Fitness Seller

UFC 155 Dos Santos vs Velasquez (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Todd Duffee is ook nog jong en ja tegen Overeem wat wil je .
Hij heeft wel 1 van de snelste KO's in de UFC.
 
Todd Duffee is ook nog jong en ja tegen Overeem wat wil je .
Hij heeft wel 1 van de snelste KO's in de UFC.
Snelle K.O zegt niks is meestal gewoon toeval dat je hem net goed raakt.
 
Over die snelste KO denk ik ook gewoon goede dosis geluk! Hierdoor heeft hij zich niet kunnen bewijzen. Hij heeft nog niets 'langdurig' laten zien.
 
Hij zat al in de UFC dusja dan moet je ook niet slecht zijn. Heb al filmptjes gezien van zijn trainingen hij is geen joke.
Wie denk je dat er zal winnen De Fries of Duffee?
 
Vandaag interview met duffy gelezen. Hij stond op het punt op zich een tijdje op kickboxen te gaan richten. Was van plan om 'overseas' te gaan trainen toen de ufc hem als invaller voor mitrione boekte. Toch geinig zulke achtergrond verhalen.
 
Vandaag interview met duffy gelezen. Hij stond op het punt op zich een tijdje op kickboxen te gaan richten. Was van plan om 'overseas' te gaan trainen toen de ufc hem als invaller voor mitrione boekte. Toch geinig zulke achtergrond verhalen.

Dat was dat artikel dat op de site van de UFC stond dat je bedoeld zeker?
 
Wat een card eingelijk. Zelfs de prelims zien er heer aantrekkelijk uit.
HW bout die ik wel wil zien met Duffee en Defries en Leonard Garcia geeft altijd wel een goede show(winnen of verliezen).
 
Wauw wat een fights zeg. Todd is dus for real terug KO of the night. Cain heeft zijn titel terug yes :D.
 
vond JDS altijd al overhyped. ja hij is goed, maar nog niet de beste. daarintegen kan hij altijd sterker terug komen.
 
Pfff Dos Santos zou tegen Alistair moeten vorig jaar. Hahaha Alistair had hem KA-POT gemaakt.
En had het ook DIK gewonnen van Chain.
 
Ik denk dat Ali Cain ook wel goed aankan. Overeem zijn ground skills zijn zeker underrated. ze hebben het altijd over zijn stand-up. maar als je naar al zijn fights kijkt zie je dat hij zichzelf meer dan goed kan redden op de grond. en daarbij komt ook dat met zijn kracht het een stuk moeilijker word voor cain om dichtbij te komen. zo een aggresieve vechtstijl kan helemaal verkeerd aflopen tegen alistair.
 
Back
Naar boven