AndroidHealthClinic

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaah Roid Rage already?? Test-e goed aangeslagen zie ik :p
Onwetend?.....maybe
Nietsnut.......maybe
Maar dat zou jij niet weten ;)
Schande voor mijn leeftijd? WTF does that even mean? hahahaha
Schande voor je volk >>> i understand. Schande voor je ras >>> i understand!
Iedereen hier die 28 is.....sorry jongens en meisjes dat ik zo een schande vooe jullie ben :(
 
Weet je wat mij boos maakt. Dat is dat toen ik begon met trainen 12/13 jaar geleden ik door een vriend naar dit forum ben verwezen. En je over van alles kon lezen, handige tips kreeg, ervaren mensen van alles postte omdat dit overal gewaardeerd werd.

Ik zou de helft van de shape en kennis die ik nu heb niet gehaald hebben zonder DBB.
En ik ben nog verre van tevreden. Maar ik weet wel zeker met het huidige niveau dat er over 10 jaar geen BBers zijn die hetzelfde posten.
Ik ben het hier mee eens. Steeds vaker irritante posters die de topicstarter de grond in boren ofwel andere leden de grond in proberen te boren.

En daarnaast zijn er inderdaad maar weinig die daadwerkelijk in goede shape zijn en ook posten.
 
Hahahaah Roid Rage already?? Test-e goed aangeslagen zie ik :p
Onwetend?.....maybe
Nietsnut.......maybe
Maar dat zou jij niet weten ;)
Schande voor mijn leeftijd? WTF does that even mean? hahahaha
Schande voor je volk >>> i understand. Schande voor je ras >>> i understand!
Iedereen hier die 28 is.....sorry jongens en meisjes dat ik zo een schande vooe jullie ben :(

Ok
 
Door dit soort topics die goed bedoeld zijn zo af te zeiken hebben de andere jongens er geen zin meer in om iets te posten. En ik heb dat eigenlijk ook niet meer ik heb van een aantal talentloze gasten nu genoeg gepikt ben dat dus ook spuugzat. Mochtend die kansloze toch nog wat kwijt willen doe dat in mijn gezicht als je me tegenkomt vind ik leuk en dan weet je ook meteen welke ik sport ik ook heel lang heb gedaan
 
Mijn fotos? Hmmm.....volgens mij is dit geen facebook, dus ik ben niet verplicht fotos te posten.
Echt "stoer" is wanneer iemand een achterlijke comment post aan de hand van iemand zijn gewicht ;)
Just in case you dont get it, im referring to you ;)
 
Mijn fotos? Hmmm.....volgens mij is dit geen facebook, dus ik ben niet verplicht fotos te posten.
Echt "stoer" is wanneer iemand een achterlijke comment post aan de hand van iemand zijn gewicht ;)
Just in case you dont get it, im referring to you ;)

Ja want nu ben je een naam met een plaatje en voel je je heel wat op een bodybuild forum. Maar ik kan me voorstellen dat je graag zo wil blijven zodat je na het stappen en drinken van een paar breezers bij je ouders zonder sleutel door de brievenbus naar binnen kan. Ecto boy
 
Maar ik kan me voorstellen dat je graag zo wil blijven zodat je na het stappen en drinken van een paar breezers bij je ouders zonder sleutel door de brievenbus naar binnen kan. Ecto boy

:p


En Jesse, moet je meteen dreigen met vechten als je kwaad bent? Volgens mij ben je al een tijdje in de twintig. Grow up!
 
heb je hem wel is persoonlijk gesproken??

Ik beoordeel dat op basis van zijn gedrag hier op het forum. Aangezien dat de situatie is waarin ik hem leer kennen, is dat ook de situatie waarop ik hem beoordeel.
 
:p


En Jesse, moet je meteen dreigen met vechten als je kwaad bent? Volgens mij ben je al een tijdje in de twintig. Grow up!

Inderdaad als mensen proberen mij eronderuit te halen wil ik dat ze dat in mijn gezicht doen ja en is geen dreigen is een belofte ik ben heel vriendelijk maar als mensen dwars zitten niet meer
 
Jesse, waarom willen mensen jou onderuithalen en andere BB'ers niet? Hoe verklaar jij dat?
 
Hoe je reageert tegen anderen maakt voor 90% hoe ze tegen jou zullen reageren. Of er nu AAS is gebruikt of niet, dit is en blijf een goede prestatie.. Dit is iemand die kan aantonen dat hard werk beloond wordt. Ik vindt dat mensen geen uitspraak mogen doen over iets of iemand wanneer je niet weet wat die persoon allemaal voor zijn sport doet of heeft gedaan. Er kunnen hier misschien maar een paar personen zeggen wat zijn dieet was gedurende die periode, als het via de dokter is gegaan dan zullen de dosissen normaal gezien niet absurd hoog zijn geweest ook. AAS maakt het lichaam niet maar dat is de voeding en het doorzettingsvermogen van die persoon. Goede prestatie jesse, laat ze maar huilen.. Zo zie je maar dat het terug de NON-AAS gebruikers zijn die hier bashen.
 
Zou het misschien niet beter zijn als de mods wat topicbans uitdelen? :dunno:
 
Jesse, waarom willen mensen jou onderuithalen en andere BB'ers niet? Hoe verklaar jij dat?

Dat is niet helemaal waar.. ik heb mijn fair share of shit gehad back in the day.
Met mij vele andere.. Het is al niet helemaal een sociale sport.. en het trekt natuurlijk wel de beschadigde persoonlijkheden aan.. onbegrip en haantjes gedrag kom je in en buiten de gym nog meer tegen dan op het voetbalveld op zaterdag..

je krijgt vanzelf een dikke huid.. of het kan je gewoon totaal geen reet schelen. Onderweg maak je vrienden en de rest is gewoon de rest en moet je lekker laten voor wat het is.

Het zijn soms net mensen die sporters. enthousiasme wordt hier verkeerd opgevat
 
Laatst bewerkt:
Ook veel haters hier;)

Alle atleten doen anders dan die internet heroes
 
Ja want nu ben je een naam met een plaatje en voel je je heel wat op een bodybuild forum. Maar ik kan me voorstellen dat je graag zo wil blijven zodat je na het stappen en drinken van een paar breezers bij je ouders zonder sleutel door de brievenbus naar binnen kan. Ecto boy

Ik ben idd een naam met een plaatje en ik ben niet bang om mijn gewicht erbij te zetten en misschien ben ik een ecto, MAAR........ik beoordeel niet anderen op hun gewicht en ik beledig ze ook niet daar om.
En meeste van allemaal ben ik geen internet gangster die zo hoog van zichzelf denkt en zichzelf younggod noemt......aub zeg!

Ik zei dat Jesse 2010 is zoooo "bescheiden" ...... ik denk dat meerderheid van dit forum met mij eens zouden zijn. Waarna jij komt mij beledigen aan de hand van mijn gewicht......dat is gewoon triest. Maar jah, had niet anders verwacht van iemand die nog steeds over breezers praat ;)
 
Ik ben idd een naam met een plaatje en ik ben niet bang om mijn gewicht erbij te zetten en misschien ben ik een ecto, MAAR........ik beoordeel niet anderen op hun gewicht en ik beledig ze ook niet daar om.
En meeste van allemaal ben ik geen internet gangster die zo hoog van zichzelf denkt en zichzelf younggod noemt......aub zeg!

Ik zei dat Jesse 2010 is zoooo "bescheiden" ...... ik denk dat meerderheid van dit forum met mij eens zouden zijn. Waarna jij komt mij beledigen aan de hand van mijn gewicht......dat is gewoon triest. Maar jah, had niet anders verwacht van iemand die nog steeds over breezers praat ;)
De meerderheid van het forum kan je ook vertellen dat het meestal de "ectos" zijn die beginnen te huilen en door te verwijzen na AAS. Het zijn de "ectos" van het forum die telkens gaan bashen op een persoon, heeft dit dat te maken met de AAS-gebruiker of heeft het te maken met de "ecto" himself? De meeste onder zullen die dan plots later ook beslissen om AAS te gaan gebruiken denken aan een dream-bulk, denken dat AAS je zo hard gaat laten groeien. Maar dan besef je achteraf dat AAS niet zo een wondermiddel is, maar dat het gaat om een goed dieet en doorzettingsvermogen. Grow up, lees uzelf beter in
 
Ik vind dat 3nigma helemaal gelijk heeft. Dus, omdat hij weinig weegt mag hij niets zeggen? Moet hij dan zoals Jesse doen? Een jaar lang keihard kuren, zodat hij volgend jaar 15 kg meer weegt en dan heeft hij wel iets te zeggen? Sjeezus :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven