MuscleMeat

Zijn deze lelijk?

Bezoekers in dit topic

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
27.027
Waardering
5.938
Lengte
1m70
Massa
98kg
Een vriend van me kocht onlangs deze schoenen:

41c83sZaXQL.jpg



Persoonlijk zou ik met die dingen aan zou ik nog niet dood gevonden willen worden.... wat een clownsschoenen. tis maar goed dat iedereen een andere smaak heeft.

Wat vinden jullie?
 
super top cadeau voor kerst !

en nog goedkoop ook!!
want ja wie wilt zulke grafschoenen........
 
dees vind ik nou niet vet, Timberlands wel ook al zijn die wel huge..
 
timberlands zijn ook grafschoenen man, je gaat toch geen mt everest beklimmen of wel?
 
vind ze der gewoon dope uitzien, maar bij een maat boven de 40 worden t wel reuzeschoenen.. worden denk gewoon weer vans!
 
timberlands kunnen er alleen koel uit zien als je een korte broek aan hebt. met lange broek zijn die dingen per defenitie lelijk. snap wijven die met die dingen rondlopen ook echt niet.
 
haha 90% op mijn school draagt ze, maar dan van die lelijke die tot je knieen lopen met veters..
 
timberlands kunnen er alleen koel uit zien als je een korte broek aan hebt. met lange broek zijn die dingen per defenitie lelijk. snap wijven die met die dingen rondlopen ook echt niet.

zag er vandaag ook eentje lopen strakke legging aan schoenen eronder:rolleyes:... nee was hem niet..

vind allstars best leuk maar je moet niet te grote voeten hebben... deze vind ik niet leuk.. ook niet met kleine voeten:D..
zoontje heeft er heel veel.. staat zo pittig:o
 
haha 90% op mijn school draagt ze, maar dan van die lelijke die tot je knieen lopen met veters..

ik heb pas 1 iemand gezien waarbij die dingen echt baas stonden en dat was een kale man van een jaar of 40. bij de meeste gasten van een jaar of 18 staan die dingen niet omdat ze er simpelweg nog half als kinderen uit zien...
 
4/10 would not bang.
 
Back
Naar boven