MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mensen trouwens ervaring met spullen kopen op de motorbeurs ( Utrecht ) Ik wil wat spullen hebben zoals knippers , kentekenplaathouder , stuurtje , spiegels. Kan je dat daar tegen betere prijzen kopen of is het alleen tentoonstelling ed.
 
Mensen trouwens ervaring met spullen kopen op de motorbeurs ( Utrecht ) Ik wil wat spullen hebben zoals knippers , kentekenplaathouder , stuurtje , spiegels. Kan je dat daar tegen betere prijzen kopen of is het alleen tentoonstelling ed.

ik ben er weleens geweest met dennisik, de prijzen zijn wel lager over het algemeen, maar niet echt schrikbarend ofzo. Denk dat je de prijzen die ze op de beurs hanteren ongeveer gelijk liggen aan de prijzen van grote webshops, qua kleding etc.

Fijne van de beurs is wel dat je het eerst overal effe kan bekijken/voelen, om vervolgens een broodje unox voor €7 te halen:p en dan terug te gaan naar de stand met de beste prijs

Voor wat ik mij kan herinneren is het overgrote deel wel kleding en motoren trouwens..
 
Ik heb zaterdag even naar de sportschool en terug gereden, maar merkte geljik dat ik heel anders reed dan dat ik deed toen ik nog bijna dagelijks reed...

Klopt, dat heb je altijd. Merk het vooral ook met de auto, waar ik alleen in de weekenden mee rijd.
 
Vandaag de motor goed gepoetst , dat achterwiel was mission impossible maar het is schoon. Hoe doen de mensen hier dat , de restanten van kettingolie van de velg afkrijgen.

Druppellader erop gehangen en nog een paddockstand en dan kan ie rusten deze winter.

1zgyjbq.jpg


En maar eens shoppen voor wat goodies deze winter , wil nog ander stuurtje , barend spiegels , andere nummerplaathouder en led-knippers.

mooi spul, heb ook zo ene gehad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Altijd R1 gereden.

Helaas wegens starten eigen bedrijf geen geld meer voor motor.

Volgend jaar maar eens rustig kijken voor een nieuwe ;-)

2dkhmza.jpg
 
Altijd R1 gereden.

Helaas wegens starten eigen bedrijf geen geld meer voor motor.

Volgend jaar maar eens rustig kijken voor een nieuwe ;-)
Failliet gaan? :p
 
Afgelopen zaterdag eerste fiets gekocht: R6 2012 50th Anniversary Special Edition..

Foto's volgen. Waar kan ik het beste uploaden vanaf gsm?
 
Zolang er geen pekel ligt rij ik gewoon rustig door net zoals vorig jaar.

fbetjc.jpg
 
beide groene zijn z1000 , hierboven is een Z750. Verschillen zijn dubbele uitlaten , radiator-covers en andere kleur blokdelen enz
 
Altijd R1 gereden.

Helaas wegens starten eigen bedrijf geen geld meer voor motor.

Volgend jaar maar eens rustig kijken voor een nieuwe ;-)

2dkhmza.jpg

die filmpjes van jou ken ik nog wel! En nog daarvoor op het scooterforum...:D Lang geleden zeg!

Morgen kijken naar een 2010 GSXR 600..ben benieuwd!
 
Ga dan voor de 750cc zijn maar iets duurder. Model 2008-2009-2010 zijn allemaal hetzelfde.

Examen gepland op 25 Jan. 2013. tussentijds nog wat lessen ben er klaar voor.
 
Ben 31 dus niet echt meer van toepassing :p
 
Spulletjes terug van de spuitert. Lekker strak weer.



En weer opgebouwd, gelijk nieuw stuur gemonteerd van de oude waren de raisers wat te kort waardoor het stuur tegen de tank kwam wat vervelend was met "steken". Nieuwe alu handvaten liggen onder de kerstboom dus die komen er nog op. Net even rondje geprobeerd maar heb het kort gehouden, het weer is goed maar weg nog nat en heb geen zin om gelijk weer te poetsen. :)



ImageUploadedByTapatalk1356271261.882474.jpg


ImageUploadedByTapatalk1356271797.564349.jpg
 
Mensen trouwens ervaring met spullen kopen op de motorbeurs ( Utrecht ) Ik wil wat spullen hebben zoals knippers , kentekenplaathouder , stuurtje , spiegels. Kan je dat daar tegen betere prijzen kopen of is het alleen tentoonstelling ed.

Was er vorig jaar, voor relatief goedkope kleding kun je wel goed terecht daar. Onderdelen ben ik niet veel tegen gekomen geloof ik, maar heb er ook niet echt op gelet.
 
Back
Naar boven