AndroidHealthClinic

Boardsponsors dit is wat jullie klanten willen ... (2 bezoekers)

Zou jij deze handige wheymixer willen?


  • Totaal stemmers
    16

Bezoekers in dit topic

Jawel... bekers, shaken, klungelen met de dop, nog meer geklungel bij het afwassen van de shakebeker. Een man weet wel beter

Brb wat poeder - 3x schudden en klaar
Brb klungelen met de dop = retard
Brb ik steek hem gwn in de vaatwasmachine
Brb clean as ****


U mad?
 
Brb wat poeder - 3x schudden en klaar
Brb klungelen met de dop = retard
Brb ik steek hem gwn in de vaatwasmachine
Brb clean as ****

Ik geef het op, teveel mensen die het niet kunnen/willen snappen.
Ik weet wel dat een shakebeker "werkt" en ik weet ook hoe, heb er hier genoeg staan. Als ik had willen weten hoe een shakebeker werkt, of jouw shakebeker nog werkt, of je een shakebeker kan gebruiken... had ik daar wel een ander topic voor aangemaakt.

Dit topic is voor mensen die al genoeg shakebekers hebben en die de volgende keer wel eens een mobiele wheymixer willen, dan hebben ze zowel een shakebeker, als een wheymixer. En als Amerikaanse webshops dat kunnen, dan moeten Belgische/Nederlandse/Europese webshops dat ook kunnen denk ik. Ik zeg ook niet dat het een hype wordt, misschien dat ik dat verkeerd heb ingekaderd, maar er is zeker vraag naar. En wie geen mixer wil kopen, omdat je even goed kan shaken, mag dat gewoon doen, maar je kan niet ontkennen dat zo een mixer sneller is en je afwas "kan" besparen.
 
het schudden met de schakebeker is de moeite niet, maar het schoonmaken :\

Als dat malle ding dat oplost zou ik die wel willen uitproberen als ik 'm als cadeautje kan kiezen bij B&F :) Die Tornado van BB.com ziet er trouwens wat beter uit, beter ga je daar achteraan Smurfo!
 
Wat is het nut van een mixer er bij? Ik begrijp het niet. Je hebt een shakebeker die je kan shaken, vandaar de naam shakebeker. ;) Waarom heb je dan nog een mixer nodig? Een shakebeker mixt prima tenzij je wat aan je handjes/armen mankeert, en hoe zou dat extra afwas moeten besparen? I.p.v. alleen een shakebeker heb je nu een mixer er bij, die ook schoongemaakt moet worden. En een mixer is sneller? No way. Tegen de tijd dat ik de mixer in mijn handen heb, ben ik al klaar geschud.
 
Laatst bewerkt:
het schudden met de schakebeker is de moeite niet, maar het schoonmaken :\

Als dat malle ding dat oplost zou ik die wel willen uitproberen als ik 'm als cadeautje kan kiezen bij B&F :) Die Tornado van BB.com ziet er trouwens wat beter uit, beter ga je daar achteraan Smurfo!

Die vond ik inderdaad ook knap, ik had eerst de versie van van het merk van deze mixer gezien, maar ik meng mijn whey eigenlijk met slechts evenveel water als ongeveer een colablikje en ik vrees dat je bij deze build-in mixers minstens een halve liter moet gebruiken en dat is teveel voor mij aangezien ik nu al op iets meer dan een liter uitkom met mijn drank voor, tijdens en na de training. En daar zit ik soms echt vol van of krijg ik zelfs een plasbui.

Het is zeker goed voor mensen die meer kunnen drinken als ik, dus misschien moeten de webshops dat hier ook verkopen. Ik denk dat het een goede zaak is voor zowel de webshops, als wij, de consumenten, zodat we op onze favoriete manier shakes kunnen maken.
 
wa een k*tding, heb liever dat B&F/XXL tanktops, Tshirts enzo met ''Motivation Sctipt'' toevoegt aan hun assortiment.
 
Wat is het nut van een mixer er bij? Ik begrijp het niet. Je hebt een shakebeker die je kan shaken, vandaar de naam shakebeker. ;) Waarom heb je dan nog een mixer nodig? Een shakebeker mixt prima tenzij je wat aan je handjes/armen mankeert, en hoe zou dat extra afwas moeten besparen? I.p.v. alleen een shakebeker heb je nu een mixer er bij. En een mixer is sneller? No way.

Is al een aantal keer aan bod gekomen in het topic. Het is een vervangingsproduct, een substituut. Net zoals je een peer kan eten, maar ook een appel. Elke methode om shakes te maken heeft zijn voor- en nadelen

Shakebeker
+ Je kan het meenemen
+ Je moet geen batterijen kopen
- Het duurt wat langer
- Het kost wat moeite om te shaken
- Het afwassen is ook een klusje
- Het is lomp om mee te nemen op reis


Portable Drink Mixer
+ Het is snel
+ Het kost weinig moeite
+ Ook het afwassen van het stokje gaat snel
+ Je kan het rechtstreeks in een glas mixen
+ Je kan het makkelijk meenemen op reis
- Je kan geen kant-en-klare shake meenemen naar je werk/school
- Je moet batterijen kopen die ook weer leeg geraken, waarna je opnieuw batterijen moet kopen

Tornado
+ Het is snel
+ Het kost weinig moeite
+ Het afwassen gaat ook redelijk snel
+ Je kan het ook als glas gebruiken om water uit te drinken
- Je kan geen kant-en-klare shake meenemen naar je werk/school
- Het is lomp om mee te nemen op reis
- Je moet batterijen kopen die ook weer leeg geraken, waarna je opnieuw batterijen moet kopen

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 19:26 ----------

wa een k*tding, heb liever dat B&F/XXL tanktops, Tshirts enzo met ''Motivation Sctipt'' toevoegt aan hun assortiment.

Goed argument
 
Ik geef het op, teveel mensen die het niet kunnen/willen snappen.
Ik weet wel dat een shakebeker "werkt" en ik weet ook hoe, heb er hier genoeg staan. Als ik had willen weten hoe een shakebeker werkt, of jouw shakebeker nog werkt, of je een shakebeker kan gebruiken... had ik daar wel een ander topic voor aangemaakt.

Dit topic is voor mensen die al genoeg shakebekers hebben en die de volgende keer wel eens een mobiele wheymixer willen, dan hebben ze zowel een shakebeker, als een wheymixer. En als Amerikaanse webshops dat kunnen, dan moeten Belgische/Nederlandse/Europese webshops dat ook kunnen denk ik. Ik zeg ook niet dat het een hype wordt, misschien dat ik dat verkeerd heb ingekaderd, maar er is zeker vraag naar. En wie geen mixer wil kopen, omdat je even goed kan shaken, mag dat gewoon doen, maar je kan niet ontkennen dat zo een mixer sneller is en je afwas "kan" besparen.




Als B&F het als 2de keuze bij kado's zet zal ik er wel eentje willen hoor. Shakebekers heb ik al genoeg.
 
Is het niet beter om dit topic in de supplementenrubriek te posten? Denk dat je dan meer voorstanders krijgt.
 
Je had beter en echte enquete toegevoegd zodat we de 95 vs 5% stemmen kunnen zien.
 
Lol je zegt dat je dat ding makkelijk kan afwassen, maar je drinkt toch uit een glas? Of niet soms? En die moet je toch ook afwassen?? Het duurt even lang om een shakebeker uit te spoelen hoor ;)
 
Lol je zegt dat je dat ding makkelijk kan afwassen, maar je drinkt toch uit een glas? Of niet soms? En die moet je toch ook afwassen?? Het duurt even lang om een shakebeker uit te spoelen hoor ;)

Duurt echt wel langer dan een glaasje afwassen hoor. Je hebt de kop, het rastertje en de beker zelf. + het ruft wel als je de rest van de dag uit dezelfde beker water drinkt. Dat heb je niet bij een glas. Maar zoals ik zei: iedere methode heeft z'n voor- en nadelen.
 
wa een k*tding, heb liever dat B&F/XXL tanktops, Tshirts enzo met ''Motivation Sctipt'' toevoegt aan hun assortiment.

5yi978.jpg
 
"reistasje" = een wijfentasje.

blijkbaar vinden honden het apparaat ook niet zo leuk.

NEE
 
"reistasje" = een wijfentasje.

blijkbaar vinden honden het apparaat ook niet zo leuk.

NEE

Je kan het tasje ook weggooien als je wil hoor :rolleyes:
En het is eigenlijk niet voor honden, maar voor mensen :')
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Duurt echt wel langer dan een glaasje afwassen hoor. Je hebt de kop, het rastertje en de beker zelf. + het ruft wel als je de rest van de dag uit dezelfde beker water drinkt. Dat heb je niet bij een glas. Maar zoals ik zei: iedere methode heeft z'n voor- en nadelen.
Ik geef je gelijk, ik wil er 1 :o
Ik ben veel te lui om shaker te gebruiken op normale wijze. nu pak ik altijd enkel de beker (zonder deksel etc) en roer met een lepeltje :p

Zo'n tornado mixer is natuurlijk wel nog beter
 
Laatst bewerkt:
Waarom hier een shakemixer aanpresenteren? als iemand er een nodig denkt te hebben vind hij het wel.
Je bent de nieuwe tony little
 
Back
Naar boven