Fitness Seller

Nieuws Weer dopingcontrole fitnesszaal België (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

idioot

Novice
Lid geworden
18 okt 2011
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
2m15
Afgelopen dinsdag (18-12-2012) werd er in de zaal waar ik train een dopingcontrole gehouden. Ik train in Teralfene in de provincie oost-Vlaanderen te België.
Ik en 7 andere mannen waren omstreeks 15.45 uur aan het trainen toen er plots 10 mannen met koffers in de zaal kwamen binnengelopen. Een van de mannen nam het woord en zei dat ze dopingcontroleurs van de Vlaamse gemeenschap waren vergezeld van 3 agenten van de federale politie en vroegen ons om te stoppen met trainen en mee te werken aan de controle. De agenten noteerden onze naam en onze gegevens en vroegen om onze rugzakken en jassen leeg te maken om verboden middelen te vinden.
8 man werd er meegenomen en de volgende 4 man die binnenkwamen moesten ook meekomen voor dopingcontrole. De controle zelf bestond uit het plassen in een potje onder toezicht van 2 artsen.
De dopingcontroleurs wisten ons te vertellen dat wie een positieve plas aflevert een boete van 1800 euro krijgt + 2 jaar zaalverbod
Aangezien ikzelf aan een kuur bezig ben zou ik graag weten of ze dit zullen terugvinden in mijn urine en wat jullie van het voorval vinden.
 
Afgelopen dinsdag (18-12-2012) werd er in de zaal waar ik train een dopingcontrole gehouden. Ik train in Teralfene in de provincie oost-Vlaanderen te België.
Ik en 7 andere mannen waren omstreeks 15.45 uur aan het trainen toen er plots 10 mannen met koffers in de zaal kwamen binnengelopen. Een van de mannen nam het woord en zei dat ze dopingcontroleurs van de Vlaamse gemeenschap waren vergezeld van 3 agenten van de federale politie en vroegen ons om te stoppen met trainen en mee te werken aan de controle. De agenten noteerden onze naam en onze gegevens en vroegen om onze rugzakken en jassen leeg te maken om verboden middelen te vinden.
8 man werd er meegenomen en de volgende 4 man die binnenkwamen moesten ook meekomen voor dopingcontrole. De controle zelf bestond uit het plassen in een potje onder toezicht van 2 artsen.
De dopingcontroleurs wisten ons te vertellen dat wie een positieve plas aflevert een boete van 1800 euro krijgt + 2 jaar zaalverbod
Aangezien ikzelf aan een kuur bezig ben zou ik graag weten of ze dit zullen terugvinden in mijn urine en wat jullie van het voorval vinden.

Natuurlijk gaan ze dat terugvinden, waarom denk je anders dat ze die test doen.
 
Ja dat gaan ze vinden!! Wat kuur je precies? Als je alleen test kuurd en je zet niet giga hoog dan kan je erdoor glippen. Sterkte
 
Bizar. Ik zou je even inlezen in wat Europese wetgeving. Ik kan mij niet voorstellen dat een dergelijke controle zomaar mag.
 
Bizar. Ik zou je even inlezen in wat Europese wetgeving. Ik kan mij niet voorstellen dat een dergelijke controle zomaar mag.
mijn kuur bestaat uit test. E. 500mg per week.
 
Ben je verplicht om mee te werken aan zo'n controle dan? Het lijkt erop dat je jezelf in je eigen voet hebt geschoten.
 
Haha, wat een k*tland, zie ik hier nog niet gebeuren in nederland, en anders zou ik ze uitlachen en zeggen dat ze moeten oprotten en mij met rust te laten.
 
Ben je verplicht om mee te werken aan zo'n controle dan? Het lijkt erop dat je jezelf in je eigen voet hebt geschoten.
weigeren betekende onmiddelijk positief en het betalen van de boete
 
weigeren betekende onmiddelijk positief en het betalen van de boete

Dat zeggen ze (anders doet niemand het, tenzij die naturel is), maar je mag je afvragen in hoeverre dat klopt. Maar ik ken de Belgische regelgeving niet.
 
post nummer 1000 hierover al, niet echt breaking news, in belgie ben je gewoon de sjeng
 
Waar bemoeien ze zich mee?
 
Aangezien ikzelf aan een kuur bezig ben zou ik graag weten of ze dit zullen terugvinden in mijn urine

Je doet je naam wel eer aan met deze vraag.

1000ste topic hierover. Oplossing is heel eenvoudig maar voor jou te laat, niet aan de verboden middelen gaan ;)
 
waarom train je niet lekker thuis als de wetgeving in belgie zo achterlijk is ?
 
ik dacht dat boetes tussen 250 en 25000 euro varieerden? dus als dit je eerste keer is en je niets in je zakken had + ook niet thuis hebt liggen dan zal dat wel niet zo hoog zijn denk ik.
 
Volgens de Nederlandse wetgeving is het gebruik toch legaal, alleen de handel in AAS gerelateerde middelen is verboden?
 
Je doet je naam wel eer aan met deze vraag.

1000ste topic hierover. Oplossing is heel eenvoudig maar voor jou te laat, niet aan de verboden middelen gaan ;)
Het is toch zijn lichaam wat die ermee wilt doen en niet van de overheid zelf :rolleyes:
 
Volgens de Nederlandse wetgeving is het gebruik toch legaal, alleen de handel in AAS gerelateerde middelen is verboden?
"In principe staat er niets over doping in de wet. Een deel van de stoffen die op de IOC- dopinglijst staan, zoals EPO, groeihormoon, anabole steroïden en DHEA, zijn medicijnen en vallen daarom onder de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening (WoG). Het verstrekken van deze medicijnen is alleen toegestaan aan apothekers op recept van een arts. Artsen mogen deze medicijnen alleen voorschrijven wanneer iemand een bepaalde ziekte heeft."
http://www.infopolitie.nl/

Niets om te vrezen dus :D
 
Back
Naar boven