Fitness Seller

Nr.1 + Mass Perfection + BCAA Complex 2200 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dingw

Novice
Lid geworden
23 okt 2011
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
73kg
Had een vraagje voor de zekerheid om te kijken of het wel goed was als aanvulling van mijn normale voeding.
Heb Mass Perfect. en BCAA besteld eergisteren, Nr.1 had ik gekregen van iemand al en lag dus klaar.

Nr.1 (Lemon Bubblegum met water), dus een 6 wekenkuur. Halfuur voor training en smorgens op rustdagen
Mass Perfection (Chocolate met water) ter aanvulling van normale voeding, dus wss 1 x als tussendoortje en 1x na training
BCAA Complex 2200, 2 pillen voor en 2 na de training.
En natuurlijk dag starten, ontbijt met havermout etc?

Dit is toch voldoende als gewoon basis neem ik aan right?
en heeft iemand mss klachten ofz gehad met betrekking tot deze producten?
 
Volgens mij kun je de Nr.1 gewoon blijven gebruiken. Smaakt prima trouwens.
 
Drink je de Nr.1 met Melk of water? zou liever geen melk drinken ivm vetten/lactose/huid enz en zit al lactose in MP ook al daarmee
 
Water. Met melk vind ik het minder geslaagd. Dat in tegenstelling tot whey shakes, doe ik altijd met melk. Whey overigens ook te drinken met water, mocht dat je beter passen, maar vind dat net wat minder.
 
bedankt voor je snelle reactie, kan ik de Crea toch al met water pakken hehe komt goed uit ;)
 
Lijkt mij niet echt smakelijk nr1 bubblegum met melk.. Heb hem zelf altijd met water gebruikt. Mass Perfection met melk is wel een aanrader, maar als je geen melk mag zou je het idd met water kunnen doen. Ikzelf doe altijd één shake Mass Perfection in de ochtend en één shake 2 uur na het avondeten als "avondsnack"
 
Je zou ook amandelmelk of rijstmelk kunnen nemen, daar zit geen lactose in...
 
Had een vraagje voor de zekerheid om te kijken of het wel goed was als aanvulling van mijn normale voeding.
Heb Mass Perfect. en BCAA besteld eergisteren, Nr.1 had ik gekregen van iemand al en lag dus klaar.

Nr.1 (Lemon Bubblegum met water), dus een 6 wekenkuur. Halfuur voor training en smorgens op rustdagen
Mass Perfection (Chocolate met water) ter aanvulling van normale voeding, dus wss 1 x als tussendoortje en 1x na training
BCAA Complex 2200, 2 pillen voor en 2 na de training.
En natuurlijk dag starten, ontbijt met havermout etc?

Dit is toch voldoende als gewoon basis neem ik aan right?
en heeft iemand mss klachten ofz gehad met betrekking tot deze producten?

In Nr.1 zit al Pepto Pro, BCAA's en glutamine. Ik zou twee BCAA pillen nemen na de training en twee in de ochtend na de training tijdens je ontbijt.
 
Back
Naar boven