XXL Nutrition

Cut kuur met primo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

flip van hout

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2009
Berichten
2.431
Waardering
45
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
Van de zomer wil ik een cutkuur starten en twijfel tussen 2
250 test-e 1-12
600 primo 1-12
350 winny 5-12
Of
250 test-e 1-12
800 primo 1-12

Nakuur en hcg verhaal is vanzelf sprekend
 
Van de zomer wil ik een cutkuur starten en twijfel tussen 2
250 test-e 1-12
600 primo 1-12
350 winny 5-12
Of
250 test-e 1-12
800 primo 1-12

Nakuur en hcg verhaal is vanzelf sprekend

Ik ga dit jaar optie 2,iets lager gedoseerd (125 / 600), wel langer dan 12 weken.
 
1.2g voor een cutkuur? Vind je dat niet een beetje overkill?
 
wil diep gaan, wedstrijd droog zeg maar. En de reden van de dosis is omdat ik ook wel wat wil groeien in me kuur. Zat eerst te denken aan 800 mast inplaats van primo maar primo lijkt me toch sterker in anabool opzicht.
 
Zou voor optie 1 gaan. Primo/Winny is geweldig en de meerwaarde 600 naar 800mg primo is mijzelf minimaal gebleken.
 
Combi winny-test is niet zo een goed idee voor aanhechtingen en dus blessures.

Primo-test is veel betere optie. Ook voor je lever.
 
Imo is hoe meer primo hoe beter. Test kan je idd minimaal houden. Winny kick is altijd lekker maar bij cutkuur vind ik het niet helemaal hard nodig. Maar wel lekker.
 
Imo is hoe meer primo hoe beter. Test kan je idd minimaal houden. Winny kick is altijd lekker maar bij cutkuur vind ik het niet helemaal hard nodig. Maar wel lekker.

Meer zal altijd beter zijn... De vraag is echter welk kuurvoorstel is effectiever; dat is optie 1.

Winny moet je ook niet als kick in een cutkuur inzetten he;)
 
Meer is niet beter, lol.
 
Meer zal altijd beter zijn... De vraag is echter welk kuurvoorstel is effectiever; dat is optie 1.

Winny moet je ook niet als kick in een cutkuur inzetten he;)


Ja misch heb je gelijk over het kuur voorstel. Maar ik zelf zou liever niet 8weken orals nemen. Ook al kan het niet veel kwaad let ik er gewoon erg op.

Ik merk wel veel verschil tussen 600primo of 1000primo. Ook al is het een cutkuur. Vandaar mijn post.

Nee tuurlijk, een kickstart bij een cutkuur is totaal niet nodig. Maarja zoals ik zei, altijd lekker ;)
 
iemand ervaring op de cutkuur 250test primo 800?
 
Moet dit even posten, maar elke keer als ik dit topic voorbij zie komen in de lijst dan lees ik: "K*t kuur met derde been".

En weer terug naar jullie:
 
nee het is geen deca he :P
 
Zoveel gear voor een cut zonder vetverbrandende middelen vind ik overkill. 375 mg test-e pw zou genoeg moeten zijn.
 
Zoveel gear voor een cut zonder vetverbrandende middelen vind ik overkill. 375 mg test-e pw zou genoeg moeten zijn.

genoeg moeten zijn voor grootste gedeelte spierbehoud oke, maar met zo een kuur gain je niks in de cut en dat wil ik wel. En vetverbandende gear is niet noodzakelijk, dieet en cardio and AAS will do the trick!
 
Als je wilt gainen in de cut is primo weggegooid geld.

Tren is zowiezo de 1ste keuze als je vet wilt verliezen en toch nog iets van spier wil bijkomen. Scheelt je heel wat pleuro's ook.
 
Als je wilt gainen in de cut is primo weggegooid geld.

Tren is zowiezo de 1ste keuze als je vet wilt verliezen en toch nog iets van spier wil bijkomen. Scheelt je heel wat pleuro's ook.

Daar zit wat in. Deze zomer gecut op test en primo (250 en 600) en ook al is primo lekker en mild, had toch de indruk dat het met minder had gekund. Scheelt een pak centjes.
 
Als je wilt gainen in de cut is primo weggegooid geld.

Tren is zowiezo de 1ste keuze als je vet wilt verliezen en toch nog iets van spier wil bijkomen. Scheelt je heel wat pleuro's ook.

Zal dan vast geen goede Primo zijn... Ik gain namelijk prima erop, je moet alleen weten hoe je je dieet moet aanpakken.

Primo is mijn optiek de meest ondergewaardeerde AAS.
 
Zal dan vast geen goede Primo zijn... Ik gain namelijk prima erop, je moet alleen weten hoe je je dieet moet aanpakken.

Wat is volgens jou dan cruciaal voor een dieet @ primo?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven