (onderhoud + 500) aan kcal, waaronder een 300 gram aan eiwitten.
Supps zijn hun prijs niet waard, dus wat je meer wil investeren kan je beter aan AAS, HGH of SLIN uitgeven.
 
Voor een maandje heb je ongeveer nodig:
4,5 kg eiwitpoeder aan 60 euro
4 kg gemalen haver aan 10 euro
60 l magere melk aan 30 euro
gym abonnementje 35 euro

Totaal 135 euro
 
Voor een maandje heb je ongeveer nodig:
4,5 kg eiwitpoeder aan 60 euro
4 kg gemalen haver aan 10 euro
60 l magere melk aan 30 euro
gym abonnementje 35 euro

Totaal 135 euro

nice! nooit een visje of een stukkie rood vlees?
Rijst en pasta ook niet?
Belachelijk veel eiwitpoeder gebruik je ook trouwens!
 
Voor een maandje heb je ongeveer nodig:
4,5 kg eiwitpoeder aan 60 euro
4 kg gemalen haver aan 10 euro
60 l magere melk aan 30 euro
gym abonnementje 35 euro

Totaal 135 euro

Is dat naturel ?
 
Ik hoop dat dit een troll is.....anders......tjah.......BODYDILDOING!!!!! :D



Neen dat is geen grap! :rolleyes:

Kan u jaar in jaar uit aan 8 a 12% lichaam vet blijven zoals je die ziet staan in boeken enz? Ik denk het niet? Maar heel veel mensen denken zoals ik vroeger dachte dat je zo jaar in jaar kunt blijven uitzien. :headbang:
 
Yeah right, haal je zeker alles bij de keurslager ofzo:rolleyes: Of ga je binnenkort aan de olympia meedoen..
125 euro is echt ver overdreven.. dan zou niemand het volhouden..500euro in de maand..grappig:rolleyes:

why so sirious??
 
Als bodybuilding zo goedkoop moest zijn,dan...?

En als bodyduilding zo goedkoop moest zijn en gemakkelijk moest zijn = Dan loop morgen iedereen zo rond als die hard getrainde van bodybuilding en gaan heel veel supplementen winkels moeten sluiten? ;)
 
Voor een maandje heb je ongeveer nodig:
4,5 kg eiwitpoeder aan 60 euro
4 kg gemalen haver aan 10 euro
60 l magere melk aan 30 euro
gym abonnementje 35 euro

Totaal 135 euro

wat een variatie.
 
Moet je als bodyduilding ca 20 kg meer wegen dan je lichaam lengte maat?

Ik denk dat jij jaycutler de 2de wordt! ......p.s :ik rag zo voor 125€ perweek aan voedsel naarbinnen. Succes bodydildo!!!!


! neen ik ben niet de...!

Ik ga u het nog eens proberen beter uit te leggen.Als een je bodyduilding willen worden = Moet je proberen ongeveer zo een 20 kg boven je lengte maat over te komen en te behouden.En om die 20 kg extra kunnen te behouden dat kost toch geld per week?

Bijvoorbeeld,ik ben 1,78 meter groot en ik zou zo een 98 kg dag in dag uit "moeten" wegen tot ik op het podium wil gaan staan of op het strand 3 maanden wil gaan wandelen,dan "moet" ik zo een 15 a 20 kg kwijt proberen te geraken + meer supplementen enz innemen om mijn doel te kunnen bereiken en dat kost toch ook weer meer geld per week ofniet? ;)
 
Ik trek het even niet meer :P
Het is Bodybuilding (de sport die je uitoeffent).
En Als je aan Bodybuilding doet, dan ben je geen bodyduilding maar een bodybuilder. :D

Hoop dat dit wat heeft geholpen. Ergerde me met grote mate eraan :P
 
Ik zelf Dachte vroeger in de jaren 80,als je heel hard train zonder heel veel meer te eten dan je basis voeding,dat je ook zo kunt worden als die mooie gespierde bodybuilding mannen/vrouwen in die bodybuilding boeken staan afgebeeld en dat je zo jaar in jaar kunt blijven uit zien? :eek:

Daarom heb ik heel veel respect voor bodyduilding vrouwen/mannen die zo hard moeten trainen en eten om zo een gespierde lichaam te verkrijgen en te behouden! En dit kost heel veel euro's per week en dit is voor ieder bodyduilding per kg gewicht het zelfde,denk ik toch.Of je moet alleen maar van eitjes en brood of melk leven?

En waarom ik zo wening weeg enz = Omdat ik niet zoveel kan eten voor groot spieren te verkrijgen,omdat mijn lichaam organen dit niet aan kan.Mijn nieren en mijn lever is daar niet geschikt voor.;)

jij geen bodyduilding worden dan
unfortunately, peanutcheese
 
! neen ik ben niet de...!

Ik ga u het nog eens proberen beter uit te leggen.Als een je bodyduilding willen worden = Moet je proberen ongeveer zo een 20 kg boven je lengte maat over te komen en te behouden.En om die 20 kg extra kunnen te behouden dat kost toch geld per week?

Bijvoorbeeld,ik ben 1,78 meter groot en ik zou zo een 98 kg dag in dag uit "moeten" wegen tot ik op het podium wil gaan staan of op het strand 3 maanden wil gaan wandelen,dan "moet" ik zo een 15 a 20 kg kwijt proberen te geraken + meer supplementen enz innemen om mijn doel te kunnen bereiken en dat kost toch ook weer meer geld per week ofniet? ;)

voor jij 20kg over je lengte weegt heb je tientallen grammen anabolen in je kontje gespoten

waar gaan de kosten nou over? Als je iets wilt ga je er toch voor. Je zoekt wel een manier waarop het werkt, al eet je alleen maar havermout en kwark.

Als je vooraf gaat evalueren hoeveel moeite het kost, hoeveel geld etc. kan ik je nu wel vast vertellen dat jij geen bodybuilding gaat worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven