AndroidHealthClinic

Samsung galaxy ace stuk wut? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchLifter

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2011
Berichten
913
Waardering
42
Lengte
1m73
jow ik heb dus een samsung galaxy ace die gister op helemaal leeg was, dus ik doe hem in de oplader en wil hem weer aanzetten. gaat ie aan maar valt ie weer uit omdat hij niet opgeladen wordt. Nu gaat hij niet meer aan en wilt hij niet opladen, het ligt niet aan de batterij want die heb ik al eens verwisseld met een andere batterij, vanochtend lukte het me om hem aan te krijgen en op te laden maar na 1x weer uitzetten gaat hij ook niet meer aan (batterij is 100% vol) weet iemand wat dit is? karma voor alle goede tips
 
Laatst bewerkt:
In be4 I xyzzywy I die topic vol spamt met Apple shit.
 
Heb dit probleem met een HTC mee gemaakt. Was beeldscherm die aan vervanging toe was.
 
Waarom niet naar de verkoper gaan met garantiebewijs? Lijkt me namelijk niet iets wat je zelf even kan oplossen.
 
ja denk dat er niks anders op zit, maar wat zo raar is dat hij vandaag de hele tijd aan de oplader heeft gelegen aan, ik haal hem eruit en stop de oplader er weer in en nu gaf hij geen icoontje dat hij aan de oplader zat. verder kan ik ook geen hard reset uitvoeren of die 3knoppen gebruiken t lijkt wel alsof hij geen stroom krijgt van de batt.
 
Je moet een batterij nooit helemaal leeg laten trekken. Laat hem een dag rusten, morgen doet 'ie het weer (srs).
 
Je moet een batterij nooit helemaal leeg laten trekken. Laat hem een dag rusten, morgen doet 'ie het weer (srs).

is dit een kwaaltje van Samsung dan?


leuk karma bericht trouwens.. :cool:
 
Is je stekker niet stuk... had ik op het laatst met mijn sg2 toen via usb aa pc geladen laatste maand. Mocht toch nieuwe uitzoeken.
 
heb ik ook gehad, had hem toen helemaal uit elkaar gehaald (niet met schroeven etc) toen alles goed uitgeblazen en toen deed ie t weer ^^ heb ook ace :)
 
Is je stekker niet stuk... had ik op het laatst met mijn sg2 toen via usb aa pc geladen laatste maand. Mocht toch nieuwe uitzoeken.

jij ook al? dat kloteding van mij heeft ook altijd gezeik. hij loopt ****ing snel leeg, en als ik m aan de lader gooi ist elke keer bidden of ie m wel pakt.
Ook als ie niet is aangesloten aan de oplader of usb zegt ie nog wel eens dat ie bezig is met synhroniseren oid.
 
jij ook al? dat kloteding van mij heeft ook altijd gezeik. hij loopt ****ing snel leeg, en als ik m aan de lader gooi ist elke keer bidden of ie m wel pakt.
Ook als ie niet is aangesloten aan de oplader of usb zegt ie nog wel eens dat ie bezig is met synhroniseren oid.

Heb nu s3... dus geen last meer van... ik moest tussendoor ook laden... maar gebruik hem dan ook erg veel dus ben ik niet verbaast over :)
 
Die dingen van vroegah gingen 3 4 jaar mee. Met een dik jaar is t nu wel afgelopen..
 
In be4 I xyzzywy I die topic vol spamt met Apple shit.

Als hij een iPhone had gekocht was zijn Samsung galaxy aids inderdaad niet kapot gegaan.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 21:58 ----------

Die dingen van vroegah gingen 3 4 jaar mee. Met een dik jaar is t nu wel afgelopen..

Mijn 4.5 jaar oude iPhone 3G werkt nog :p
 
Als hij een iPhone had gekocht was zijn Samsung galaxy aids inderdaad niet kapot gegaan.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 21:58 ----------



Mijn 4.5 jaar oude iPhone 3G werkt nog :p

Iphone.jpg


like i said: die oude telefoons gingen lang mee.
 
Je moet een batterij nooit helemaal leeg laten trekken. Laat hem een dag rusten, morgen doet 'ie het weer (srs).

Onzin. A123 cellen (de cellen in een telefoon) kunnen tot 0 volt ontladen worden en daarna gewoon weer volgeladen worden en gelijk gebruikt worden. Neemt niet weg dat t slecht is, verminderd de totale aantal ladingen met de helft

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 22:01 ----------

Iphone.jpg


like i said: die oude telefoons gingen lang mee.

Je vergeet Android.. Oh wacht dat bestond nog niet
 
Onzin. A123 cellen (de cellen in een telefoon) kunnen tot 0 volt ontladen worden en daarna gewoon weer volgeladen worden en gelijk gebruikt worden. Neemt niet weg dat t slecht is, verminderd de totale aantal ladingen met de helft

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 22:01 ----------



Je vergeet Android.. Oh wacht dat bestond nog niet

point being? Holy ****, wordt dit nu srs weer zo'n apple-android fight? im outta here
enhanced-buzz-19864-1252775364-1.png
 
kk i xyzyx i je gaat op me negeerlijst, topic kan dicht ik ga morgen langs de winkel thank you
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven