Fitness Seller

Echte vrienden (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

gronings of drenths?
OT:
volg deze test:
1. zijn je vrienden van die bèta homo's die jouw alphaheid stumperig vinden en denken dat je traint omdat je onzeker bent?

Nee: Zoek andere vrienden
Ja: Paal hun (ex-)vriendinnen voor hun neus en zoek dan andere vrienden

Arnhem.
 
Als je geen vrienden hebt dan koop je ze. Dat doe ik ook. :D
 
Laatst bewerkt:
Het kan aan zoveel dingen liggen , het kan helemaal door jou komen of maar een beetje. Mensen gaan naar de 'goeie emoties' en weg van de 'slechte emoties'. Dit hoeft niet noodzakelijk slecht te zijn , als je 100% jezelf was maar hier komt de grote maar als je geen rekening houd met hun emoties kunnen zo'n dingen gebeuren.

Probeer te vinden wat het precies was wat je deed waardoor ze je een macho vonden en simply don't do that shit anymore. Ik neem aan dat je die vrienden wel wil behouden? Je zal hier raad krijgen van mensen die helemaal buiten de situatie staan (en bekijken) en zullen je de raad geven om andere vrienden te zoeken.

Dit doe ik niet want de ''fout'' ligt hoogstwaarschijnlijk bij jou en je gedrag die normaal beschouwd wordt in Amsterdam. Bij vrienden wordt er een goeie vibe gecreëerd , als jij die ****ed up door stoer te doen of wat dan ook ben je fout bezig. Kijk ook eens waarvan die mindset komt , ookal is het vaak alleen maar om te geinen.
 
in groningen is dat een beetje weggeëbt door incest.
 
Eindelijk komt het uit, we zijn allemaal :fa:

:treuren::treuren:
 
Ik heb 3 goede vrienden die ik als echte vrienden beschouw :) Als er wat is kan ik ze alles zeggen, poepen met de deur open en foto's sturen alles kan..

Als ik geen alcohol moet houden ze daar rekening mee.. Verder aantal kennissen van werk en sportschool etc. Daar kan ik het heel goed mee vinden, maar ze zijn gewoon heel anders dan ik..
 
Dat ''macho'' gedrag doet me denken aan toen ik 16-17 was.. toen was ik ook erg onzeker etc. Als je 21 bent en je alsnog als een ''macho'' gedraagt, is dat niet alleen voor mannen een afknapper, maar ook voor vrouwen. Probeer je gedrag eens te evalueren.
 
Dat ''macho'' gedrag doet me denken aan toen ik 16-17 was.. toen was ik ook erg onzeker etc. Als je 21 bent en je alsnog als een ''macho'' gedraagt, is dat niet alleen voor mannen een afknapper, maar ook voor vrouwen. Probeer je gedrag eens te evalueren.

trainde je toen al?
 
Valt me op dat iedereen hier vrienden heeft die op het laatste moment ineens af laten weten :roflol:

Misschien iets te vaak een verjaardag overgeslagen omdat je zo nodig moest trainen??
 
Dat ''macho'' gedrag doet me denken aan toen ik 16-17 was.. toen was ik ook erg onzeker etc. Als je 21 bent en je alsnog als een ''macho'' gedraagt, is dat niet alleen voor mannen een afknapper, maar ook voor vrouwen. Probeer je gedrag eens te evalueren.

Nogmaals, ik ben geen macho. Misschien wat meer babbels als doorsnee maar geen macho.
 
Op jongere leeftijd kun je nog wel het gevoel hebben dat echte vriendschap bestaat. Je kent elkaar dan vaak al vanaf de kleuterschool en het is relatief gemakkelijk om elkaar bij te staan (de problemen vallen vaak ook nog wel mee relatief gezien) maar later als men andere keuzes gaat maken, carriëre, vrouwen en (god verhoede) kinderen in het spel komen dan wordt het toch wel lastig allemaal want de prioriteiten zijn verschoven en mensen veranderen.
Sowieso zijn mensen zeer enkele uitzondering daar gelaten zeer oppervlakkig en laat men elkaar vallen juist als je ze nodig hebt en juist ook van diegenen waar je het niet van verwacht. Kortdurig ziek ofzo gaat bijvoorbeeld nog wel maar gaat het allemaal langer duren dan wordt het toch wel heel moeilijk om vrienden te behouden. Die enkele uitzondering daargelaten waar je juist hecht mee wordt maar dat soort mensen zijn met een loepje te zoeken.

Weet je wat ook niet bestaat? Echte liefde! Want van di ..hmm. ..Bewaar ik voor je volgende topic.

Kortom werk vooral aan jezelf en laat je geluk niet afhangen van anderen.
 
Op jongere leeftijd kun je nog wel het gevoel hebben dat echte vriendschap bestaat. Je kent elkaar dan vaak al vanaf de kleuterschool en het is relatief gemakkelijk om elkaar bij te staan (de problemen vallen vaak ook nog wel mee relatief gezien) maar later als men andere keuzes gaat maken, carriëre, vrouwen en (god verhoede) kinderen in het spel komen dan wordt het toch wel lastig allemaal want de prioriteiten zijn verschoven en mensen veranderen.
Sowieso zijn mensen zeer enkele uitzondering daar gelaten zeer oppervlakkig en laat men elkaar vallen juist als je ze nodig hebt en juist ook van diegenen waar je het niet van verwacht. Kortdurig ziek ofzo gaat bijvoorbeeld nog wel maar gaat het allemaal langer duren dan wordt het toch wel heel moeilijk om vrienden te behouden. Die enkele uitzondering daargelaten waar je juist hecht mee wordt maar dat soort mensen zijn met een loepje te zoeken.

Weet je wat ook niet bestaat? Echte liefde! Want van di ..hmm. ..Bewaar ik voor je volgende topic.

Kortom werk vooral aan jezelf en laat je geluk niet afhangen van anderen.

+1

Denk er ook aan, mensen komen en gaan.
 
Probeer ook zo min mogelijk voor vrienden te werken of vrienden in dienst te hebben. Idem met familie. Loopt zelden tot nooit goed af.
 
Probeer ook zo min mogelijk voor vrienden te werken of vrienden in dienst te hebben. Idem met familie. Loopt zelden tot nooit goed af.

Niet alleen vrienden, familie en geld gaat in de praktijk vaak ook heel slecht samen.
 
Back
Naar boven