XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat 3nigma helemaal gelijk heeft. Dus, omdat hij weinig weegt mag hij niets zeggen? Moet hij dan zoals Jesse doen? Een jaar lang keihard kuren, zodat hij volgend jaar 15 kg meer weegt en dan heeft hij wel iets te zeggen? Sjeezus :rolleyes:
Het is een persoon zonder AAS-ervaring dus kan hij zich niet uitspreken over dat AAS een wondermiddel is. Het maakt niet uit welk gewicht hij heeft, ook al weegt hij 100KG. Als je nog nooit AAS hebt gebruikt dan is het simpel om alles op AAS te schuiven, ieder die AAS nog niet heeft gebruikt ziet het als instant musclegrow. Maar dan valt het tegen als ze zelf beslissen een kuur te starten.
Justmy2cents, I'm out
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hier niet eens om AAS. Het gaat hier om het gedrag van TS die in dit topic zijn AAS gebruik verzwijgt en suggereert dat je met hard werk hetzelfde resultaat kunt bereiken. Daarnaast zijn vrijwel alle leden hier (AAS en non-AAS gebruikers) het eens dat TS onverantwoord bezig is met zijn vrijwel ongetrainde lichaam 1 volledig jaar on te zijn.

Tot slot heeft TS in andere topics behoorlijk hoog van de toren geblazen. Zijn gedrag roept uiteindelijk de haat op bij veel leden en niet zijn gebruik of behaalde resultaten.
 
Het gaat hier niet eens om AAS. Het gaat hier om het gedrag van TS die in dit topic zijn AAS gebruik verzwijgt en suggereert dat je met hard werk hetzelfde resultaat kunt bereiken. Daarnaast zijn vrijwel alle leden hier (AAS en non-AAS gebruikers) het eens dat TS onverantwoord bezig is met zijn vrijwel ongetrainde lichaam 1 volledig jaar on te zijn.

Tot slot heeft TS in andere topics behoorlijk hoog van de toren geblazen. Zijn gedrag roept uiteindelijk de haat op bij veel leden en niet zijn gebruik of behaalde resultaten.
Mijn reactie is niet alleen op 3nigma gericht maar in het algemeen op de reacties van anderen. Hoe jesse zich gedraagt maakt mij niet uit, ik heb het volledig over het AAS-gedeelte. No offence
 
Sjeeeeezusssss....
Jongens hoe vaak moeten jullie nog in herhaling vallen.
Jesse heeft eerder aangegeven dat hij wellicht te hoog van de toren heeft geblazen en daarmee is bij mij de kous af.
Maar helaas zijn er nog vele simpele zielen die het maar als te leuk vinden om nog even een so called, kijk mij ik weet alles beter, statement te maken.
Get a life!!!

Mijn boodschap is gericht aan de gene die zich aangesproken voelen.
 
Het is een persoon zonder AAS-ervaring dus kan hij zich niet uitspreken over dat AAS een wondermiddel is. Het maakt niet uit welk gewicht hij heeft, ook al weegt hij 100KG. Als je nog nooit AAS hebt gebruikt dan is het simpel om alles op AAS te schuiven, ieder die AAS nog niet heeft gebruikt ziet het als instant musclegrow. Maar dan valt het tegen als ze zelf beslissen een kuur te starten.
Justmy2cents, I'm out

Ja hoor, want als Jesse niet gekuurd had was hij nu ook een beest :rolleyes: mensen die zeggen dat AAS "slechts een laatste duuwtje in de rug" zijn, moeten echt eens hun ogen opentrekken.
 
Ja hoor, want als Jesse niet gekuurd had was hij nu ook een beest :rolleyes: mensen die zeggen dat AAS "slechts een laatste duuwtje in de rug" zijn, moeten echt eens hun ogen opentrekken.
Als zijn dieet k*t was dan zou hij amper gains hebben gemaakt.. Maar zo kunnen we nog een paar pagina over doorgaan, jullie zien het te hard als een wondermiddel
 
Eens met clitmonster. Er wordt hier op DBB door kuurders altijd veel te hard geroepen dat het geen wondermiddelen zijn. Dat zijn het natuurlijk wel en dat weten kuurders bij uitstek. Ook met niet al te goede training en voeding zijn schitterende resultaten te behalen die natural met perfecte training en voeding niet te evenaren zijn. De feiten spreken voor zich. Kijk maar naar je eigen sportschool wanneer de zomer er weer aan begint te komen.

Ik wil niet weten hoe ik er bij zou staan als ik zo'n kuur een jaar lang zou doen met de manier waarop ik nu train en eet. Zo goed train en eet ik niet eens, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ik er behoorlijk beefcake en ripped uit zou komen na een jaar. En nee, ik ga het niet proberen...

Als zijn dieet k*t was dan zou hij amper gains hebben gemaakt.. Maar zo kunnen we nog een paar pagina over doorgaan, jullie zien het te hard als een wondermiddel
Wanneer is een dieet k*t? Als je maar zorgt dat je redelijk wat eiwitten en genoeg kcals binnenkrijgt ga je echt al fantastische resultaten zien met een kuur. Daar hoef je echt geen super Einstein dieet voor te volgen, al wordt dat door sommigen wel zo gesteld.
 
Ik ben idd een naam met een plaatje en ik ben niet bang om mijn gewicht erbij te zetten en misschien ben ik een ecto, MAAR........ik beoordeel niet anderen op hun gewicht en ik beledig ze ook niet daar om.
En meeste van allemaal ben ik geen internet gangster die zo hoog van zichzelf denkt en zichzelf younggod noemt......aub zeg!

Ik zei dat Jesse 2010 is zoooo "bescheiden" ...... ik denk dat meerderheid van dit forum met mij eens zouden zijn. Waarna jij komt mij beledigen aan de hand van mijn gewicht......dat is gewoon triest. Maar jah, had niet anders verwacht van iemand die nog steeds over breezers praat ;)

Tja sorry pik, naam past eenmaal bij me fysiek... kan ik ook niks aan doen. hoewel de jaartjes beginnen te tellen haha.

Ik een internet gangster? kom een kopje koffie drinken en oordeel zelf ;)

maar ga lekker door met je slappe gelul. Uitermate zinloos topic inmiddels geworden. En heeft het forum weer een stapje verder naar de afgrond geholpen.
 
Haha naam past bij fysiek? :D

Daarom noemen vrouwen mij zeker tandenstoker :(
 
Eens met clitmonster. Er wordt hier op DBB door kuurders altijd veel te hard geroepen dat het geen wondermiddelen zijn. Dat zijn het natuurlijk wel en dat weten kuurders bij uitstek. Ook met niet al te goede training en voeding zijn schitterende resultaten te behalen die natural met perfecte training en voeding niet te evenaren zijn. De feiten spreken voor zich. Kijk maar naar je eigen sportschool wanneer de zomer er weer aan begint te komen.

Ik wil niet weten hoe ik er bij zou staan als ik zo'n kuur een jaar lang zou doen met de manier waarop ik nu train en eet. Zo goed train en eet ik niet eens, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ik er behoorlijk beefcake en ripped uit zou komen na een jaar. En nee, ik ga het niet proberen...

Wanneer is een dieet k*t? Als je maar zorgt dat je redelijk wat eiwitten en genoeg kcals binnenkrijgt ga je echt al fantastische resultaten zien met een kuur. Daar hoef je echt geen super Einstein dieet voor te volgen, al wordt dat door sommigen wel zo gesteld.
Dream eam eam eaaaaam :)
 
Als zijn dieet k*t was dan zou hij amper gains hebben gemaakt.. Maar zo kunnen we nog een paar pagina over doorgaan, jullie zien het te hard als een wondermiddel

Graag verwijs ik nog eens naar het ONDERZOEK dat hierover gepost is, een paar pagina's geleden. Dat haal ik altijd aan wanneer AAS verdedigd wordt. Daaruit blijkt dat iemand die NIET traint en alleen kuurt, sneller groeit dan iemand die goed traint en goed eet. Dus, nee, het is gezeik.

Daarnaast is er ook nog een ENORM verschil tussen een gewoon kuurtje, en hetgeen Jesse gebruikt heeft......
 
Ik denk dat er hier heel veel misverstanden zijn mbt AAS zonder een goed dieet kun je en let op nooit het maximale uit een kuur halen nooit. We kennen allemaal wel jongens uit de omgeving die kuren en ja zwaarder worden in vet en vocht en amper kwaliteit opbouwen. Dat het sneller gaat met AAS is bekend ook deels afhankelijk van hoe je lichaam reageert en hoe gevoelig je lichaam ervoor is. Ik weet zeker dat zonder een goed dieet en goede training ik deze resultaten nooit behaald zou hebben. Dat kan ook niet . Mensen denken ow wat meer eiwitten en calorieën en dan groei ik wel ja tot op zekere hoogte klopt dit maar het gaat je niet het podium op helpen
 
Haha naam past bij fysiek? :D

Daarom noemen vrouwen mij zeker tandenstoker :(

hahaha kerel we zijn toch op internet allemaal ****ing monster, nken 10 verschillende vrouwen per dag en hebben een penthouse met 500 k cash liggen.

Of jij niet? moet je toch eens wat aan je zelf vertrouwen gaan doen want dat is precies waar DBB tegenwoordig voor is. elke tekortkoming in je dagelijks leven praat je goed op DBB.

ITS AMAZING!
 
Ik denk dat er hier heel veel misverstanden zijn mbt AAS zonder een goed dieet kun je en let op nooit het maximale uit een kuur halen nooit.

Dat heeft ook niemand ontkent. Maar toch zul je er nog meer uit halen dan natural training, een pak meer zelfs. Natuurlijk gaat het beter als je goed eet, maar dat neemt niet weg dat je met een k*t voedingsschema ook veel kunt bereiken als je maar genoeg kuurt.
 
Graag verwijs ik nog eens naar het ONDERZOEK dat hierover gepost is, een paar pagina's geleden. Dat haal ik altijd aan wanneer AAS verdedigd wordt. Daaruit blijkt dat iemand die NIET traint en alleen kuurt, sneller groeit dan iemand die goed traint en goed eet. Dus, nee, het is gezeik.

Daarnaast is er ook nog een ENORM verschil tussen een gewoon kuurtje, en hetgeen Jesse gebruikt heeft......

Ken je mijn exacte kuur nee die ken je niet en die post ik ook niet want dan gaat het daar weer 8 pagina's over. Mensen roepen maar wat merk ik dat onderzoek van je heel interessant dat bewezen is dat AAS je voeding beter opneemt want dat is er aangetoond. Zonder training en dieet zul je hooguit vocht vet winnen met alleen AAS geen kwaliteit dat is onmogelijk
 
Wie gaat er mee om volgens jaar mee te doen aan Mr.Olympia, want met AAS/HGH/Insuline is alles te bereiken hoor, daar hoef je zelf geen goed dieet en doorzettingsvermogen voor te hebben.. Als je maar centjes hebt.
 
Graag verwijs ik nog eens naar het ONDERZOEK dat hierover gepost is, een paar pagina's geleden. Dat haal ik altijd aan wanneer AAS verdedigd wordt. Daaruit blijkt dat iemand die NIET traint en alleen kuurt, sneller groeit dan iemand die goed traint en goed eet. Dus, nee, het is gezeik.

Daarnaast is er ook nog een ENORM verschil tussen een gewoon kuurtje, en hetgeen Jesse gebruikt heeft......

ok ff serieus, en dit bedoel ik niet om aas goed te praten. Want naturel wordt je nooit een "mooie" bodybuilder. (op die paar genetische uitzonderingen na)

Ik heb tal van vrienden die na maar door blijven zeiken ook allemaal een kuurtje hebben gedaan en ja k*t eten en trainen en geloof me je ziet niks.

Ja je hebt gelijk dat het "geen steuntje in de rug" is, maar als alle factoren niet kloppen heb je echt helemaal niks aan AAS. ja paar weken vocht en daarna is alles weer weg.
 
Wie gaat er mee om volgens jaar mee te doen aan Mr.Olympia, want met AAS/HGH/Insuline is alles te bereiken hoor, daar hoef je zelf geen goed dieet en doorzettingsvermogen voor te hebben.. Als je maar centjes hebt.
Je moet mensen geen woorden in de mond leggen. Niemand heeft iets in die strekking geroepen.
 
Ach, wat maakt het ook uit. Als je een onderzoek wil gaan tegenspreken met "welles nietes" gezeur, zegt dat wel genoeg. Ik doe niet meer mee ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven